Mainos

RMJ 2006

• 12 627
  • 72

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Dexu kirjoitti:
Tai sitten Porista päin tulevien kannattaa kääntyä Porintieltä risteyksestä oikealle, jossa lukee Sorkka 4 ja jatkaa sitä tietä niin kauan kunnes tulee tienhaara oikealle jossa lukee Haapasaari.
Tätä tietä itsekin tarkoitin. Muistaakseni tien nimi on Sorkanmaantie, jos joku haluaa ko. tietä etsiä jostakin karttapalvelusta.

Edit:

http://opaskartta.rauma.fi/ ja alueeksi sorkka ja klikkaus kartan oikeaan alakulmaan niin ollaan 8 tien ja Sorkanmaantien risteyksessä.

Viimeksi muokattu:
masaman kirjoitti:
Vai on Vecchiassa opettajaa? Ei parane sanoa ääneen tai on puoli jussia huutamassa, että "opeta mua!":D *vink*

Niin... Viime jussina melkein tein itselleni festareille t-paidan, jossa olis ollut silloisen hittibiisin kertsistä "(you gotta) teach me love jne", mut en sit jaksanut. Nyt mulla onkin erityiset festaritulitikut, jos joku hyvä tulee pyytämään tulta. Vaikka polttaminen tuo kyllä muuten miinuspisteitä. Askin kannessa siis lukee jotain hmm... informaatiota.

Huomenna pitäisi lähteä Raumalle. Olis ollut kyllä kolmen päivän lippu, mutta olin tänään töiden jäljiltä niin väsy, etten jaksanut lähteä. Ottaa kyllä päähän, kun Porin suunnasta tulevat ohjataan nyt Isometsän kautta. Vielä viime kesänä pääsin siitä ajelemaan ilman ruuhkia. Täytynee huomenna ajella Sorkan kautta. Etulasissa on kuitenkin sitten festareiden ajolupa... En vaan osaa olla kauhean röyhkeä ja lähteä kauheesti ohittelemaan jonoja. Sillä vaan pääsee kätevästi Rauhankatua pitkin majapaikkaan jonottamatta, kunhan siihen selviää kunnialla.

Mitäs eilisestä sanoisi. Amorphis (ei ihan alusta), CMX ja Stratovarius tuli katsottua. Hyvän keikan heitti näistä jokainen. Erityisesti Amorphis, jonka näin ensimmäistä kertaa Tomi Joutsenen tultua vokaaleihin, oli erittäin hyvä. Tomilla on lavakarismaa huomattavasti synkistelevää Koskista enemmän.

Teräsbetonia ja Lordia katsoin hetken. Teräsbetonia en jaksanut katsoa. Lordin olisin sen sijaan halunnut nähdä, mutta euroviisuvoittajan keikalla homma riistäytyi käsistä. Ihmiset tönivät ja tunkivat niin perkeleesti ja itsekin olin parhaimmillaan kymmenkertaisessa umpisolmussa. Viime vuoden Scooter-keikka tuli mieleen. Yhtäkkiä oltiinkin sitten kavereiden kanssa lähdetty vittuun koko keikalta. Ei tehnyt mieli takaisin, viina sen sijaan maistui.

Niin. Ja olihan siinä leirintäalueen ja festarialueen välisellä portilla hiukan ennen Amorphiksen keikkaa semmoinen mukava 40 minuutin odottaminen taas. Viime vuosista ei oltu opittu mitään vieläkään ja tämä oli ihan tukossa.

Eli hyvien keikkojen vastapainoksi tuttua vittumaista jonottamista ja kiroilua tarjosi RMJ:n eka päivä. Tänään jossain vaiheessa takas. Ei välttämättä mitään kiirettä.

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lakaisija kirjoitti:
Eli hyvien keikkojen vastapainoksi tuttua vittumaista jonottamista ja kiroilua tarjosi RMJ:n eka päivä. Tänään jossain vaiheessa takas. Ei välttämättä mitään kiirettä.

Koko hoito on näemmä loppuunmyyty iltalippuja myöden eli jonottamista on tiedossa koko juhlan ajaksi.

Minut RMJ:n suosio yllättää vuosi toisensa jälkeen...mitään yllätysesiintyjiä ei ole tarjolla täksikään vuodeksi, mutta väkeä riittää. Kyllä kai tuo RMJ:n rento tunnelma vetää ihmisiä, noista tavanomaisista soitto- ja lauluyhtyeistä riippumatta? Päivänä eräänä homma hiipuu, jos ei esiintyjiksi saada jotain tavanomaisuudesta poikkeavaa....missä on Miljoonasade tai Kolmas Nainen? Järjestäjiä ymmärän siinä mielessä kyllä, ettei "suurella rahalla" kannata esiintyjiä hankkia, jos porukat viihtyy ja tulee paikalle muutenkin. Kuitenkin tiedoksenne rakkaat järjestelijät, että kun festarit alkavat hiipua, suunnan kääntämiseksi ei ole enää juurikaan mitään tehtävissä, kalliit esiintyjät tuottavat vain enemmän pers'nettoa, vaikka paikalle raahantunut juhlakansa viihtyisikin hyvin.

Eilen ei tullut lähdettyä, mutta kun ilma on kuin morsian, niin kyllähän "Taustailijakin" paikalle raahautuu.

Ja kyllä kait noissa jonoissa juhlatuulella pärjäilee?

Hyvää Jussia vaan kaikille!

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näin päivällä paikalla on kyllä mahtava olla, mutta iltaa ja yötä myöten ainakin biitsillä ja sen läheisyydessä oleilu on tappomeininkiä. Kebabinjäänteitä sun muuta paskaa on hiekalla nimittäin enemmän kuin laki sallii ja porukka kuseksii ties minne.

Mecano Beach jäi eilen valloittamatta, joten tänään suunta siis pääasiassa sinne.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Perhana myin lakua siihen malliin, että ei ole ennen nähty! Vai kuka saa sitä myytyä aamu klo4:30-6:30 arviolta lähemmäs 50e?! Löysin alani!

Olin kyllä todella pettynyt, kun alueella ei nähnytkään MM-futista! Vai oliko siellä muka jossain joku screeni..? Aattona liian humalassa ja juhannuspäivänä selvinpäin. Välimuoto molempina olisi ollut parempi. Lauantaina säälin vain järkkäreitä ja päivittelin, millaisia possuja ihmiset ovat. Roskat jätetään just siihen jne. Scooterin keikan alla olin etsinyt itselleni hyvän ja turvallisen paikan aidan ja roskiksen kulmasta, aidan jalan päältä. Kyllähän siihen tuli sitten useampikin jätkä kysymään, voisinko siirtyä hiukan, että pääsisi siihen heittämään vedet. Juu, toki! Minustahan olisi sitten erittäin hauskaa seistä jättämässäsi lammikossa ja nuuhkia suloaromeita...

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulihan tuolla yllättäen sittenkin käytyä. Täytyy sanoa, että oli paras RMJ tähän mennessä. Mukavia ihmisiä ja hyvää meininkiä. Kiitän.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vecchia Volpe kirjoitti:
Olin kyllä todella pettynyt, kun alueella ei nähnytkään MM-futista! Vai oliko siellä muka jossain joku screeni..?

Räsänen sanoi että ruuhkat tulee liian isoiksi ja se uusi baari oli siinä kalliolla, joten kuulemma ei sille olisi paikkaakaan. Käski lähteä kotiin katsomaan peliä ja mä lähdin! Juhannus on joka vuosi, mutta Argentiina MM-kisoissa vain joka neljäs vuosi!

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Repolainen kirjoitti:
Räsänen sanoi että....

Tästä tuli mieleeni, että seuraava ketä näkee Räsäsen, niin sanokaa sille että ensi vuonna on sitten vain kahden päivän festarit! Ei tämä saatanan krapula lopu ikinä, ja kello herättää 5:00! Yesh! Luulen että minusta tuntuu suunnilleen samalta miltä Ozzy näyttää...

Muuten meno oli samanlaita kuin aina ennenkin, mukavia ihmisiä ja pääsääntöisesti paskaa musiikkia, mutta tällä kertaa ei satanut.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Repolainen kirjoitti:
Räsänen sanoi että ruuhkat tulee liian isoiksi ja se uusi baari oli siinä kalliolla, joten kuulemma ei sille olisi paikkaakaan. Käski lähteä kotiin katsomaan peliä ja mä lähdin! Juhannus on joka vuosi, mutta Argentiina MM-kisoissa vain joka neljäs vuosi!
Pakko sanoa, että "pikkasen" vitutti toi screenin puuttuminen, mutta silti taisi tänä vuonna mennä plussan puolelle nuo festarit. Kai se on vähän omasta asennoitumisestakin kiinni.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Blackie kirjoitti:
Pakko sanoa, että "pikkasen" vitutti toi screenin puuttuminen, mutta silti taisi tänä vuonna mennä plussan puolelle nuo festarit.
Blackie saanut piparia???

Itse jätin avauspäivän väliin kun torstaiksi ei ennakkoon lippua enää saanut kun keskiviikkona asiaan heräsin. Tarkoitus oli mennä katsomaan Lordia, Kari Tapiota, Paula Koivuniemeä ja Scooteria. Yllättäen yhtään kyseisistä arteisteista en nähnyt:(

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iltapäivällä lauantaina Raumalle ja reilusti yli kellon ympäri tuli pämpättyä alkomahoolia. Bongattua tuli vähemmän artisteja kuin piti: Scooter, Yö, Neljä Ruusua ja Frederik. Reetu on kingi!!

Eilinen oli aika kaamea. Henkeä otti, polvet kipeänä ja kurkku karhea. Henkitorvi on toki vieläkin toreissaan yhden päivän totaaliryyppäämisestä..

Koska uusiksi?

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Repolainen kirjoitti:
Blackie saanut piparia???

Itse jätin avauspäivän väliin kun torstaiksi ei ennakkoon lippua enää saanut kun keskiviikkona asiaan heräsin. Tarkoitus oli mennä katsomaan Lordia, Kari Tapiota, Paula Koivuniemeä ja Scooteria. Yllättäen yhtään kyseisistä arteisteista en nähnyt:(

Miten ihmeessä et saanut keskiviikkona ennakkoon enää lippua torstaiksi, kun itse hain torstain iltalipun samana päivänä neljän aikoihin lippupalvelun tiskiltä?

Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Loistava reissu ja ensi vuonna uudelleen. Ilma oli mitä mahtavin ja ennakkoon mainittuja monen tunnin jonotuksia ei tullut vastaan missään vaiheessa. Artisteista tuli nähtyä Notkea Rotta, Scooter, Apulanta, Lordi, Disco Ensemble, Dallas Superstars ja Dj Orkidea. Hyvähenkistä väkeä tuntui olevan liikenteessä ja ainakin itse kahnauksilta ja tappeluilta vältyin kokonaan.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Dexu kirjoitti:
Miten ihmeessä et saanut keskiviikkona ennakkoon enää lippua torstaiksi, kun itse hain torstain iltalipun samana päivänä neljän aikoihin lippupalvelun tiskiltä?

Etukäteisvaraukset taisivat laueta suurelta osin vasta torstai-aamuna. Itse varasin oman lippuni perjantaina viikkoa ennen juhannusta Lippupalvelun nettisivuilta ja siinä viimeinen hakupäivä oli keskiviikko.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Olihan taas mahtava reissu. Vaikka kuinka RMJ:tä olisikin taas kerran dissattu etukäteen, niin kyllä ainakin itselle meno maistui.

Torstaina saavuimme paikalle siinä yhden aikaan iltapäivällä. Ainoa virhe minkä teimme oli se, että siinä keskustasta festarialueelle päin mentäessä, kun ajetaan junaradan yli(ja pizzeria Deniss jää vasemmalle), niin käännyimme heti vasuriin. Siinä yhdellä tienpätkällä sitten jonoteltiinkin tunti. Ilmeisesti jos junaradan yli olisi jatkanut suoraan, olisi päässyt siihen Nesteen lähettyvillä olevaan liikenneympyrään ja siitä suoraan Kappelinsalmen suuntaan.

No, auto saatiin lopulta Kappelinsalmelle ja teltat sinne pystyy. Hieman vettä ripotteli, mutta jatkossa olikin sitten pelkkää aurinkoa.

Loistosäät, ihmiset erittäin hyvällä tuulella, ei kahnauksia, suihkussa ja saunassakin tuli käytyä lauantaina Kuntoklubilla, hyviä orkestereita, ei jonoja(tosiaan, ainoastaan yhden kerran jouduin jonottamaan; torstaina ennen Amorphiksen keikkaa, kun tulin sieltä pääleirintäalueen suunnasta. Jatkossa Kappelinsalmen suunnasta pääsi aina ilman jonoa) jne. Hyvät oli pippalot.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Paikalla olin myös. Hieman pitää dissata itseä siitä syystä, että kolmen päivän lipulla pääsin ainoastaan lauantaina festarialueelle saakka. Torstaina en päässyt edes liikkeelle ja perjantaina pääsin paikalliseen Otan pubiin asti. :D Voi jumalauta, siinä se ilta meni naisen seurassa karaokea kuunnellen ja todellista suomalaista kansallisromantiikkaa aistien.

Lauantaina olin sen verran paremmassa kuosissa, että pääsin alueelle asti ja näin jopa TikTakin! Muita bändejä ei sitten tullut rekisteröityä. Piti taas poiketa Otan pubissa ja samat kaverit siellä lauloivat vieläkin. Yö meni taas porealtaassa ja saunassa hyvässä seurassa. Ei huono.

Sunnuntaina hieman jännitti lähteä ajelemaan kotio päin, mutta onneksi matkan varteen ei iskenyt ratsioita. Hyvät bileet oli kyllä, vaikka joka ilta ei festarialueelle päässytkään. Ensi vuonna ehkä kuitenkin jotain muuta.

Kiitos ja anteeks.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
puuha-pete kirjoitti:
Perhana myin lakua siihen malliin, että ei ole ennen nähty! Vai kuka saa sitä myytyä aamu klo4:30-6:30 arviolta lähemmäs 50e?! Löysin alani!

Ole musta mies-prostutioitu?

EDIT: Kyllä teillä yleensä kovemmat liksat on ollut kahden tunnin sessioista...öhm, sanovat...tiedättehän, ne.

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipas perskeleen hyvät festarit. Suurin osuus tietenkin oli ihan loistavalla säällä. Perjantaina mentiin Raumalle ja jouduttiin ajamaan sinne Kompin leirintäalueelle. Kyseinen mesta taisi olla kaikista kauimpina festarialueesta, saatanallinen kävelymatka. Varsinkin hyvässä tuiskeessa oli tuskallista kävellä se väli. Sitten vielä heti perjantai-iltana joku viisas oli varastanut kaverin teltan, joten nukuttiinpa sitten autossa, kokemus sekin. Onneksi ei ehditty heittämään vielä kamoja telttaan.
Bändeistä tuli ainoastaan nähtyä Poets Of The Fall, muita sitten kuunneltiin sieltä anniskelualueen puolelta. Scooter olisi ollut mukava nähdä, mutta siinä Mecano Beachin kohdalla oli sen verran ruuhkaista silloin, niin ei pahemmin huvittanut jäädä siihen.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Dexu kirjoitti:

Iltalipun olisi saanut portilta. Itse sain ostettua netistä kahdenpäivän piletin kun joku peruutti varauksensa.
mice kirjoitti:
Vaikka kuinka RMJ:tä olisikin taas kerran dissattu etukäteen, niin kyllä ainakin itselle meno maistui.

Ohjelmaa ei ole suunnattu edes meille. Jos saat 15000 18-30 vuotiasta naista tapahtumaan, niin jätkät tulee perässä. Resepti on takuuvarma ja festari on loppuunmyyty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy