Clark Kent kirjoitti:Hyvin sä vedät. Jatka samaan malliin...
Hyvin ja hyvin... Ei sitä silti minulle itselleni tarvitse kertoa, mutta kiitos kuitenkin.
peruspata kirjoitti:Niinhän siinä kävi, että kun viittasin Kontion omaan tekstiin, tulikin takaisin yllättäen kysymys: miksi lähettäisit Hiseyn Mestikseen?
Siis en tuonut Hisey Mestikseen-juttua omana mielipiteenäni, luulin vain, että sen lukemalla koko viestini huomaa. Itse kuulun reaperin kanssa samalle puolelle, olen tyytyväinen Hiseyn hankintaan ja nautiskelen lukiessani takinkääntöjä, KUN pisteitäkin tulee palkinnoksi hyvistä suorituksista.
Minä selitin tekstissäni, että Hiseyn tyylinen pelaaja olisi omimmillaan mestiksessä. Pieni, näppärä, oivaltava, nopea, mutta voimaton pelaaja. En ollut lähettämässä miestä mestikseen. Vai olinko mielestäsi tekemässä niin? Suivaannuit, peruspata, tekstistäni ja aloit puhumaan sarkastisesti, että lähetetään Hisey mestikseen. Vastasin samalla ironialla, miksi? Tämä johtui siitä, kun selvästi viittasit minun kirjoitukseeni ja yritit saada sen näyttämään siltä, että olisin lähettämässä Hiseyn mestiskehiin.
Itse olen arvostellut Hiseyn ensimmäisiä pelejä, koska ukkeli ei ole mielestäni pelannut hyvin. Olen myös sanonut, että parempi Hiseyn kanssa kuin ilman. Samoin olen sanonut, että pidän miehen pelityylistä. Toivon, että sälli parantaa peliään ja pisteitäkin alkaa tulla. Olen arvostellut näitä typeriä "olis jo paljon pisteitä, mutku ketjukavereina on vääriä äijiä, eikä ne saa mistään maalia"-juttuja. Ne ovat niitä juttuja, joita ei pitäisi nostaa esiin. Jos näin kuitenkin joutuu tekemään, niin kaikki ei ole hyvin.
Se on hyvä, että olette reeperin kanssa "samalla puolella". Jatkakaa samaan malliin ja pelatkaa joukkueelle.