Tais mennä kintuille veikkaus... Verkot tötteröllä Et-Po:n, ei Rokin puolesta. Ja mitä Tero K:lle heitit uutena tiedon, että Rautio menisi Kekiin, voin kertoa sinulle, jos kiekosta tiedät, että olen kuullut tuon saman jutun JO kesäkuussa, että se siitä...
Niin, Etpohan taisi voittaa Rokin kakkosjoukkueen 13-0? Ja Tihc:n 2-1? Onnittelut, sai varmaan paikallislehti etusivun uutisen.
Missä vaiheessa minä olen veikannut? Haloo Lätkä???
Mikäli luit ja ymmärsit oikein aiemman viestini, tajusit luultavasti sen pointin (ehkä). Eli mikäli voitot ei napsahda RoKille (ja nimenomaan edustukselle) vähintään kymmenen maalin erolla, voidaan puhua kyllä mielestäni epäonnistumisesta, koska kyllä kakkosdivariporukalla ja SuomiSarjan kärjellä pitää olla reilu ero.
Sen verran pitää nyt kuitenkin antaa RoKille (ja taas sille edustukselle, ettei joku ymmärrä väärin TAAS) anteeksi, että joukkueesta on puuttunut kassillinen pelaajia, jotka on korvattu B-junioreilla.
Yksi juttu minua mietitytti oikein kovastikin. Mitä helvetin tekemistä sillä, että sinä olet kuullut jonkun HUHUN jo kesäkuussa, on minun kiekkotietämykseni kanssa?? Sinun tietämyksesi tosin saattaa kaivata arviota...
Hauskintahan tässä on se, että se taisi olla TeroK, joka kertoi tuossa edellisellä sivulla että Rautiota oltaisiin viemässä KeKiin, en siis minä. Itsekin kyllä meinasin huhusta uutisoida, mutta taisi Tero keretä ensin. Haetko Lätkä sellaisen viestin jossa minä olen asiasta uutisoinut, itse kun en sellaista löydä, jookosta? TARKISTA LÄHTEESI ENNENKUIN NIITÄ TOTENA TOITOTAT!
Älä välitä, kyllä se EtPokin näemmä saa kasattua "joukkueen" ensikaudeksi. Voipi olla että Lapin kansa turnauksen sijoitus on kauden kohokohta jopa!