Jos et ole varma, tai et muista, kenelle Tuominen meuhkasi, niin miten voit olla varma että näit/muistat oikein sen, että kyseinen meuhkaaja oli Tuominen? Kunhan kyselen.
Ja mitenkä tämä liittyy ketjuun: "Rob Hisey palaa Ässiin"? Kunhan kyselen.
Jos et ole varma, tai et muista, kenelle Tuominen meuhkasi, niin miten voit olla varma että näit/muistat oikein sen, että kyseinen meuhkaaja oli Tuominen? Kunhan kyselen.
No molemmat ovat pelanneet Ässissä? Vähän sama jos vaikka jossain olisi ketju "Tarja Halonen Suomen presidentiksi", niin ei se nyt ihme olisi jos siellä olisi pari kommenttia Martti Ahtisaaresta.Ja mitenkä tämä liittyy ketjuun: "Rob Hisey palaa Ässiin"? Kunhan kyselen.
Dallasin miehet taitavat olla todennäköisesti luokkaa Lammers, Gagnon.
Jos Dallasista todellakin saataisiin joku "reikäpää" á la Sean Gagnon, niin sehän olisi enemmän kuin hyvä juttu.
Sä olet taas aivan kujalla, mutta ei kyllä yllätä yhtään. Se Dallasin organisaatioon kuuluva lupaus on nimeltään Aaron Gagnon, eli kyseessä ei ole Jokereissa piipahtanut pugilisti Sean Gagnon.
Pelaako Hisey tänään KalPaa vastaan? Paikanpäälläolleilta raporttia kehiin sitten miltä miehen meno näytti jos pelaa.
Ei ole viimeisen tiedon mukaan varmaa koska varusteet saapuivat viime yönä Suomeen.
Mene ja tiedä, ota ja pääse.
Hisey on kehissä ja alkuun ainakin ylim. hyökkääjänä
Onko ketjuja saatavilla? Vetääkö Sakke ykkösen laidassa?
Hyökkäyskolmikot löytyy Ässien sivuilta.
Olenko vitun sokea vaiko hä, Missäs ne siellä on?
Mitäs vauhtia muilla tuo tulee? Mulla 12kt/s. Haluaako kaikki imuttaa samaan aikaan vai onko yhteys aina noin huono?G-Sport oli käynyt kysymässä Hiseyn tuoreet kuulumiset heti Poriin saapumisen jälkeen. Perjantainen G-Sport katsottavissa osoitteessa: http://www.ganal.tv/gsport/170807gsport.wmv
Mitäs vauhtia muilla tuo tulee? Mulla 12kt/s. Haluaako kaikki imuttaa samaan aikaan vai onko yhteys aina noin huono?
Kiitos muuten friikille.
7kt/s, krooh pyyhhhhh....
Onkos kukaan saanut ladattua tuota loppuun asti? Mä pääsin 25 rosenttiin, jolloin yritys epäonnistui... Nyt ollaan taas 19 rosentissa, saas nährä kuin käy!