Rob Hisey Ässiin

  • 158 438
  • 579

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Clark Kent kirjoitti:
Hyvin sä vedät. Jatka samaan malliin...

Hyvin ja hyvin... Ei sitä silti minulle itselleni tarvitse kertoa, mutta kiitos kuitenkin.

peruspata kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että kun viittasin Kontion omaan tekstiin, tulikin takaisin yllättäen kysymys: miksi lähettäisit Hiseyn Mestikseen?

Siis en tuonut Hisey Mestikseen-juttua omana mielipiteenäni, luulin vain, että sen lukemalla koko viestini huomaa. Itse kuulun reaperin kanssa samalle puolelle, olen tyytyväinen Hiseyn hankintaan ja nautiskelen lukiessani takinkääntöjä, KUN pisteitäkin tulee palkinnoksi hyvistä suorituksista.

Minä selitin tekstissäni, että Hiseyn tyylinen pelaaja olisi omimmillaan mestiksessä. Pieni, näppärä, oivaltava, nopea, mutta voimaton pelaaja. En ollut lähettämässä miestä mestikseen. Vai olinko mielestäsi tekemässä niin? Suivaannuit, peruspata, tekstistäni ja aloit puhumaan sarkastisesti, että lähetetään Hisey mestikseen. Vastasin samalla ironialla, miksi? Tämä johtui siitä, kun selvästi viittasit minun kirjoitukseeni ja yritit saada sen näyttämään siltä, että olisin lähettämässä Hiseyn mestiskehiin.

Itse olen arvostellut Hiseyn ensimmäisiä pelejä, koska ukkeli ei ole mielestäni pelannut hyvin. Olen myös sanonut, että parempi Hiseyn kanssa kuin ilman. Samoin olen sanonut, että pidän miehen pelityylistä. Toivon, että sälli parantaa peliään ja pisteitäkin alkaa tulla. Olen arvostellut näitä typeriä "olis jo paljon pisteitä, mutku ketjukavereina on vääriä äijiä, eikä ne saa mistään maalia"-juttuja. Ne ovat niitä juttuja, joita ei pitäisi nostaa esiin. Jos näin kuitenkin joutuu tekemään, niin kaikki ei ole hyvin.

Se on hyvä, että olette reeperin kanssa "samalla puolella". Jatkakaa samaan malliin ja pelatkaa joukkueelle.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä Kontio, nyt kulkee lujaa! Anna palaa vaan, tsemppiä!

Hisey on ollut ihan hyvä, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut, niin ei junnusta kasva miestä parissa viikossa tai kuukaudessa. Tietty juniorimaisuus paistaa otteissa edelleen. Olisi kuitenkin todella sääli ellei miehestä saada tehoja irti, sillä taidot ja jalat riittävät kevyesti sm-liigaan. Joukkueella menee nyt suht hyvin ja Hisey odottelee vielä pisteputken aukaisua. Eihän tässä mitään hätää ole mihinkään suuntaan, rauhassa vaan.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Näkkäri kirjoitti:
Hyvä Kontio, nyt kulkee lujaa! Anna palaa vaan, tsemppiä!

On kyllä ihme kiukuttelija! (siis kontio)

Ei Hisey:n pelistä puutu mitään muuta kuin raaka voima. Yrittää usein runnoa keskeltä läpi ja täällähän se ei tuolla massalla kovin usein onnistu. Muutamia todella komeita syöttöjä on jo väläytellyt.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Näkkäri kirjoitti:
Hyvä Kontio, nyt kulkee lujaa! Anna palaa vaan, tsemppiä!

Hisey on ollut ihan hyvä, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut, niin ei junnusta kasva miestä parissa viikossa tai kuukaudessa. Tietty juniorimaisuus paistaa otteissa edelleen. Olisi kuitenkin todella sääli ellei miehestä saada tehoja irti, sillä taidot ja jalat riittävät kevyesti sm-liigaan. Joukkueella menee nyt suht hyvin ja Hisey odottelee vielä pisteputken aukaisua. Eihän tässä mitään hätää ole mihinkään suuntaan, rauhassa vaan.

Hyvä näkkäri, nyt kulkee! Anna mennä, hei. Mahtava alkuspiikki sulta. Perustelethan vielä tuon huippukommenttisi.

Cris Simon (siis c.simon), voisitko jättää turhan nimittelyn. Keskity vain olennaiseen, niin sinutkin otetaan ehkä hieman vakavammin.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
(OFFTOPIKKIA)

TosiFani kirjoitti:
Tämä on off topic, mutta miksi Kontio ajautuu aina kaikkien kanssa riitaan??

Erinomainen pointti, TosiFani. Ehkä minunkin on syytä miettiä kirjoituksieni fiksuutta.

Otin kuitenkin sinua varten muutamia kommentteja mitä olen saanut osakseni muutamilta kirjoittajilta.

"Onko sulla jakomielitauti? -paze`

Tässä kyllä osoitat jäätävää kiekkotietämystäsi. Kannattaisi ehkä hiukan ajatella mitä suustaan päästää. –nakke

Jumalauta, osaatko sä kaveri lukea? Entä ymmärrätkö mitä luet? –tuamas

Hyvin sä vedät. Jatka samaan malliin... –Klark Kent

Hyvä Kontio, nyt kulkee lujaa! Anna palaa vaan, tsemppiä! –näkkäri

On kyllä ihme kiukuttelija! (siis kontio) –C.Simon"


Mielestäni tämäntyyliset kirjoitukset eivät kuulu tänne. Kyseiset kirjoittajat ovat selkeästi lähteneet asiattomalle linjalle, sen varmasti huomaat, TosiFani. Voit seurata tämän palstan kirjoituksia ja huomaat, etten ole lähtenyt haastamaan riitaa kenenkään kanssa, vaan keskustellut pelistä nimeltä jääkiekko, kunnes asiattomuudet ja henkilökohtaisuudet ovat alkaneet lennellä, yleensä täysin arvaamattomista suunnista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viimeinen kommentti vielä. Jos olet jatkuvasti sanasodassa eri kirjoittelijoiden kanssa, vika on missä?? Ymmärtäisin, jos olisit yhden tai kahden kanssa, mutta kun olen seurannut kirjoitteluasi, niin ajaudut lähes kaikkien kanssa riitaan. Mutta tämä riittää tästä aiheesta.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
TosiFani kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos olisit yhden tai kahden kanssa, mutta kun olen seurannut kirjoitteluasi, niin ajaudut lähes kaikkien kanssa riitaan. Mutta tämä riittää tästä aiheesta.

Ymmärrän täysin pointtisi. Sanoinkin, että myös minun on mietittävä kirjoituksieni asiallisuutta ja katsottava peiliin. Suosittelen sitä muillekin.

Tsekkaa vielä vaikka omaksi iloksesi, TosiFani, miten nuo mainitsemasi "riidat" syntyvät.

Eniten minua ihmetyttää kirjoitukset, joissa kirjoittajalla ei ole ollenkaan annettavaa palstalle, mutta silti lähdetään nimittely ja provolinjalle. Toisilla on sitten tapa, että kun joku kyseenalaistaa omat väitteet, niin alkaa nimittely ja provoilu. Näihin puutun, mutta en lähde henkilökohtaisuuksiin. Näin tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kontio kirjoitti:
Otin kuitenkin sinua varten muutamia kommentteja mitä olen saanut osakseni muutamilta kirjoittajilta.

Vielä sen verran tästä, että kiva kun pissasit omaan pakkiisi ja nostit noin monen Ässäkirjoittajan "kehut" esille. Hauska huomata etten ollut yksin kommenttini kanssa. Ja mitenkään itseäni jalustalle nostamatta, huomaat kai itsekin, että tuon listan kirjoittajilla on kohtalaiset "Jatkoaika CV:t" verrattuna omaasi. Toisaalta tiedän, että paukutat tähänkin jonkun hienon vastauksen, enkä aio tätä enää toistaa. Huomioi kuitenkin myös se fakta, että oma uskottavuutesi häipyy todella nopeasti tuolla linjalla jatkettaessa ja sen jälkeen ei ole enää kivaa keskustelupalstalle mielipiteitään jaella.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Näkkäri kirjoitti:
Vielä sen verran tästä, että kiva kun pissasit omaan pakkiisi ja nostit noin monen Ässäkirjoittajan "kehut" esille. Hauska huomata etten ollut yksin kommenttini kanssa. Ja mitenkään itseäni jalustalle nostamatta, huomaat kai itsekin, että tuon listan kirjoittajilla on kohtalaiset "Jatkoaika CV:t" verrattuna omaasi. Toisaalta tiedän, että paukutat tähänkin jonkun hienon vastauksen, enkä aio tätä enää toistaa. Huomioi kuitenkin myös se fakta, että oma uskottavuutesi häipyy todella nopeasti tuolla linjalla jatkettaessa ja sen jälkeen ei ole enää kivaa keskustelupalstalle mielipiteitään jaella.

En halua tähän keskusteluun sen enempää ottaa osaa, mutta kyseinen kirjoittaja on mun mielestä nimenomaan mennyt heti henkilökohtaisuuksiin ja provo-linjalle tuolla Lukko osioissakin. Sielläkin saanut mukavasti kähyä aikaan.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
jupster kirjoitti:
En halua tähän keskusteluun sen enempää ottaa osaa, mutta kyseinen kirjoittaja on mun mielestä nimenomaan mennyt heti henkilökohtaisuuksiin ja provo-linjalle tuolla Lukko osioissakin.

En halua enempää kommentoida jupsterin kirjoitusta, mutta kyseinen kirjoittaja on harmissaan muutamista maalivahtikommenteistaan, jotka virheellisiksi jo on todistettu. Älä viitsi täällä kirjoittaa virheellistä tietoa katkeruudessasi. Hyvä.
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Näkkäri kirjoitti:
Vielä sen verran tästä, että kiva kun pissasit omaan pakkiisi ja nostit noin monen Ässäkirjoittajan "kehut" esille. Hauska huomata etten ollut yksin kommenttini kanssa. Ja mitenkään itseäni jalustalle nostamatta, huomaat kai itsekin, että tuon listan kirjoittajilla on kohtalaiset "Jatkoaika CV:t" verrattuna omaasi. Huomioi kuitenkin myös se fakta, että oma uskottavuutesi häipyy todella nopeasti tuolla linjalla jatkettaessa ja sen jälkeen ei ole enää kivaa keskustelupalstalle mielipiteitään jaella.

Ota näkkäri rauhallisesti.

Jos lataat suustasi täysiä asiattomuuksia, niin ei kai se tilannettasi paranna, että joku muu on tehnyt samoja virheitä. Ja tiedät tietenkin kokeneena kirjoittajana, että aina ne kokeneet kirjoittajat eivät jääkiekosta kovin paljoa tiedä ja heidän tekstissänsä on usein paljon asiattomuuksia, vaikka "Jatkoaika CV:t" (vai miten se meni?) olisivatkin kohtalaiset. Se on tullut tällä palstallakin esiin. Kirjoittajan kokemus jatkoajasta ei korvaa asiantuntevuutta ja kirjoitusten laatua. Poimimieni asiattomuuksien kirjoittajista suurin osa on täysin ulkona kiekkoasioista, vaikka kovin ovat ottamassa kantaa asioihin. Mielestäni ehkä paze on ainoa näistä jota voidaan pitää jonkinsortin asiantuntijana. TosiFani tietää hänelle kerrottuja insidereita, mutta kiekkoasiantuntijana en kaveria pidä, tosin hän ei ainakaan tällä kertaa lähtenyt asiattomuuslinjalle.

Itse syöksyt palstalle vetämään jotain ihmeellistä sontaa. "Hyvä Kontio, hyvä hyvä, anna mennä..." Jäätävää. Mikä on pointtisi? Kirjoituksistasi näkee, että et hirveän paljon seuraa jääkiekkoa, mutta toisaalta on kyllä mukavaa että yrität kirjoitella kiekosta ja osallistua keskusteluun muiden kanssa. Ehkä olet hakemassa jatkoajan parista kavereita. Älä ota kantaa voimakkaasti, vaan pyri sanomaan mielipiteesi varovasti, ettet jää täysin asiantuntevien kirjoittajien jyrän alle. Rohkeasti vaan kirjoittelemaan. Mutta jätä nuo pelleilyt pois tyyliin: "tsemppiä äijä".
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sorry offtopic, mutta pakko itsekin hiukka kommentoida päivän polttavaan puheenaiheeseen. Sivusta seuranneena ja hiukka itsekin paskaa niskaan saaneena ihmettelen kyllä eräitä kommentteja. Miksi aina on pakko kaivella vanhoja ja etsiä "virheitä" toisten kirjoittajien tekstistä. Mielestäni tämä on kuitenkin jääkiekon ystävien palsta, jolla asiantuntemus on aika usein niin ja näin. Tunteella kirjoitetaan paljon kaikkea, mitä sitten jälkeenpäin varmaan itsekin kadutaan. Minusta on kuitenkin aika lapsellista syyttää toisia asiantuntemattomuudesta itse kuitenkaan mitään muuta kuin noita kyseenalaistuksia kirjoittaen. Ja oikeesti tuo toisten kommenttien lisääminen allekirjoituksiin on mennyt jo naurettavuuksiin. Ymmärrän joittenkin hauskojen letkautusten lisäilyn niihin, mutta tarkoituksellinen vittuilu on kyllä typerää. Oikeasti olen sitä mieltä, että todellisia asiantuntijoita näillä palstoilla on todella vähän.

Ja asiaakin hieman. Eiköhän tuo Hisey vielä tule tällä kaudella näyttämään kyntensä SM-Liigassa. Toivottavasti miehestä on paljon iloa siellä naapurissa, kunhan jättää rokottamatta Lukkoa liikaa. :-)
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kontio kirjoitti:
Kirjoituksistasi näkee, että et hirveän paljon seuraa jääkiekkoa, mutta toisaalta on kyllä mukavaa että yrität kirjoitella kiekosta ja osallistua keskusteluun muiden kanssa. Ehkä olet hakemassa jatkoajan parista kavereita.

No niin, taas mennään. Lainauksestasi olet ottanut lauseen välistä pois. Hieno piirre ihmisessä, mutta se kannattaisi kuitenkin jollain tavalla merkitä näkyviin. Varsin dorka tapa muuten.

Seuraan jääkiekkoa sen verran, että keräilen kortteja ja kaikkea Fun Klub-sälää. Ja kavereita ei tän tietokoneen lisäksi ole kuin yksi Jatkoajan nimimerkki, mut sekin potkaistiin täältä pois. Voisitko sä Kontio olla mun Chat-sisko?

Tämä jääköön nyt tähän.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Kontio kirjoitti:
En halua enempää kommentoida jupsterin kirjoitusta, mutta kyseinen kirjoittaja on harmissaan muutamista maalivahtikommenteistaan, jotka virheellisiksi jo on todistettu. Älä viitsi täällä kirjoittaa virheellistä tietoa katkeruudessasi. Hyvä.

Viitsitkö kertoa, että mistä maalivahtikommenteistani mahdan olla harmissani? Ja toisekseen, missä nämä harmistumiseni kohteet on todistettu vääriksi?

Näin Hiseyn ensimmäistä kertaa tositoimissa Lukko-Ässät-ottelussa, ja aika pimennossa kaveri oli. Moneen kertaan matsin aikana mietin, että miksi Toivola on rikkonut toimivan Kaipainen-Rautee-Nielikäinen-ketjun, joka esitti kelpo otteita esimerkiksi Tapparaa vastaan (edellinen kerta kun näin Ässät livenä). Korvannut siis Rauteen Hiseyllä, ainakin ylivoimapelissä.

Pieni koko ja heikkous eivät ole sinällään sellaisia tekijöitä, joiden perusteella kavereita pitäisi automaattisesti heivailla Mestikseen (Kariya, Guerreiro jne), mutta eipä kaveri mikään posketon mailataiturikaan ole.

Mutta eihän sitä miestä mihinkään Mestikseen olla lähettämässä, tuskin kukaan oikeasti tosin sitä mieltä olikaan...
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Yritetään nyt pysyä ketjun asiassa, kun siitä jo huomautettiinkin. Sori, vain modet, mutta vastaan vielä tähän.

Boris kirjoitti:
Viitsitkö kertoa, että mistä maalivahtikommenteistani mahdan olla harmissani? Ja toisekseen, missä nämä harmistumiseni kohteet on todistettu vääriksi?

Eiköhän kaikki muut paitsi Boris ymmärtäneet, että sinusta ei ollut kyse. Vai oletko kenties saman kirjoittajan nimimerkki kuin jupster... En ainakaan itse haluaisi niin uskoa..

Boris kirjoitti:
Pieni koko ja heikkous eivät ole sinällään sellaisia tekijöitä, joiden perusteella kavereita pitäisi automaattisesti heivailla Mestikseen (Kariya, Guerreiro jne), mutta eipä kaveri mikään posketon mailataiturikaan ole.

Mutta eihän sitä miestä mihinkään Mestikseen olla lähettämässä, tuskin kukaan oikeasti tosin sitä mieltä olikaan...

Tämäkin on kaikille muille jo täysin selvä asia. Voivoi.

Hiseyn ilmaveivi säväyttää. Rankkarikisaa ja Hiseyn ampumisvuoroa odotellessa.. Tosin rankkarikisassa jää on liigassa aina niin huonossa kunnossa, että kyseisen veivin tekeminen on varmasti jopa Robille erittäin hankalaa, ellei jopa mahdotonta. Ja hyvinhän Mave noita rankkuja upottelee. Oletan, että Hisey on kuitenkin rankkareiden ampujana rankattu Ässissä 3 joukkoon.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kontio kirjoitti:
Hiseyn ilmaveivi säväyttää. Rankkarikisaa ja Hiseyn ampumisvuoroa odotellessa.. Tosin rankkarikisassa jää on liigassa aina niin huonossa kunnossa, että kyseisen veivin tekeminen on varmasti jopa Robille erittäin hankalaa, ellei jopa mahdotonta.

Tuli mieleen, että miten on tuon taaksepäin menon kanssa. Minä en pykäläviidakkoa tästä asiasta kovin hyvin tunne, ja viime kaudella SM-liigan sivuilla ollut sääntöpaketti on poissa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Olishan toi Hisey kova vahvistus... Junnuihin. Vielä on pojalla pitkä matka huippu pelaajaksi liigaan. Toiveita siihen kyllä on. Aika taitava kaveri kaikin puolin. Jos vielä vuoden kasvaa niin sitten voi jo löytä tehojakin. Ehkä jo tällä kaudella. Kuka siitä tietää..
 

Nakke^80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Detroit Red Wings, sm-liigan tuomarit
peruspata kirjoitti:
Tuli mieleen, että miten on tuon taaksepäin menon kanssa. Minä en pykäläviidakkoa tästä asiasta kovin hyvin tunne, ja viime kaudella SM-liigan sivuilla ollut sääntöpaketti on poissa.

Kiekko ei saa liikkua milliäkään taaksepäin, mutta eipä se ilmaveivissä välttämättä taaksepäin liiku, jos pelaaja liikkuu samalla. Sen voin todeta, että kukaan ei todellisessa paikassa ala kokeilemaan ilmaveiviä rankkarissa, ei edes Williams. Sitäkään tiedä miten suomen tuomarit edes asiaan suhtautuu, ne kun on mitä sattuu. päätökset riippuu siitä, että onko saanut vaimoltaan/rakastajaltaan edeltävänä yönä vai ei.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kontio kirjoitti:
Hiseyn ilmaveivi säväyttää. Rankkarikisaa ja Hiseyn ampumisvuoroa odotellessa.. Tosin rankkarikisassa jää on liigassa aina niin huonossa kunnossa, että kyseisen veivin tekeminen on varmasti jopa Robille erittäin hankalaa, ellei jopa mahdotonta. Ja hyvinhän Mave noita rankkuja upottelee. Oletan, että Hisey on kuitenkin rankkareiden ampujana rankattu Ässissä 3 joukkoon.

Niin, siis ihan vaan, jos et tiedä, niin koko ilmaveivin avain on erkkarissa. Koetas tehdä se mailalla jossa ei ole erkkaa lavassa (ei westerlundia). Tuoretta teippiä niin kyllä se kiekko mukana tulee, sultakin, jos vaan muutaman päivän jaksat treenata. Ei se nyt niin "mahdoton" ole tehdä:) Pelitilanne on nyt sitten hiukan eri, varsinkin sm-liigassa, kun äijää on iholla kiinni.

Sama pätee (aikaisemminkin mainitsemaani) ilmaveiviin sählyssä. Oikeat vehkeet ja pari tuntia aikaa niin jokainen hiukan lajia vetänyt pystyy vastaavan tempun tekemään.

edit. no et näemmä pääsekään enää kommentoimaan... Ei voi mitään. Erva tyyppinen aloitus onnistuu näemmä vain kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Aiheesta

Elikkä pienen miehen pieni mielipide pienestä pelaajasta Rob Hisey'stä.
Hisey omaa kohtuu hyvän liikkeen ja pelikäsityksen. Samoin syöttötaito on Ässien tasolla mitattuna joukkueen kärkipäätä Kivenmäen kanssa. Pieni koko pieni haitta, mutta pelasi esimerkiksi röyhkeästi Raumalla, ja muutenkin ollut ok pelaaja. Eihän hänestä ole tiettävästi kaavailtukaan ykkössentteriä, pelaa ekaa kauttaan aikuisten ammattilaisliigassa. Harmi, että on joutunut välillä pelaamaan pelaajien kuten Kiilhoman kanssa samassa kentällisessä. Menevät pelikäsitys, luovuus sekä syöttötaito lievästi hukkaan. Joensuustakaan ei ole ollut nyt viime peleissä apua hänelle, varsinkin Lukkoa vastaan Jesse oli melkoisesti "hukassa". No nuoria pelaajia, joten tasaisuus hakusessa ja varmasti iloa kummastakin junnusta kunhan kokemusta saavat lisää. Tulevat kuitenkin jatkossa toivottavasti löytämään saman rytmin kaukalossa.

Näppärä, luova nuori pelaaja tämä Hisey. Katsellaan rauhassa, kommentoidaan myöhemmin lisää...

Pieni sana myös "off-topic"...
Harmi, että Kontio ei ole enään keskuudessamme palstalla. Ihan viihdyttävä kirjoittaja, josta ei tiennyt koskaan mitä tuleman pitää. Asiantuntevuutta en mene kommentoimaan... mielipiteitä monilla on, ja mielipide-eroja myös. Ja se hyvä, mutta kun "takki" kääntyy monta kertaa asian tiimoilla, niin se vähän niin ja näin...
 
Viimeksi muokattu:

Tieto

Jäsen
Suosikkijoukkue
UKP
masaman kirjoitti:
Koetas tehdä se mailalla jossa ei ole erkkaa lavassa (ei westerlundia). Tuoretta teippiä niin kyllä se kiekko mukana tulee, sultakin, jos vaan muutaman päivän jaksat treenata. Ei se nyt niin "mahdoton" ole tehdä:)

Itse olen ns. pikkasen tota ilmaveiviä treenannut. Erkka ja jää ovat mielestäni molemmat suuressa roolissa. Erkkaa olisi hyvä olla kannassa asti ja mielellään erkan eli mailateipin olisi oltava kuivaa, muuten kikka hankaloituu. Huonolla jäällä taasen kikka on lähes mahdoton. Kiekkoa on lähes mahdoton saada ilmaan lumiselta jäältä. Tämä on siis täysin oma mielipiteeni.

PS. Jos jotakuta kiinnostaa, niin ilmaveivi toimii jo kohtalaisesti. Hiseyn tapa nostaa kiekko ilmaan jalkojen välistä on kyllä vielä mulla hakusessa. ;)

Tämän Rob Hiseyn arvostelussa on ratkaisevaa se, että ajatteleeko kirjoittaja Hiseyta ulkomaalaisvahvistuksena vai juuri junnuista nostettuna nuorena kaverina. Mielestäni hän on molempia. Ulkomaalaisvahvistuksena ja ulkomaalaiskiintiön pelaajana Hisey ei ole ollut mikään erikoinen, korostan ainakaan toistaiseksi. Sen sijaan ikäisekseen pelaajaksi Hisey on piristävä ukkeli. Halpa hinta on tietenkin suuri plussa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Wrighter kirjoitti:
Olishan toi Hisey kova vahvistus... Junnuihin. Vielä on pojalla pitkä matka huippu pelaajaksi liigaan. Toiveita siihen kyllä on. Aika taitava kaveri kaikin puolin. Jos vielä vuoden kasvaa niin sitten voi jo löytä tehojakin. Ehkä jo tällä kaudella. Kuka siitä tietää..


Niin, onko Hisey matkalla huippu pelaajaksi vai huippupelaajaksi. Katsellaan, kuinka jannun käy.

Lähtötilannehan on se, että Dallas lähetti Hiseyn nimenomaan kehittymään Suomeen. Ok, kaikenlainen kokemus, vaikkapa Siperiasta, tekee omalla tavallaan pelaajalle terää. Jokaikinen kokemus kasvattaa jonkin verran.

Hiseyn lähtiessä Porista ei varmasti vielä ole valmis kaveri suoraan NHL-joukkueen pelaavaan kokoonpanoon (vrt. Williamsin tuhkimotarina), mutta hippasen enemmän kokemusta omaava kaveri, joka vielä on nälkäinen ja siltikin kehityskelpoinen.

Niin ja olihan Williamsin tilanne hieman erilainen jo Ässiin tultaessa. NHL-kokemusta oli jo pohjalla.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Ihme juttu. Kaikki valittaa Hiseyn kokoa ja sitä kuinka pieni se on. Miksi kukaan ei valita, että Mave on pieni? Taitaa olla jopa pienempi. Ei se kokoa vaadi, että pisteitä tulee. Toki, kokemusta, lihasta ja käsiä Mavella on, mutta eiköhän siitä hyvä tule. On myönnettävä, että pisteitä odotin hieman enemmän, mutta minkäs teet. Ei halvalla saa hyvää. Ainakaan Ässät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös