Rob Hisey Ässiin

  • 158 261
  • 579

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos et ole varma, tai et muista, kenelle Tuominen meuhkasi, niin miten voit olla varma että näit/muistat oikein sen, että kyseinen meuhkaaja oli Tuominen? Kunhan kyselen.

Ja mitenkä tämä liittyy ketjuun: "Rob Hisey palaa Ässiin"? Kunhan kyselen.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Voi lapset lapset...

Niinkuin joku tuossa jo sanoi, niin maanantai oli muistaakseni viikonpäivä ja silloin ei muita neljän paikkoja ollut ainakaan tuolloin auki kuin nuo kaksi mainitsemaani. Sitä kun alkaa janottaa silloin kun alkaa, niin silloinhan ei paikkaa katsota. Ja vaikka olisin käynyt ko. paikassa joka vitun päivä, niin sekään ei silti liity tarinan pointtiin minkään vertaa. Vai mitä?

En ollut pätkääkään kännissä. Autolla tulin kylille ja siellä aloin sitten tiputtelemaan. Taksilla jatkoille ja sieltä seuraavana päivänä kävellen keskustaan kaaraa noutamaan. Outoako? No ihan miten vaan, mutta joskus on tuotakin tullut tehtyä. Tosiaan, olin vesiselvä kun hiffasin että täällähän on Ässäjätkät hörpyllä. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän tuiskeissa. Mr. T enemmän..

En tosiaan ole ihan varma, kuka ulkomaanelävä tuo meuhkauksen kohde oli. Muistelin (niinkuin sanoin jo aiemmin) sen olleen Shirreffs, mutta kuten joku palstaveli tuossa auttelikin, niin eihän tuo edes pelannut Padassa enää tuolloin. Tosin aivan sama kuka se oli, joku joukkueesta kuitenkin, sillä paikalla ei tuolloin ollut muita kuin Ässäpelaajia, meidän porukka ja muutama tikkari. Lontoon murteella mr. T tämän tarinansa kuitenkin toverilleen kertoi.

Ja kyllä mä Tuomisen Pasin tunnen, niinkuin tunsi pari kaveriakin jotka siinä tiskillä samaan aikaan olivat. Luuletteko te perkeleen penikat että mä hatusta keksisin huvikseni jotain tuollaista? Älkää teilatko viestin tuojaa, minä vaan kerron kuinka asia tuolloin tapahtui. Ei sille mitään voi, että joku asia harmittaa itseä. Ja vaikka harmittaisikin, niin ei se muuta asiaa epätodeksi.

Pointtini on se, että Pasi Tuominen saa jauhaa seurauskollisuudesta tai patasydämestä vaikka Keski-Porin kirkossa ihan mitä haluaa, mutta minä en usko sanaakaan ennenkuin hän toisin todistaa. Olkaa vapaasti toista mieltä jos tahdotte, Suomi on vapaa maa ja teillä on siihen oikeus :) Vaan minäpä olen kuitenkin ollut paikalla kun P.T. kertoo todelliset tunteensa seurauskollisuudesta.

Mutta että tulisi jotain aiheeseen liittyvääkin, niin totean että Rob Hisey on edelleen helvetin kova pelimies ja hienoa että se tulee nyt takas. Eikös muuten joku joskus sanonut, että kaverilla olis joku pimatsu täällä ja että senkin takia mielellään olisi tullut takas jo viimekaudella?

Rauhaa toverit! Muistakaa punarintama! :)

PS. Lisättäköön vielä, että otin siis Tuomisen esille vain varoittavana esimerkkinä siitä, että kaikki omat kasvatitkaan eivät kotikylän jengistä niin kovin perusta, kuin esim. juuri Rob Hisey. Kun niin kovasti tulee kysymystä ja ilmiselvästi tarinaani epäillään, niin kerron nyt koko jutun näin suhtkoht pähkylänkuorissa, vaikkei ketjun aiheeseen liitykään. Oli miten oli, mutta näin on..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Dallasin miehet taitavat olla todennäköisesti luokkaa Lammers, Gagnon.

Jos Dallasista todellakin saataisiin joku "reikäpää" á la Sean Gagnon, niin sehän olisi enemmän kuin hyvä juttu. Mutta tokkopa Sulo sellaisten kavereiden päälle ymmärtää - sieltä tulee kuitenkin joku "huippulahjakas" Naurovi....
 

The Rock

Jäsen
Jos Dallasista todellakin saataisiin joku "reikäpää" á la Sean Gagnon, niin sehän olisi enemmän kuin hyvä juttu.

Sä olet taas aivan kujalla, mutta ei kyllä yllätä yhtään. Se Dallasin organisaatioon kuuluva lupaus on nimeltään Aaron Gagnon, eli kyseessä ei ole Jokereissa piipahtanut pugilisti Sean Gagnon.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Sä olet taas aivan kujalla, mutta ei kyllä yllätä yhtään. Se Dallasin organisaatioon kuuluva lupaus on nimeltään Aaron Gagnon, eli kyseessä ei ole Jokereissa piipahtanut pugilisti Sean Gagnon.


Itse olet kujalla... Missähän kohtia mahdoin väittää että ex-Hjokeri Sean Gagnon olisi Dallasin organisaatiossa? Totesin vain että _saman tyylinen_ kaveri olisi erittäin tervetullut. Oli se sitten nimeltään Gagnon tai ei ja Dallasin organisaatiosta tai ei.
 

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pätkä haisulia

Oli pakko laittaa muistutukseksi linkki kanadankääpiön aenteesta. Jokkueen pienin mies poliisina vol 2.

-Hisey kostaa komarovin jyräyksen-

Terveuloa takaisi.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hisey oli muuten lähettänyt Nickersonille Porin lentokentältä tekstiviestin, jossa kertoi juuri palanneensa kotiin:-)
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaako Hisey tänään KalPaa vastaan? Paikanpäälläolleilta raporttia kehiin sitten miltä miehen meno näytti jos pelaa.
 

Paksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Porin Koirat
Hisey

Ei ole viimeisen tiedon mukaan varmaa koska varusteet saapuivat viime yönä Suomeen.

Ja minä näin eilen Robin Amarillossa syömässä siinä klo 23-24:n välillä... Ja ajattelin vain, että onkohan Ässät lähtenyt matkaan jo eilen, jos näin niin silloin Hisey varmasti puuttuu. Mutta jos ne on vasta tänään lähtenyt, niin silloinhan barru saattaa hyvinkin olla mukana. Mene ja tiedä, ota ja pääse.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös