RoKi 2007–2008

  • 175 653
  • 586

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Luulempa, että lapparin rivien välistä voi lukea/ymmärtää muutakin kuin sen, että Joje ei ensi kaudella olisi välttämättä puikoissa. Itse uskon siihen, ettei Lukkarila ei ainakaan kokonaan väisty Rokin leivistä...

Pelaajapolitiikka on varmasti jo nyt kovassa mietinnässä joukkueen johtoportaassakin. Toivotaan, että sieltä Kajaanista (ainakin) tulee muutama kovan luokan lahja... Mikkola, Pohjalainen, Mattila, Kylmämaa, Raattama, X, X,X. Keitä olisivat nämä kolme X:sää? Vieläköhän Karjalaa kiinnostaa? Hyökkäyspäässä voi antaa lähtöpassit kentälliselle!
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Areenalla tapahtuu

B junnuilla TODELLA mielenkiintoisia matseja tulevana vkonloppuna.
KAIKKI HALLILLE KANNUSTAMAAN B-JUNIORIT SM-SARJAAN!
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Tiedottamisesta

10 pistettä Rokin seurajohdolle nopeasta ja asiallisesta reagoinnista sekä todellisten faktojen esille tuomisesta. Median valta on uskomatonta ja näyttää perustuvan jälleen kerran huhuihin/juoruihin. Hyvä, että seuran johto tuli ulos ja kertoi totuuden.

Uskon toimittaja Eero Tuomisen tarkastelevan jatkossa tietolähteidensä luotettavuutta uudesta näkövinkkelistä. Herätys Eero! Tämä taisi sittenkin olla vain pahaa unta ;)
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Tällaista tiedottamista odottaisin jatkossakin Rokin puolelta! Nopea reagointi ja asiallinen vastaaminen. Eipä tarvi tällaisen jälkeen arpoa ja spekuloida niin paljoa, kuin yleensä.

Lukkarilan jatko ei tosiaan ole kirkossa kuulutettu, mutta jotenkin kuvittelisin, että hommat ovat miehellä Rokissa vielä kesken. Aidolla lapin äijällä on varmasti palava halu olla SE, joka nostaa Rokin sinne kaivattuun mestikseen. Sillä saisi pestyä hieman pois mm. hämärää ja osittain negatiivista Jokeriaikaa. Tieto-taitoa riittää takuulla. Valmentaja voi olla joidenkin pelaajien mielestä se viimeinen koutsi, jonka alaisuudessa halutaan pelata. Totuus on kuitenkin se, että niitä kovia ja kokeneitakin pelimiehiä löytyy, jotka ovat valmiita sitoutumaan Lukkarilan viimeisen päälle vaativaan rinkiin.

Odotellaan...
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Lukkarila

Minusta ainakin olisi jopa surullista jos Lukkarila jäisi pois RoKin kuviosta ensi kaudella, koska työ on vielä kesken. Tämä kausihan oli kasvamisen kausi. Uskon että Lukkarila saisi parhaiten työstettyä sen potenttiaalin mitä nuoressa joukkueessa on vielä piilossa. Lukkarilan tulon myötä RoKin valmennuksen taso on parasta mitä RoKilla on koskaan ollut. Enkä millään itse ainakaan usko että mies olisi "hylkäämässä" joukkuetta.
 

Mr Lätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Et-Po-72
Mihinkäs tämä ketju tippuu...

Nopeasti tuli tuossa mieleen, että kehuttiin kuinka ketju voi, ja kirjoittajia riittää. Mitenkäs se on ollu kohtuu hiljailsta viikon ajan. Onhan peli vielä jäljellä.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Nopeasti tuli tuossa mieleen, että kehuttiin kuinka ketju voi, ja kirjoittajia riittää. Mitenkäs se on ollu kohtuu hiljailsta viikon ajan. Onhan peli vielä jäljellä.

Vai yrittää Mr Lätkä vielä kääntää puukkoa haavassa. Eipä taida onnistua ainakaan minun kohdallani, minulla katseet on jo ensi kaudessa. Mitenkähän se Etpon ketju voi? Hups sehän taitaa olla poistettu, Miksihän ihmeessä? Eiköhän sitä muutama päivä vielä tule tällekki ketjulle jotain luettavaa, mutta sitten täytyy itsekki myöntää että ketju hiljenee mitä enemmän kesää kohti mennään.
Ei muutakuin jännittämään ja nauttimaan viimeinen peli kohti raksilaa.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Nopeasti tuli tuossa mieleen, että kehuttiin kuinka ketju voi, ja kirjoittajia riittää. Mitenkäs se on ollu kohtuu hiljailsta viikon ajan. Onhan peli vielä jäljellä.

Lätkältähän tämä tällainen on jo tuttua.

Ei varmaankaan kauden viimeinen peli juurikaan aiheuta enää spekulointia, ottaen huomioon että peli on RoKille käytännössä merkityksetön.

Enemmänkin varmasti aiheuttaa pohdintaa RoKin seuraavan kauden tilanne. Ehkä pitäisikin siis avata sille ihan oma ketju.
 
P

Playerofthegame

10 pistettä Rokin seurajohdolle nopeasta ja asiallisesta reagoinnista sekä todellisten faktojen esille tuomisesta. Median valta on uskomatonta ja näyttää perustuvan jälleen kerran huhuihin/juoruihin. Hyvä, että seuran johto tuli ulos ja kertoi totuuden.

Uskon toimittaja Eero Tuomisen tarkastelevan jatkossa tietolähteidensä luotettavuutta uudesta näkövinkkelistä. Herätys Eero!
Tuominen kirjoitti tällä kaudella todella hyviä juttuja, mutta vajosi yhtäkkiä 7-päivää tasolle. Kyllä tunsin myötähäpeää, vaikken Rokia kannatakaan enkä Tuomista tunne. Täällä jatkoajassahan saa kirjottaa kaikenlaista paskaa, mutta kyllä tuollaiset jutut pitäis lehteen laittaa mielipideosastolle.

p.s.Minä itse olen tietenkin virheetön ja kirjoitan pelkkää faktaa ilman minkäänsortin provoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös