Eilen katsellessani TV:tä osui silmääni taas kerran mainos, jota voi hyvällä syyllä epäillä suuremman luokan kusetukseksi. Mainoksessahan mainostettiin uutta kestävämpää huulipunaa, joka ei leviäisi niin kuin vanhat punat. Vaikka olen (herras)mies enkä kauheasti kyseisistä tuotteista ymmärrä, niin tämä todella pisti silmään. Mainostajan tuotetta lyötiin läpi seuraavalla tavalla; kaksi paperipalaa oli pöydällä vierekkäin. Toisella papereista oli levitetty vanhaa huulipunaa ja toisella sitten sitä uutuus-huulipunaa. Sen jälkeen kamera kuvasi ylhäältäpäin paperipaloja, kun naisen sormi hankasi vanhaa huulipunaa ja se levisi. Tämän jälkeen nainen hankasi uutuus-huulipunaa, mutta kas kummaa, uusi huulipuna ei levinnyt tippaakaan!
Kysymys kuuluukin, että hankasiko mainoksessa esiintynyt sormi vain vanhaa huulipunaa, mutta uuden kohdalla sormi ei edes koskaan osunut paperiin, jossa huulipunaa oli? Tämän tempun mahdollistaa ylhäältäpäin kuvattu kuva. Naisetkin voivat vastata kysymykseeni: Onko kyseinen mainos kusetusta?
Toinen esimerkkini koskee myös naistentuotteita ja nyt siirrytäänkin rohkeasti terveyssiteisiin. Allways on aina mainostanut tuotteitaa markkinoiden parhaina ja mistä minä tiedän vaikka ne paikkansa todella täyttäisivätkin. Allwaysin mainoksissa sen sijaan on tullut esiin todella suuri ristiriita. Ennen heidän mainoksissaan on aina ollut "joku muu terveysside" ja "Allways". Tämä "joku muu terveysside" ei ole koskaan ollut kuiva, mutta Allways sen sijaan on aina ollut täysin kuiva, eikä siitä ole mainoksessa jäänyt "jälkiä" mihinkään.
Silmäni aukesivat kuitenkin mainoksessa, jossa Allways kilpaili "uuden Allwaysin" kanssa. Uuden tuotteen toimivuus todistettiin seuraavasti; jakkaralla on "vanha Allways" ja "uusi Allways". Kun siteisiin on kaadettu nestettä menee nainen seisomaan siteiden päälle hetkeksi, jonka jälkeen hän kävelee kiiltävää lattiaa pitkin muutaman askeleen. Nyt, yhtäkkiä, vanhasta Allwaysistä jääkin kosteita jälkiä lattiaan! Uusi Allways on sen sijaan täysin kuiva ja lattia jää puhtaaksi.
Kysymys kuuluu, että onko meitä kusetettu millä seuraavista tavoista:
A.) Vanha Allways ei olekaan ollut "pitävä" väitteistä huolimatta!?
B.) Uusi Allways on vanha Allways ja vanha Allways "joku muu side"?
Tekemisen pula tänä päivänä on kova, joten jotain piti tähän päivään keksiä, joten laittakaapa lisää ristiriitaisia mainoksia! Tai mainoksia, joissa ihmisiä mielestänne kusetetaan (eikö ne kaikki mainokset kuseta?)!
Naiset saavat ojentaa, jos olen kirjoittanut jotakin hölmöä...
Kysymys kuuluukin, että hankasiko mainoksessa esiintynyt sormi vain vanhaa huulipunaa, mutta uuden kohdalla sormi ei edes koskaan osunut paperiin, jossa huulipunaa oli? Tämän tempun mahdollistaa ylhäältäpäin kuvattu kuva. Naisetkin voivat vastata kysymykseeni: Onko kyseinen mainos kusetusta?
Toinen esimerkkini koskee myös naistentuotteita ja nyt siirrytäänkin rohkeasti terveyssiteisiin. Allways on aina mainostanut tuotteitaa markkinoiden parhaina ja mistä minä tiedän vaikka ne paikkansa todella täyttäisivätkin. Allwaysin mainoksissa sen sijaan on tullut esiin todella suuri ristiriita. Ennen heidän mainoksissaan on aina ollut "joku muu terveysside" ja "Allways". Tämä "joku muu terveysside" ei ole koskaan ollut kuiva, mutta Allways sen sijaan on aina ollut täysin kuiva, eikä siitä ole mainoksessa jäänyt "jälkiä" mihinkään.
Silmäni aukesivat kuitenkin mainoksessa, jossa Allways kilpaili "uuden Allwaysin" kanssa. Uuden tuotteen toimivuus todistettiin seuraavasti; jakkaralla on "vanha Allways" ja "uusi Allways". Kun siteisiin on kaadettu nestettä menee nainen seisomaan siteiden päälle hetkeksi, jonka jälkeen hän kävelee kiiltävää lattiaa pitkin muutaman askeleen. Nyt, yhtäkkiä, vanhasta Allwaysistä jääkin kosteita jälkiä lattiaan! Uusi Allways on sen sijaan täysin kuiva ja lattia jää puhtaaksi.
Kysymys kuuluu, että onko meitä kusetettu millä seuraavista tavoista:
A.) Vanha Allways ei olekaan ollut "pitävä" väitteistä huolimatta!?
B.) Uusi Allways on vanha Allways ja vanha Allways "joku muu side"?
Tekemisen pula tänä päivänä on kova, joten jotain piti tähän päivään keksiä, joten laittakaapa lisää ristiriitaisia mainoksia! Tai mainoksia, joissa ihmisiä mielestänne kusetetaan (eikö ne kaikki mainokset kuseta?)!
Naiset saavat ojentaa, jos olen kirjoittanut jotakin hölmöä...