Hyvä homma! Koska aina on se mahdollisuus että johto hankkii päävalmentajaksi vesasurenkinin ja homma toimii.
Kai seurajohto on tiedostanut mitä Dufva vaatii - kun uskalsi hirmuhallitsijan ja itsevaltiaan tänne palkatakin.
Tätä mä en voi käsittää koskaan. OK, mä ihastuin jo 80-luvulla Länsi-Saksan futismaajoukkueen pelaamaan helvetin tylyyn ja tehokkaaseen kontrollijalkapalloon. Brassit ja muut kekkulat teki temppujaan ja samba soi - vaan annas olla kun piti pistää ratkaiseva pussi. Saksalainenhan sen sitten aina yleensä pisti.Mieluummin näen Lukon häviävän tiukan ja viihdyttävän kamppailun huipentumana, kuin voittavan jonkun umpitylsän robokiekkoesityksen päätteeksi.
Mä näkisin että ennenkin on ollut ihan kovia nimiä valmennuksessa - mutta kaikki osa-alueet eivät ole olleet samaan aikaan kunnossa. Joko puuttuu kädet puolustuksesta tai hyökkäyksestä tai maalilta.Teillä on rahaa, hienoja pelimiehiä, mutta voittava valmentaja on vain puuttunut tässä vuosien saatossa eli nyt sekin sitten korjaantuu.
Kai seurajohto on tiedostanut mitä Dufva vaatii - kun uskalsi hirmuhallitsijan ja itsevaltiaan tänne palkatakin.