Lone Wanderer
Jäsen
Ghost kirjoitti:Mikäs Raumalla on sää tällä hetkellä?
Pilvistä, mutta lämmintä. Äsken tuli "tippa minuutissa"-tahdilla vettä, mutta tuskinpa rankkasateen pelkoa on.
Ghost kirjoitti:Mikäs Raumalla on sää tällä hetkellä?
Täältähän saa helposti tarkastettua missä sään suhteen mennään http://www.ur.fi/saa.phtml .Ghost kirjoitti:Mikäs Raumalla on sää tällä hetkellä?
Tätä tietä itsekin tarkoitin. Muistaakseni tien nimi on Sorkanmaantie, jos joku haluaa ko. tietä etsiä jostakin karttapalvelusta.Dexu kirjoitti:Tai sitten Porista päin tulevien kannattaa kääntyä Porintieltä risteyksestä oikealle, jossa lukee Sorkka 4 ja jatkaa sitä tietä niin kauan kunnes tulee tienhaara oikealle jossa lukee Haapasaari.
masaman kirjoitti:Vai on Vecchiassa opettajaa? Ei parane sanoa ääneen tai on puoli jussia huutamassa, että "opeta mua!":D *vink*
Lakaisija kirjoitti:Eli hyvien keikkojen vastapainoksi tuttua vittumaista jonottamista ja kiroilua tarjosi RMJ:n eka päivä. Tänään jossain vaiheessa takas. Ei välttämättä mitään kiirettä.
Vecchia Volpe kirjoitti:Olin kyllä todella pettynyt, kun alueella ei nähnytkään MM-futista! Vai oliko siellä muka jossain joku screeni..?
Repolainen kirjoitti:Räsänen sanoi että....
Pakko sanoa, että "pikkasen" vitutti toi screenin puuttuminen, mutta silti taisi tänä vuonna mennä plussan puolelle nuo festarit. Kai se on vähän omasta asennoitumisestakin kiinni.Repolainen kirjoitti:Räsänen sanoi että ruuhkat tulee liian isoiksi ja se uusi baari oli siinä kalliolla, joten kuulemma ei sille olisi paikkaakaan. Käski lähteä kotiin katsomaan peliä ja mä lähdin! Juhannus on joka vuosi, mutta Argentiina MM-kisoissa vain joka neljäs vuosi!
Blackie saanut piparia???Blackie kirjoitti:Pakko sanoa, että "pikkasen" vitutti toi screenin puuttuminen, mutta silti taisi tänä vuonna mennä plussan puolelle nuo festarit.
Repolainen kirjoitti:Blackie saanut piparia???
Itse jätin avauspäivän väliin kun torstaiksi ei ennakkoon lippua enää saanut kun keskiviikkona asiaan heräsin. Tarkoitus oli mennä katsomaan Lordia, Kari Tapiota, Paula Koivuniemeä ja Scooteria. Yllättäen yhtään kyseisistä arteisteista en nähnyt:(
Dexu kirjoitti:Miten ihmeessä et saanut keskiviikkona ennakkoon enää lippua torstaiksi, kun itse hain torstain iltalipun samana päivänä neljän aikoihin lippupalvelun tiskiltä?
puuha-pete kirjoitti:Perhana myin lakua siihen malliin, että ei ole ennen nähty! Vai kuka saa sitä myytyä aamu klo4:30-6:30 arviolta lähemmäs 50e?! Löysin alani!
Dexu kirjoitti:Miten ihmeessä et saanut keskiviikkona ennakkoon enää lippua torstaiksi, kun itse hain torstain iltalipun samana päivänä neljän aikoihin lippupalvelun tiskiltä?
mice kirjoitti:Vaikka kuinka RMJ:tä olisikin taas kerran dissattu etukäteen, niin kyllä ainakin itselle meno maistui.