RD on sen verran vastenmielinen kaveri, että Raumalla tuskin kukaan jää herraa kaipaamaan. Tanskalaiset ovat siirtäneet RD:n potkuja eteenpäin mutta nyt aletaan olla siinä pisteessä, että mikä tahansa peli voi olla RD:n viimeinen. Kaverin ainoa tehtävä oli koota kilpailukykyinen joukkue ja tehdä kovaa urheilullista tulosta. Kumpikaan näistä ei ole onnistunut.
Risto on tullut hankkimaan itselleen ja kavereilleen eläkerahat ja se näkyy takariville asti. Dufva on tällä hetkellä iso vitsi!
Arvasin jo etukateen, etta jos tanaan tulee tappio, niin muutama hoyryn tayttama kaveri ilmestyy heti kirjoittamaan tahan tarpeettomaan ketjuun purkauksensa. "Dufvalle kenkaa", niin maailma muuttuu taas hyvaksi! Niinko yksinkertaista se on?
Jos sinulle Dufva on vastenmielinen kaveri, niin sehan vain osoittaa, etta heittelet naita kommentteja ihan tunnepohjalta. Minusta han ei ole ollenkaan vastenmielinen, vaan painvastoin arvostettu ammattivalmentaja, jolla on myos nayttoja menestyksesta. Ja kuten mm. Honkaheimo sanoi hiljattain Ramonassa, niin Lukon pelaajat arvostavat hanta.
Tilanne on vaan se, etta naytot RD:n potkuille eivat riita. Yli puolet runkosarjasta on viela pelaamatta ja vaikka tanskalaiset ovatkin olleet monen voiton takuumiehina, niin mita sitten? Onhan NHL-kaverit muissakin joukkueissa takoneet voittoja.
Olisin kauhuissani, jos Lukon johto toimisi niin lyhytjanniteisesti, etta uloskirjoittaisi Dufvan. En usko, etta nain tapahtuu.
Kolmas pointtini on se, etta Dufva ei ole koko Lukon nykyista rosteria koonnut. Siella on monia, joilla oli sopimus paalla ja sen takia puhe siita, etta RD on joukkueensa koonnut on palturia.
Ja viela: kun viittaa suuriin elakerahoihin, niin sekin vaan osoittaa, etta sinun arvostelusi lahtokohta on jossakin muualla kuin jaakiekossa. Ei aavistuskaan mita saavat palkkaa, olen vaan iloinen, jos Lukko pystyy vetamaan kovia valmentajia tarjoamalla kunnon edut. Ainahan ne, jotka jonkun toisen palkkaa kauhistelevat, ovat kateellisia, koska itse tienaavat vahemman. Toiset hankkivat enemman kuin toiset. Nain se on. Minua se ei hairitse euron vertaa.