Risto Dufvan käyttäytyminen puolivälieräsarjan ratkettua

  • 63 646
  • 352

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Ei se minun mielestäni mitenkään järin provosoiva ollut, mutta Risto haukkasi sen pienen provon koukun siimoinen päivineen.
Sori jos mä nyt vähän jankkaan, mutta tarkoitatko että kysymys siis oli ainakin jonkin verran provosoiva? Mä en usealla lukukerrallakaan löydä tuosta mitään provosoivaa ja yritän vain ymmärtää että mitä sen provon tunnistaminen vaatii. Sopivan suosikkijoukkueen?

Kyseisen toimittajan kysymys oli esitetty provosoivaan sävyyn, mutta ei siihen olisi silti pitänyt tarttua.
Mikä siinä toi "provosoivan sävyn"? Hymyilikö toimittaja kenties jotenkin "provosoivasti".

Mun mielestäni tuossa kysymyksessä ei ole mitään maailmoja mullistavaa. Jos Risto ei halunnut vastata niin fiksumpaa olisi varmaan ollut sanoa vaikka ettei nähnyt tilannetta kunnolla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Et siis lukenut juttua?=) Ristohan lateli siinä, että Immosen jäähy oli tuomareiden etukäteen miettimä. Kyllä minä omien puolustamisen ymmärrän, mutta aiheeseen liittymättömät salaliittoteoriat tuntuvat aika mielipuolisilta.
En lukenut, mutta näin ja kuulin lehdistötilaisuuden. Näitkö tai kuulitko sinä? Dufva ei tosiaan mistään salaliittoteorioista puhunut. Dufva totesi lähes kaikkien muiden paitsi tuomareiden nähneen että kiekko meni Kärppä-pelaajan hanskasta ulos kaukalosta ja kritisoi tuota yhtä ainutta tilannetta.

Mikä siinä toi "provosoivan sävyn"? Hymyilikö toimittaja kenties jotenkin "provosoivasti".

Mun mielestäni tuossa kysymyksessä ei ole mitään maailmoja mullistavaa. Jos Risto ei halunnut vastata niin fiksumpaa olisi varmaan ollut sanoa vaikka ettei nähnyt tilannetta kunnolla.
Siis tuo kysymyshän meni niin että ensin toimittaja sopersi jotain epämääräistä. Dufva pyysi toimittajaa kysymään uudestaan pariin otteeseen. "Anteeksi, toistaisitko kysymyksen" oli Dufvan sanat. Kun toimittaja vihdoin sai kysyttyä kysymyksensä. Äänensävy oli tosiaan sellainen vittuileva. Uskon että tiedät mitä tarkoitan, mutta korostan kuitenkin sitä että mielestäni Dufva provosoitui tuosta aivan turhaan. Olisi tosiaan sanonut että jossittelu on turhaa.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Uskon että tiedät mitä tarkoitan, mutta korostan kuitenkin sitä että mielestäni Dufva provosoitui tuosta aivan turhaan. Olisi tosiaan sanonut että jossittelu on turhaa.

Joo, voin kuvitella. Oli vaan pakko lypsää vastausta sen verran kun itse olin vain tuon Uusi Suomen jutun pohjalla eikä siinä kerrottu äänensävyistä mitään.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä ketjusta saa aina parhaat naurut. Tänne tulee muiden joukkueiden (pl. JYP ja Kärpät) kannattajat kertomaan, miten pelle RD on, vaikka voisin lyödä vetoa, etteivät ole a) kuulleet esim. tuoreinta pressitilaisuutta tai b) muutoinkaan ole selvillä sanomisista/tapahtumista.

Mutta hysteria ei olisikaan hysteriaa, ellei se tarttuisi. MOT. Turun taudin uusin ilmenemismuoto vissiin.
 

SjV

Jäsen
RD:ltä kysyttiin mielipidettä tuohon hylätyn maalin tilanteeseen, että:"Mitä jos Forrset olisi työntänyt Immosen Tuokkolan päälle?" -> jota RD sitten yritti saada ko. toimitajalta toistettua. Tässä vaiheessa erotuomaritarkkailija jatkoi omalla näkemyksellään tilanteesta. Hieman tätä myöhemmin RD pyysi toimittajaa menemään kysymään mielipidettä "verikyyneleitä" vuodattavilta pelaajilta pukukopista, tiedä sitten kumpaan koppiin olisi pitänyt mennä.
Alkuperäinen toimittajan kysymys taisi olla about tuossa muodossa, paitsi että jokaisen välilyönnin tilalle voi laittaa hetken mietinta/hiljaisuus tauon.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Tästä ketjusta saa aina parhaat naurut.

Juurikin näin.

Ja naurut aiheutti myös kolmannen finaaliottelun pressissä tasonsa osoittanut toimittaja provosoivalla kysymyksellään. Turhaa paukuttamista tuollainen, mutta paukuttakoon. Elämä ei aina ole pelkällä kukkaiskedolla tanssimista, kaikilla meillä on joskus vaikeaa.
 

Acid

Jäsen
On se kyllä hauskaa kuinka Jyp-fanit yrittävät puhua mustaa valkoiseksi. Kukaan ei tiedä mitä Risto "kakara" Dufva oikeasti on sanonut tai tarkoittanut. Kaikki vain "itkevät" Dufvan sanomisista kun se on muotia. Se on vain Riston huumoria jota ei moni ymmärrä. Toimittaja provosoi. Näitä naurettavia selityksiä täältä löytyy ja paljon. Dufva on huomion kipeä kakara, ei muuta. Tämänpäiväiset kommentit olivat taas tuttua Dufvaa. "Miksi te puhutte väärin hylätystä maalista, kun pitäisi antaa kehuja ja tunnustusta kuinka hyviä me ollaan ja varsinkin minä oon ihan tosi hyvä". Kyllä on jäänyt Risto vähälle huomiolle lapsena, ei toi muuten voi olla mahdollista.Ei voi jumalauta ymmärtää kuinka aikuinen mies voi olla noin "pieni". Omalla käyttäytymisellään Risto "kakara" Dufva juuri vie sitä huomiota muualle kuin siihen hyvin tehtyyn duuniin. No Risto näköjään on jäänyt hiekkalaatikko ikään, joten menköön tyylillään. Turha tosin ihmetellä jos siitä tulee palautetta.
 
Viimeksi muokattu:

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Pitääkö tämä käsittää nyt niin, että sinä kunnioitat ja arvostat miestä, joka esittää sekopäisiä syytteitä tuomareiden salaliitosta julkisessa mediassa?

Niin, Ristohan syyttää sitä salaliittoa, josta muiden jengien kannattajat vaahtoavat eli "tuomarit pelaa JYPille". Ristoa alkaa jo vituttamaan tämä helppo voittaminen ja haluaisi edes vähän haastetta tuonne kentälle. Tällä kaudella sitä ei ole löytynyt.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se kyllä hauskaa kuinka Jyp-fanit yrittävät puhua mustaa valkoiseksi. Kukaan ei tiedä mitä Risto "kakara" Dufva oikeasti on sanonut tai tarkoittanut. Kaikki vain "itkevät" Dufvan sanomisista kun se on muotia. Se on vain Riston huumoria jota ei moni ymmärrä. Toimittaja provosoi. Näitä naurettavia selityksiä täältä löytyy ja paljon. Dufva on huomion kipeä kakara, ei muuta. Tämänpäiväiset kommentit olivat taas tuttua Dufvaa. "Miksi te puhutte väärin hylätystä maalista, kun pitäisi antaa kehuja ja tunnustusta kuinka hyviä me ollaan ja varsinkin minä oon ihan tosi hyvä". Kyllä on jäänyt Risto vähälle huomiolle lapsena, ei toi muuten voi olla mahdollista.Ei voi jumalauta ymmärtää kuinka aikuinen mies voi olla noin "pieni". Omalla käyttäytymisellään Risto "kakara" Dufva juuri vie sitä huomiota muualle kuin siihen hyvin tehtyyn duuniin. No Risto näköjään on jäänyt hiekkalaatikko ikään, joten menköön tyylillään. Turha tosin ihmetellä jos siitä tulee palautetta.
Minusta taas on hauskaa että täällä löytyy heppuja jotka eivät ole lehdistötilaisuutta nähneet/kuulleet, mutta silti tunnutaan 'tietävän' mitä siellä tapahtui. Toimittajan itku kurkussa takertelema kysymys oli kyllä kauden säälittävin suoritus median edustajalta. Ehkä pitäisi lopettaa hommat kokonaan jos henk.koht. tuntemukset haittaavat työn tekemistä noin paljon. Miltä Dufvasta tuntuisi jos vastaava olisi tapahtunut toisessa päässä kenttään?!? Jos Forrest olisi työntänyt Immosen maalivahdin päälle... ?
Ou jee! Pitäisikö lehdistötilaisuudessa käsitellä kuvitteellisia tilanteita? Jos näin on, olen tosiaan ymmärtänyt asian ihan väärin. Dufvalta olisi voinut kysyä myös että miltä tuntuisi jos Erkki olisi kaivanut nenäänsä seisomakatsomon takarivissä toisen erän puolivälissä? Yhtä asiaan kuuluvaa tuokin olisi.
Kysymykseen olisi voinut vastata paremminkin, mutta paras vaihtoehto olisi ollut jättää vastaamatta, koska kysymys ei liittynyt Dufvaan millään tavalla.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Ne, jotka eivät ole eilistä lehdistötilaisuutta kuulleet ja haluavat lausua mielipiteensä Dufvan kommenteista, voivat kuunneella sen täältä. Tilaisuus alkaa ajassa 02:33:40.
 

Moosehead

Jäsen
Heh, kiitos klipistä. Aika rankasti on Dufvan tekemisiä tälläkertaa lähdetty suurentelemaan. Mielestäni kommentoi tilannetta varsin asiallisesti. Hankalaa inttävälle ja kuutamolla olevalle toimittajalle on paremmin vastata.

Myöskään Alatalo ei mielestäni pressissä "itkenyt" lainkaan, vaan esiintyi omaan tapaansa, hillitysti ja korrektisti.
 

Acid

Jäsen
Minusta taas on hauskaa että täällä löytyy heppuja jotka eivät ole lehdistötilaisuutta nähneet/kuulleet, mutta silti tunnutaan 'tietävän' mitä siellä tapahtui.
Sinulla on siis yliluonnollisia kykyjä, kun väität tietäväsi mitä minä olen nähnyt/kuullut? Vaikka supersankari oletkin niin tällä kertaa edes sinä et ole oikeassa. Olen nimenomaan kuullut lehdistötilaisuuden, aivan kuten olen kuullut aiemmatkin Dufvan lapselliset kommentit. Vaikka Jyp-fanit täällä kovasti yrittävät vakuutella, että Dufvan arvostelijat eivät edes ole kuulleet näitä lehdistötilaisuuksia/haastatteluja vaan ovat täysin roskalehtien vietävissä, niin yrittäkää nyt ymmärtää, että aikakin jotkut muodostavat omat mielipiteensä kuultuaan Dufvan lausunnot. Lehtien jutuilla ei ole ainakaan minulle mitään väliä.
 

Acid

Jäsen
Sinulla on siis yliluonnollisia kykyjä, kun väität tietäväsi mitä muut on nähnyt/kuullut? Vaikka supersankari oletkin niin tällä kertaa edes sinä et ole oikeassa.

Ihmettelen kyllä suuresti tuota Acidin lainaamaani kommenttia. Iso osa JYPiläisistä luultavasti on kuullut lehdistötilaisuuden, mutta miksi ihmeessä joku Acid, Jokereiden kannattaja olisi sen kuullut?
Missä väitän tietäväni mitä muut ovat nähneet/kuulleet? Lainaamasi kommentti oli yksi näistä Jyp-fanien useasti käyttämistä kommenteista näissä Dufva puolusteluissa. Mitä ihmeellistä siinä on, että kuuntelin lehdistötilaisuuden kun huomasin, että taas on Dufva ollut vauhdissa? Kuten aikaisemmin totesin muodostan mielipiteeni sen perusteella mitä Dufva on oikeasti sanonut, en sen perusteella mitä kirjoitetaan. Tämän takia siis kuuntelin lehdistötilaisuuden.
 

Handyy

Jäsen
Suunniteltu juttu sanoi Risto.
Aivan saman asian toisti myös Alatalo. Oli samaa mieltä Dufvan kanssa.

Mutta ihan oikeasti, jotain rotia pitäisi saada noihin toimittajiin. Ei voi olla noin huonoja, että omat tunteet vetävät työn yli. Samaa paskaa oli sillä upealla naistoimittajalla, joka itku kurkussa heitti kaikkia syytöksiä Tammista kohtaan. Kyllä minä ainakin ymmärrän molempien valmentajien avautumisen näille "toimittajille", jotka eivät vaan ihan oikeasti ymmärrä että ei provosoivat kysymykset ole niitä, joita noissa tilanteissa pitäisi kysyä. Ja kun eivät vielä kerrasta ymmärrä, vaan pitää jatkaa ja jatkaa ja jatkaa kunnes joku sanoo että mennään eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Acid

Jäsen
No yritä sitten jäsennellä tai selventää tekstisi paremmin. Voinhan minäkin kirjoittaa kilon paskaa ja tulla jälkeenpäin "korjaamaan" mitä tarkoitin.
Ei ehkä kaikkein selvimmin kirjoitettu, mutta jos ihan rauhassa luet sen uudestaan, niin luulisi että sen ymmärtää. Mitä paskaa kirjoitin? Siinä on muutama Jyp-fanien yleisimmistä Dufvan puolustusargumenteista.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Happamia sanoi kettu katajanmarjoista.

On se kumma, kun tuntuu muita kiinnostavan näin paljon mitä Risto ottelun jälkeen sanovan. Omasta puolestani saisi haukka voitetun ottelun jälkeen vastustajan aivan paskaksi, kun kerta hävisivät. Tämä on hei sitä "mediapeliä". Eipä siitä olla aiemmin itketty kummemmin, kun "oman" joukkueen valmentajat on asioita lehdistötilanteissa ladelleet.

RD on mies paikallaan. Luotsaa juuri joukkuettaan Suomen mestareiksi, joten saapi mun puolesta ladella mitä lystää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hmm...kuuntelinpa nyt itsekin tuon pressitilaisuuden enkä mä nyt sieltä mitään sellaista löytänyt mitä itkemiseksi voisi tulkita. Joskin se sana nyt ainakin omasta mielestäni alkaa kärsiä pahimman laatuisen inflaation kerta sitä pitää viljellä joka toisessa postauksessa mitä tänne kirjoitetaan. Musta nää lehdistötilaisuudet on suht turhia jos ei saa yhtään esittää kommenttia siitä miten jonkun tilanteen näki, tai mitä mieltä oli jostain tuomiosta ilman itkijän leimaa. Omien puolta ja sillee, eiks jeh? Kyllä varmaan jokainen meistä on myös aikuisiällä itkenyt niin kuin oikeasti itkenyt ja pystyy palauttamaan mieliin niitä tunteita, positiivisia tai negatiivisia mitä silloin oli päällä kun tosissaan padot murtui. Niiden fiilareiden ja sen välillä kun sanoo, että vittu olipas paskasti tuomittu matsi on aika iso ero. Mutta heitänpä korteni kekoon minäkin sen verran, että voiko joku suomentaa nuo "verikyyneleet"?
 
Happamia sanoi kettu katajanmarjoista.

On se kumma, kun tuntuu muita kiinnostavan näin paljon mitä Risto ottelun jälkeen sanovan. Omasta puolestani saisi haukka voitetun ottelun jälkeen vastustajan aivan paskaksi, kun kerta hävisivät. Tämä on hei sitä "mediapeliä". Eipä siitä olla aiemmin itketty kummemmin, kun "oman" joukkueen valmentajat on asioita lehdistötilanteissa ladelleet.

RD on mies paikallaan. Luotsaa juuri joukkuettaan Suomen mestareiksi, joten saapi mun puolesta ladella mitä lystää.

Täyttä asiaa. Luulen, että kaikkien joukkueiden omia faneja ei tippaakaan kiinnosta, mitä valmentaja sanoo, jos joukkue voittaa ja johtaa finaalisarjaa 3-0.

Mutta aika sekaviahan nuo D:n kommentit ovat. Voisi jopa sanoa, että D itse provoilee yleisöä kohtaan noilla käsittämättömillä kommenteillaan. Lähes aina, kun D avaa suunsa niin omakin reaktio on, että "...mitä vittua tuo mies taas suustaan päästää..."

Tälläkin kaudella mieleen on jäänyt D:n kommentit Jypin hävitessä ottelun 2-1 niin D:n mukaan Jyp teki ottelun ainoan "oikean" maalin ja kyseessä oli muutenkin "erikoinen ottelu".
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Täyttä asiaa. Luulen, että kaikkien joukkueiden omia faneja ei tippaakaan kiinnosta, mitä valmentaja sanoo, jos joukkue voittaa ja johtaa finaalisarjaa 3-0.

Mutta aika sekaviahan nuo D:n kommentit ovat. Voisi jopa sanoa, että D itse provoilee yleisöä kohtaan noilla käsittämättömillä kommenteillaan. Lähes aina, kun D avaa suunsa niin omakin reaktio on, että "...mitä vittua tuo mies taas suustaan päästää..."

Tälläkin kaudella mieleen on jäänyt D:n kommentit Jypin hävitessä ottelun 2-1 niin D:n mukaan Jyp teki ottelun ainoan "oikean" maalin ja kyseessä oli muutenkin "erikoinen ottelu".

Olet siis sitä mieltä, että monitaituri Risto Dufva on kirjoittanut tuon linkittämäsi jutun. Tällaiseen johtopäätökseen päädyin ainakin minä, koska noista jutussa olleista Dufvan kommenteista en millään pysty muodostamaan kirjoituksesi viimeisessä kappaleessa ollutta "JYP teki ottelun ainoan oikean maalin" -lausetta. Lehdistötilaisuutta en jaksa käydä kaivelemaan mistään, vaikka se saattaisi jostain arkistoista löytyäkin.

Toisaalta, jos tämä oli joku miina, niin sinne meni se toinenkin jalka! Dufvan sanomisista olen itsekin joskus hieman ymmällään, että mistähän se äijä noita juttujaan kaivelee. Epäilen vahvasti, että RD ei edes ole tältä planeetalta, ja alistaa yliluonnollisella huumorintajullaan kaikkia.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Mikä toinen jalka, jätkähän on jo ilman kaikkia raajoja. Silmät enää liikkuu.

No niin onkin perkele, enpäs moista tajunnut kun tämä kammesta veivattava commodoore toimii puheohjauksella! Mutta siis, mistä puhe ja kuka veivaa? Aivan.

Ei niistä ota selvää ja joskus toivoisin jotain selkokielistä mutta kun, toisaalta jos sieltä tulisi sitä samaa paskaa "no nyt vaan laitetaan jalat liikkeelle toiseen erään" niin eipä sekään saa ääntäni. Mahtaakohan Duvfa aina itsekään tietää mitä sieltä kielen päältä on tulossa, joskus vaikuttaa vaan niin salakoodatuilta nuo sen kommentit. Niin kuin nyt se itkee verta kommentti. Kuka nyt voittomatsin jälkeen itkee verta.. Mhäh?

Mutta siis oudoille kommenteille kuitenkin plus ja jatkoa.

Olen itsekin sitä mieltä, että Dufvan kommentit piristävät yleensä tylsiä haastatteluja, ja joskus haastattelut ovat uskomattoman hauskoja. Esimerkkinä muutama viikko sitten Nelosen urheiluaamussa ollut haastattelu: "No, ei me tässä mitään taikatemppuja käydä tekemään, siis naisia sahaamaan kahtia tai kaneja vetämään hatusta, vaan...jne." En tiedä naurattaisiko, jos olisin jonkun muun joukkueen kannattaja. Onneksi en ole! Eilisestä Verikyyneleet-episodista olen vielä itsekin hieman kysymys- ja huutomerkkinä, mutta uskon sen aukeavan huomattavasti paremmin laajentaessani tajuntaani mestaruuden ratkettua.

Mutta siis Risto, jatka hämmentämistä, KIITOS!
 
Olet siis sitä mieltä, että monitaituri Risto Dufva on kirjoittanut tuon linkittämäsi jutun. Tällaiseen johtopäätökseen päädyin ainakin minä, koska noista jutussa olleista Dufvan kommenteista en millään pysty muodostamaan kirjoituksesi viimeisessä kappaleessa ollutta "JYP teki ottelun ainoan oikean maalin" -lausetta. Lehdistötilaisuutta en jaksa käydä kaivelemaan mistään, vaikka se saattaisi jostain arkistoista löytyäkin.

Toisaalta, jos tämä oli joku miina, niin sinne meni se toinenkin jalka! Dufvan sanomisista olen itsekin joskus hieman ymmällään, että mistähän se äijä noita juttujaan kaivelee. Epäilen vahvasti, että RD ei edes ole tältä planeetalta, ja alistaa yliluonnollisella huumorintajullaan kaikkia.

Olen enemmän huonon muistini varassa, mutta kyseisen lehden (Keskisuomalainen) paperiversiossa oli muistaakseni juuri tuo "Jyp teki ottelun ainoan oikean maalin" -kommentti ja muistaakseni siinä oli juuri lainattu Dufvan sanomisia. Löysin netistä tuon nettiversion, jossa kyseistä kohtaa ei ollut.

Muistan, kun ottelua seuraavana päivänä matkustin Jyväskylään ja luin Keskisuomalaisen ottelu-raportin. Tuntui kuin olisin ollut edellisenä päivänä täysin eri ottelussa. Lisäksi erityisesti jäi mieleen nuo muutamat kommentit, jotka lukemani perusteella ymmärsin tulleen Dufvan suusta. Voi olla, että toimittaja oli mahdollisesti hieman värittänyt Dufvan sanomisia, sillä lehdistötilaisuudessa en ole ollut mukana. Kuten sanoin, olen täysin muistini varassa. Tässäkin tapauksessa toimittajien lainaukset ja asiayhteydet vaikuttavat, kuinka toisen sanomisia käytetään tai jätetään käyttämättä.

Joka tapauksessa Dufvasta on jäänyt hieman "outo" vaikutelma. No, Dufva tuo ainakin oman viihdearvonsa noihin haastatteluihin. On Risto sitten vakavissaan tai ei.

Ja lisäksi vielä haluan oikaista johtopäätöksesi johon olit päätynyt aikaisemman viestini johdosta. En ole sitä mieltä, että monitaituri Risto Dufva on kirjoittanut tuon linkittämäni jutun.
 

Finger

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se Risto hurja kaveri tämän ketjun perusteella. Aika rauhallinenhan tuo on vielä ollu kun ei olle vielä onnistunut edes sakkoja ottamaan. Itse en allekirjoita kyseisen herran lausuntoja mutta jos RD puhuu ilkeitä niin mitä sitten?
Niin kauan kun mies puhuu niin siististi ettei sakkoja kilise joukkueelle niin on vielä "raamien" sisällä. Tämäkin vain sen takia että näkisin nekin eurot mieluummin jonkun oman juniorin palkassa kuin sm-liigan johtoportaan saunaillan tarjoiluissa.
Tämä pätee siis muidenkin joukkueiden valmentajiin kuin itseni kannattamaan.
Eipä olisi Ässät-Sport pelien lehdistötilaisuudet kiinnostanu pätkän vertaa ilman muuan Aurinkokuningasta. Lisää viihdettä siis. Ja kun on valmentajilla tunnetta pelissä niin näitä tulee jatkossakin ja välillä tulee hiukka övereitä. Sama asia täällä fanien keskuudessa,tunnetta on pelissä niin ylilyöntejä nähdään täälläkin.
Mieluummin kuuntelen lehdistö tilaisuuksissa todellista tunteen paloa, niin hyvässä kun pahassakin. Näitä liirumlaarum miehiä on ihan riittämiin niin mukava kuulla välillä vähän massasta poikkeavia lausuntoja. Hieman tosin ymmärrän Ristoon vittuuntuneita ihmisiä kun ei miehen ulosanti ole sitä kilteintä. Ja varsinkin miehen ainainen totinen ilme korostaa vaikutusta. Mutta kun miehen niin monta kertaa on nähnyt niin tietää että miehellä on sama ilme oli se sitten ilonen,vihainen tai onnensa kukkuloilla. Itse jännitän että mennettääkö mies totaalisesti itse hillintänsä jos JYP mestaruuden vie ja lipsauttaa muikean hymyn.
Jotenkin sopisi duffan suuhun vuonna keppi ja kivi tapahtunut intin alikersantin lausahdus: "Minulla ei ole kavereita, enkä myöskään ole täältä tullut niitä hakemaan." Joo,eiköhän se mestaruutta ainoastaan ole hakemassa.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Olen enemmän huonon muistini varassa, mutta kyseisen lehden (Keskisuomalainen) paperiversiossa oli muistaakseni juuri tuo "Jyp teki ottelun ainoan oikean maalin" -kommentti ja muistaakseni siinä oli juuri lainattu Dufvan sanomisia. Löysin netistä tuon nettiversion, jossa kyseistä kohtaa ei ollut.
Mainitsemasi Keskisuomalainen sattui löytymään kaapista. Lehdessä ollut juttu ja linkittämäsi versio ovat otsikkoa lukuun ottamatta sanasta sanaan samoja kirjoitusvirheineen, joten sieltäkään ei löydy tarjoamaasi kommenttia Dufvan sanomana.
 
Mainitsemasi Keskisuomalainen sattui löytymään kaapista. Lehdessä ollut juttu ja linkittämäsi versio ovat otsikkoa lukuun ottamatta sanasta sanaan samoja kirjoitusvirheineen, joten sieltäkään ei löydy tarjoamaasi kommenttia Dufvan sanomana.

Ei löytynyt myöskään ottelun lehdistötilaisuudesta. Joka tapauksessa jossain Jyväskylän alueen lehdistä (oisko sittenkin ollut Iltapulu) muistan nuo "erikoinen ottelu" ja "Jyp teki ottelun ainoan oikean maalin" kommentit lukeneeni. Pyydän kyllä nöyrästi anteeksi huonomuistisuuteni, nyt kun ainakin faktat on Keskisuomalaisen osalta tarkistettu.

Kyseisestä ottelusta ja siihen liittyvistä lehtijutuista jaksettiin jauhaa Jyp-fanin (hyvän ystäväni) kanssa vielä pari päivää myöhemmin Hurrigaani-ravintolassa Jyp-HPK -ottelussa (jossa tuomaria taklattiin). Keskusteltiin nimenomaan näistä valmentajien sanomisista, lehtien kirjoittelusta ja näistä värilasit päässä kirjoitetuista maakuntalehtien raportoinneista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös