Ritamäen mielipide Tv-otteluista!

  • 1 225
  • 5

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikähän mies tuo Ritamäki oikeen on? Kehäkolmos-syndrooma tuntuu ainakin löytyvän ja muutenkin taistelumiehiä. No eipä siinä mitään, pahiten tuosta kärsii oma seura.
 
Viimeksi muokattu:

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Juu, olen minäkin hieman ihmetellyt tätä Ritamäkeä. Hän on muistaakseni ennenkin laskenut julkisuuteen aika kova tekstiä. Kuinka monen muun seuran puheenjohtaja on noin julkisuushakuinen? No, saapahan Hermes jonkin verran julkisuutta tämän miehen kautta.
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Mies vaikuttaa kyllä suoraan sanottuna aika "aasilta" , aikaisempia kommentit liittyen sm-liigaan olivat muistaakseni aivan samaa tasoa.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Ottamatta kantaa Ritamäen kommenttien sisältöön olen sitä mieltä, että on hyvä, kun joku uskaltaa olla eri mieltäkin kuin yleinen "virallinen linja". On ärsyttävää, kun kaikki vaan on samaa mieltä ja kaikki ylhäältä (esim. SM-liiga) annettu otetaan kiitollisuudella ja häntää heiluttaen vastaan. Eivät Ritamäen mielipiteet aina välttämättä kohdalleen osu, mutta miehen uskallusta sanoa asioita on ihailtava. Ja joka miehen tuntee, niin "aasi" on kyllä väärä sana kuvaamaan häntä. 1970-luvulla suometuttiin, nyt Mestiksessä mikkelistyminen (="kiitos tästäkin vähästä ja on niin kivaa olla samaa mieltä meitä isompien kanssa") on yleisesti hyväksyttävää. Ja mitä tulee Ritamäen julkisuushakuisuuteen, niin syy siihen ovat toimittajat jotka tietävät sen, että häneltä saa meheviä ja rohkeita lausuntoja. Totta kai toimittajat haluavat häntä haastatella. Minkä muun Mestis-seuran puheenjohtajan sanomisista saa yhtä mojovia otsikoita. Ei kenenkään! Ritamäen rinnalla muut seurajohtajat ovat perässähiihtäjiä hiiriä, jotka yleensä koskaan eivät uskalla sanoa sitä, mitä oikeasti ajattelevat...

Tarkennuksena vielä kommentteihini se, että olen Ritamäen kanssa eri mieltä siitä, pitäisikö Urheilukanavan kameramiehet päästää halliin. Kyllä pitäisi. Enkä pidä muidenkaan seurajohtajien valitsemaa hillittyä linjaa vääränä, mutta ei pidä tuomita "toisinajattelijaa" aasiksi hänen mielipiteidensä takia. Erilaiset ajatukset rikastuttavat maailmaa.
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Ehkä "aasi" oli vähän väärä sanavalinta aikaisemmassa postauksessa, vastarannan kiiski olisi ehkä oikeampi ilmaisu miehen kohdalla.Olen nähnyt miehen haastattelun kerran TV:ssä ja siitä jäi sellainen kuva ,että "olen periaatteessa eri mieltä kuin muut" tyyli.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös