Robert Schnabel Jokereihin

• 89 299
  • 305

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä Schnapel on vahvistus Narreille.Yleensäkin ottaen Narrien parhaat vahvistukset viime aikoina on annettu Hifkistä joka herroja ei ole enää tarvinnut vaan on löytänyt paremmat tilalle eli Askey,Hirso,Shedden ja Shnapel.

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uudet pohjat Virmaselta. Schnabel on todella vastenmielinen hankinta ja todellinen jääkiekkoilijan irvikuva, Pauli Levokarikin on ihan käypä peruspakki tähän kumiin verrattuna.

Matsiin en tule menemään niin kauan kuin Schnabel Jokereissa on. Perkele.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mixu kirjoitti:
Kyllä Schnapel on vahvistus Narreille.Yleensäkin ottaen Narrien parhaat vahvistukset viime aikoina on annettu Hifkistä joka herroja ei ole enää tarvinnut vaan on löytänyt paremmat tilalle eli Askey,Hirso,Shedden ja Shnapel.
Jep. Jokereiden ja IFK:n sijat tämän kauden sarjataulukossa verrattuna viime kauden sijoituksiin tukevat näkemystäsi 100%.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Tadu kirjoitti:
Jep. Jokereiden ja IFK:n sijat tämän kauden sarjataulukossa verrattuna viime kauden sijoituksiin tukevat näkemystäsi 100%.

Tämä kausi ei ole vielä loppu! Palataan asiaan huhtikuussa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa vaan Roopertille! Ei Masa kovin pahasti metsään mennyt, se oli hakemassa taitavaa ja ratkaisuihin pystyvää rightin sentteriä ja palkkasi Roopertin. Näin.

Ei sillä, turha tässä on Schnabelia haukkua. Täytyy toivoa että Shedden löytää kaverille sopivan roolin ja sitä kautta Roopertti pystyy joukkuetta antamaan. Nyt kun siirto on selvä on parempi pohtia niitä positiivisia puolia. Sen Schnabi ainakin tuo, että Kanki saa välillä alivoimilla käydä ottamassa huikan hart sporttia eikä tartte alivoimia ihan yhteen soittoon pelata. Tässä suhteessa Robert on siis vahvistus, edelyttäen ettei sitten itse ole siellä boxissa penalttia kärsimässä.

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Tervetuloa vaan Roopertille! Ei Masa kovin pahasti metsään mennyt, se oli hakemassa taitavaa ja ratkaisuihin pystyvää rightin sentteriä ja palkkasi Roopertin. Näin.

Ei sillä, turha tässä on Schnabelia haukkua. Täytyy toivoa että Shedden löytää kaverille sopivan roolin ja sitä kautta Roopertti pystyy joukkuetta antamaan.
Eiköhän se liene niin, että juuri Shedden on jo ennen Masaa ollut tämän siirron kannalla.

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:

Jossain määrissä tämä pelaajien hankinta ja poisluovutus muistuttaa omaa uraani Hattrick -managerina - joskus tulee tehtyä heräteostoksia, joille ei paikkaa välttämättä joukkueesta edes löydy, ja rahaakin katoaa taivaan tuuliin.

Eipä tässä nyt mitään veretseisauttavia vahvistuksia saatu, mutta kaipa Schnabel voi toimia jonkun sortin köyhänmiehen Norttonina, sellaisena pelaajana joka tuo ryhtiä ja uhrautuvuutta joukkueen peräpäähän. Uronen on vielä raakile, joten väkisinkin tässä vielä odottaa, että joku tullaan vielä julkaisemaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
IFK tackar

Kiitoksia vain Masa tuosta päärynäpallosta. Turhaakin turhempi hankinta, ei mitään käyttöä missään mielessä. Noutajanakin vain itsensä noutaja ja pelotteluarvo - naurettava.

Masa tiesitkö että tämän päärynäpallon olisi saanut vain 37€, taitaa tuo tsekkiläinen versio olla hieman hintavampi?

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Laitetaan nyt Robertin tilastot vielä esiin. Luulen, että Shedden tietää Schanbelin vahvuudet, joten tuskin kädettömyys tulee olemaan kovin suuri ongelma. Sitä varten meillä on muut miehet, jotka toivottavasti vain kasvattavat rooliaan.

Kantee ei missään vaiheessa saanut kunnolla luottoa Sheddeniltä toisin kuin vaikkapa Kalteva, joten siinä mielessä Kanteen siirto ennemmin tai myöhemmin oli odotettavissa. Toivottavasti siirto antaa Kevinille myös puhtia lisää ja parin vuoden kuluttua sitten takaisin:)

Edit: Kanteen sopimus on ilmeisestikin vuokrasopimus, joten voi olla että Kevin palaa jo pian kasvattajaseuraansa.

Robert Schnabel Defense
Born Nov 10 1978 -- Prague, Czech Rep.
Height 6.06 -- Weight 233 -- Shoots L

1996-97 Slavia Praha HC Czech 4 0 0 0 4 1 0 0 0 0
1997-98 Red Deer Rebels WHL 61 1 22 23 143 5 0 0 0 16
1998-99 Red Deer Rebels WHL 1 0 0 0 2 -- -- -- -- --
1998-99 Springfield Falcons AHL 77 1 7 8 155 3 1 0 1 4
1999-00 Springfield Falcons AHL 40 2 8 10 133 5 0 0 0 4
2000-01 Springfield Falcons AHL 22 1 2 3 38 -- -- -- -- --
2000-01 Timra IK SEL 16 0 2 2 72 -- -- -- -- --
2001-02 Milwaukee Admirals AHL 67 2 7 9 130 -- -- -- -- --
2001-02 Nashville Predators NHL 1 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2002-03 Milwaukee Admirals AHL 62 3 6 9 178 6 0 0 0 34
2002-03 Nashville Predators NHL 1 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2003-04 Nashville Predators NHL 20 0 3 3 34 -- -- -- -- --
2003-04 Milwaukee Admirals AHL 11 1 0 1 27 -- -- -- -- --
2004-05 Sparta Praha Czech 47 1 4 5 85 4 0 0 0 12
2005-06 HIFK Helsinki FNL 51 3 11 14 165 11 0 0 0 63
2006-07 HIFK Helsinki FNL 32 1 3 4 120
NHL Totals 22 0 3 3 34

(Lähde: http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=00031068)

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
St_Patrick #16 kirjoitti:
Laitetaan nyt Robertin tilastot vielä esiin.

Mitä vittua näillä tilastoilla tekee? Aivan varmasti ihan jokainen tietää mikä pelaaja tuo päärynäpallo on miehiään.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Aivan käsittämätön hankinta Virmaselta! Tiedän toki että Shedden tuon paskakasan alunperin halusi, mutta silti en käsitä tätä siirtoa laisinkaan. Itse olen toki tyytyväinen kun tuosta eroon päästiin, mutta MIKSI jokerit meni tuollaisen pakin irvikuvan hankkimaan?!?

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
"Maanantaina Jokerien toimitusjohtaja Matti Virmanen tiedotti kaapanneensa tshekkipuolustajan Pasilaan."

Onnea vaan kaappauksesta

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
flintstone kirjoitti:
Kiitoksia vain Masa tuosta päärynäpallosta.

Kun valmentaja ei saa haluamansa pelaajaa on vika TJ:ssa. Kun valmentaja saa haluamansa pelaajan on vika TJ:ssa. Syyttävä sormi kannattaisi varmaan osoittaa Sheddenin suuntaan?

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Sheddenin älynväläys

Kyllä Sheddenin puoltamat hankinnat IFK:hon viime kaudella herättivät kummeksuntaa. Sama meno tuntuu jatkuvan Jokereissa.

No ehkä tapahtuu ihme ja Snaapeli yllättää meidät kaikki!

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Korak kirjoitti:
"Maanantaina Jokerien toimitusjohtaja Matti Virmanen tiedotti kaapanneensa tshekkipuolustajan Pasilaan."

Onnea vaan kaappauksesta

Jeps. Iski vähän silmään Jatkoajankin uutisessa kerrottu "kaappaus".... Onkohan Pena täysin masentunut, kun Masa kyykytti ja KAAPPASI Schnabelin???

En vain voi tajuta, mitä Jokerit tekee Schnabelilla?!? Tällä kaudella todella surkeata peliä ja itse en muista että yksikään avaussyöttö olisi mennyt perille. Jäähyherkkä ja helppo kierrettävä. HIFK kiittää ja Masa kaappaa!

Jeffrey

Jäsen
Vittu!

Haista vittu Virmanen! Haista Shedden paska! Hjallis ime mun leukaa! Haistakaa perse koko saatanan seura!

Vitun hienoa! Laitetaan omakasvatti pois tollasen turhakkeen tieltä! Vittu Masa treidaa vielä J. Rita vaikka hifkin Järviseen!

Kausari on tällähetkellä tossa pöydällä kuudessa osassa ja tätä miestä ei enää areenalla tälläkaudella nähdä! Ja aika paljon saa tapahtua, että tulisin takaisin edes ensikaudeksi! Tiedän, että yhden miehen boikotti ei paljoa paina (varsinkin kun olen pelit jo maksanut), mutta katsotaan jos saisin levitettyä tätä aatetta!

Onko tämä nyt sitten se Virmasen viimeinen pyllistys meitä kohtaan? Toivottavasti!

Animal

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Mitä vittua näillä tilastoilla tekee? Aivan varmasti ihan jokainen tietää mikä pelaaja tuo päärynäpallo on miehiään.

Jos yksittäisten tappelujen perusteella aletaan tappelutaitoja arvioimaan, niin kyllä teidän Kankaanperä sitä päärynäpallon titteliä pitää ihan kunnialla ja kirkkaasti hallussaan.

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
bozik kirjoitti:
Ei sillä, turha tässä on Schnabelia haukkua. Täytyy toivoa että Shedden löytää kaverille sopivan roolin ja sitä kautta Roopertti pystyy joukkuetta antamaan. Nyt kun siirto on selvä on parempi pohtia niitä positiivisia puolia. Sen Schnabi ainakin tuo, että Kanki saa välillä alivoimilla käydä ottamassa huikan hart sporttia eikä tartte alivoimia ihan yhteen soittoon pelata. Tässä suhteessa Robert on siis vahvistus, edelyttäen ettei sitten itse ole siellä boxissa penalttia kärsimässä.

Olen 100% samaa mieltä. Puolustuspäästä on koko kauden ajan puuttunut kovuutta ja Schnabel tuo sitä toivottavasti lisää. On tietenkin ihan selvää että hyökkäyspäähän tarvitaan vielä vahvistusta, mutta minun puolestani Schnabel on sydämellisesti tervetullut Jokereihin. Hyvä hankinta!

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Olen pettynyt, sitä on turha kieltää.
Yritetään ajatella positiivisesti: ylivoimalla Snaapeli on hyvä maskimies maalin edessä ja jos kaveri pystyy antamaan edes 2 kpl kovia taklauksia per matsi niin kiva kiva.

Hifk-fanilta kuultua:

Hidas kun etana, ylykäs kuin järvisimpukka.

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baroni kirjoitti:
jos kaveri pystyy antamaan edes 2 kpl kovia taklauksia per matsi niin kiva kiva.
Taklaajana Schnabel on kyllä täysi sukka siitä yksinkertaisesta syystä, että ei vaan hitautensa vuoksi ehdi taklaamaan. Ilkeä peruspakki kyllä ja hyvä maalinedustoilla, mutta taklauspelissä aikalailla Helgen kopio. Realistisempi odotus on siis 2 kpl kovia taklauksia per kausi. Ei siinä, sen kerran kun Schnabel osuu kunnolla, niin jälki on hänen kokonsa ansiosta ihan mukavaa.

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Kannattaisi ehkä lähteä "syyllistämään" siirrosta ensin Sheddeniä kuin Virmasta. Uskoisin ainakin näin, että Sheddenillä tässä on sormet pelissä.

Itse kyllä odottelin mieluummin sitä kädellistä & nopeaa sentteriä mutta minkäs teet. Tulipahan ainakin kovuutta maalinedustalle. Pleijareissa voi olla erittäinkin tärkeä mies, aika näyttää. Suuri miinus tulee kylläkin tuosta Hifk-taustasta. Melkonen tulva kavereita kyllä siirtyy ilmalaan koko ajan nordikselta.. :(

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elrith kirjoitti:
Olen 100% samaa mieltä. Puolustuspäästä on koko kauden ajan puuttunut kovuutta ja Schnabel tuo sitä toivottavasti lisää. On tietenkin ihan selvää että hyökkäyspäähän tarvitaan vielä vahvistusta, mutta minun puolestani Schnabel on sydämellisesti tervetullut Jokereihin. Hyvä hankinta!

Kankaanperä oli Vopatin päärynäpallo, tämä nyt tullut tsekkiläinen kuulapää oli Kangen päärynäpallona (kuten myös Heleniuksen päärynäpallona). Kanki ei pärjännyt Vopatille, so what? Tsekkiläinen päärynäpallo ei pärjännyt edes Kankaanperälle. Revi siitä.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elrith kirjoitti:

Mitä vitun kovuutta päärynäpallo tuo?

Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hidas että se ei taklatessa osu mihinkään joka liikkuu. Tappeluissa tulee vain itselle pataan joten siinäkin pelote vaikutus on tasan nolla tai naurettava. Ja maalin edessä Kantee olisi osannut antaa poikkaria ihan siinä missä tuokin turhake. Päärynäpallon hinnalla olisi luultavasti tosin saatu n. 10 kpl Kanteita ja Kantee ei olisi vienyt rosterista ulkkaripaikkaa.

Aivan paska hankinta, yksi huonoimmista kautta aikain. Niinimäki, Passmore ja Goehring oli vahvistuksia verrattuna tähän hankintaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy