Mitä Lukko tekee Esa Pirneksellä? Ylipalkattu menneen talven lumia, toivottavasti ei IKINÄ Lukkoon.
Miten voi olla ylipalkattu jos ei ole edes palkattu vielä?
Mitä Lukko tekee Esa Pirneksellä? Ylipalkattu menneen talven lumia, toivottavasti ei IKINÄ Lukkoon.
Kyllä tuosta nykyisestäkin joukkueesta löytyy niitä kolmos-/nelosketjun pelaajia ihan tarpeeksi.
Tuossa käytiin listaa ketä RD tuo mukanaan niin itse haluaisin, että toisi kaksi pelaajaa mukana Jypistä ja kaksi maajoukkue ajoilta.
Pelaajat ovat:
Filip Riska
Harri Pesonen
Juuso Hietanen
Esa Pirnes
Näyttää tuo Essi painavan Sveitsissä piste/per peli tahdilla eteenpäin. Itse vaan tykästyin herraan kun pelasi Lukossa ja kuuluu omiin suosikki pelaajiin( pelannut maajoukkueessa kun RD oli mukana valmennusryhmässä). Riskan haluan tänne siksi koska on helevetin ärsyttävä pelaaja, kova raatamaan, osaa jopa tehdä pisteitä ja on RD:n projekti pelaaja.
Tuossa käytiin listaa ketä RD tuo mukanaan niin itse haluaisin, että toisi kaksi pelaajaa mukana Jypistä ja kaksi maajoukkue ajoilta.
Pelaajat ovat:
Filip Riska
Harri Pesonen
Taitavat olla kaksi aikalailla viimeistä pelaajaa, jotka Jyväskylästä haluaisivat takaisin RD:n oppiin.
Huhtanen-Kangasmäki-Aaltonen
Tulee ongelma että tuosta ei saa enää mitenkään mestaruusjoukkueen näköistä, Aaltonen ja Kangasmäki siis tuomaan leveyttä.
Dufva voisikin alkaa jo houkuttelemaan Barkov junioria ensi kaudeksi mukaansa. Kannattaahan sita nyt lahtea mahdollisen menestyksen peraan, maajoukkuekoutsin messiin...
Eikös Tapparalla ole vastaava tilaisuus tänään?
Onko näitä tulevan kauden sopimuksia useinkin julkistettu jo näin aikaisessa vaiheessa?
Onko näitä tulevan kauden sopimuksia useinkin julkistettu jo näin aikaisessa vaiheessa?