Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Toki on turha olettaa, että tuon ikäinen pelaisi täydellisesti. Ei se Puljukaan ole täydellisesti pelannut ja onhan hänestäkin kirjoitettu huonoon sävyyn vaikka on varmasti hyvin tärkeä muille pelaajille, koska moni haluaa pelata hänen kanssaan ja tasollaan. Sama ilmiö tapahtui kuin esim Selänne pelasi Leijonapaita päällään. Silti jos Selänne esim mokasi kirjotettiin hänestäkin ja hänen virheistään. Nyt kun Robin pelasi hieman mollivoittoisesti ei hänestä teidän mukaan saisi kirjoittaa mitään negatiivista. Ymmärrän kyllä kun ollaan Sport-osiossa, mutta turha selittää minua trolliksi sen takia, että kritisoin jotain pelaajaa.Onko se muka asiallista kritiikkiä vaatia 17-vuotiasta pelaajaa käytännössä pelaamaan virheettömästi jatkuvasti koska kuuluu kapteenistoon? Sitähän sinä käytännössä meinaat, ihan absurdi vaatimus nuorta pelaajaa kohtaan kuului kapteenistoon tai ei tai oli ihan minkä tahasa joukkueen pelaaja kyseessä.
Kyllä nyt vaan tuntuu siltä että eräiden muiden jokkueiden fanien on aivan pakko päästä kritisoimaan Sportia oli asia ihan mikä tahansa että pääsevät huutelemaan tuota samaa jargonia että täällä ei osata ottaa kritiikkiä vastaan. Siitäkin tuli paskaa niskaan kun täällä yltiöoptimistiset Sport fanit toivoivat ja uskoivat että jokkue etenee tällä kaudella sääleihin heh.
Toki minua kiinnostaa Sport, Sportin talous, Sportin pelaajisto ja valmennus toimistoa myöten. On meillä sen verran yhteistä historiaa takana. Se ettei kirjoitukseni teitä aina miellytä ei automaattisesti tarkoita, että tulen vain ärsyttämään. Olen minä teitä aika-ajoin kehunutkin. Ne viestit vain katoavat kaiken tämän paskan alle. Kehuin esim viime kauden otteitanne kauden lopussa, mutta otin kyllä sulan pois Tomekin hatusta.
Robin on kyllä potentiaalinen kaveri, mutta paljon pitää vielä tehdä usealla osa-alueella, että esim Liigassa pystyisi isoja minuutteja ottamaan joka toki on selvää, kun puhutaan 17-vuotiaasta pelaajasta. Poikkeukset erikseen.