Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 562
  • 184

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän ketjuun ripitetään tehdyt pahuudet heti tapahtuneen jälkeen. Tässä aamupäivän kolttoset.

- Ajoin krapulassa autolla töihin. Olikohan veressä, jotakin... en ole varma... toivottavasti ei.

- Väitin asiakkaalle puhelimessa tehneeni yhden työasian jo eilen, tosiasiassa tein sen vasta äsken. Pomo oli asiassa minun puolella.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jätin kaksi ensimmäistä tuntia tänään väliin, koska en jaksanut mennä tunnille. Eli siis lintsasin. En kuitenkaan pode huonoa omatuntoa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Forkiv mii loortti foor ai hääv sind

Varastin kämppikseltä aamupalaa varten pari lusikallista kaakaojauhetta.

Juotuani syntiset kaakaoni, jouduin puhelimessa valehtelemaan eräälle naishenkilölle, että en millään ehdi tänään elokuviin hänen kanssaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Aika hiljaista tänään...

Olen soitellut yksityispuheluita firman laskuun, jälleen.

Aim sou sori mi loord pat thö flesh is wiik änd mai wallet tuu!

Taisinpa myös myönnellä mukana, kun työkaveri selitti jotain erittäin typerää juttua, josta en ollut laisinkaan samaa mieltä.

Aim ö big laiar tuu, mi loord!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen käyttänyt lukuisia kertoja sanoja ***kele, ***tana, *****auta ja ****etti aamupäivän aikana. Syitä en voi kertoa, sillä muuten joutuisin tappamaan teidät, ja tämä ketju muodostuisi yhden henkilön monologiksi.
 

Anton

Jäsen
Herra anna anteeksi, koska olen tehnyt syntiä:
- Valehtelin illalla vaimolle, että tomatti-tonnikalavoileivät maistuivat hyvälle.
- Aamusuihkussa saastutin itseni pesemällä Väyrysen tarpeettomasti kahdesti.
- Huusin ruokottomuuksia ruuhkaliikenteessä ja solvasin edellä ajanutta kuljettajaa vit[SENSUROITU!]ääksi.
- Näytin piilossa, kojelaudan alla keskisormea ohiajavalle poliisiautolle.
- Ajattelin epäsiveellisiä ajatuksia veikkaustoimiston Viivi –kloonista.
- Ajattelin nyt uudestaan lukuisista erilaisista sopimattomuuksista veikkaustoimiston Viivi –kloonin kanssa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Olen käyttänyt lukuisia kertoja sanoja ***kele, ***tana, *****auta ja ****etti aamupäivän aikana. Syitä en voi kertoa, sillä muuten joutuisin tappamaan teidät, ja tämä ketju muodostuisi yhden henkilön monologiksi.


Petkele, Ruutana, suolauta, etiketti? En tiennytkään että kalanjalostus on noin salaista puuhaa että ihan täytyy ruveta tappouhkauksia jakelemaan... :-)

On muuten loistava (ja tarpeellinen) ketju, bointsit avaajalle.

Itselläni ei ole mitään tunnustettavaa, sillä olen täydellinen joka suhteessa, ja penailun hengessä kaikki mitä teen, on oikein.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Join eilen vähän alkoholia ja näin livenä PMMP:n ja Kikan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pelottavaa seurata tätä ketjua ja huomata kuinka paljon syntiä on..

-Tuli jätettyä menemättä kahdelle viimeiselle tunnille, jotta pääsin lukemaan Jatkoaikaa
-Olen kironnut tänään useasti
-Olen dissannut tänään naapuriseuraa ja sitä kolmatta, tuntemattominta pääkaupunkilaisseuraa
-Olen pierassut tänään koulussa
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Naapuri piti aamuyöstä hyvin kovaääniset jatkot. Eikä siinä mitään, Smashing Pumpkinsilla on ihan hyvää musaa, mutta sitä ei vaan millään viitsisi siihen aikaan yöstä kuunnella, ainakaan sellaisella völyymillä. Eikä niiden "Wwhooouuuu!!"-huutojen säestyksellä.

Mutta se tunnustus. Aamulla parkkipaikalla kostin tämän kaiken. Sittenpähän näet, kun joskus ajokuntoon selviät.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Sistis
...näin livenä...Kikan.

Mitä tulisi tehdä, jos ketjuun ilmestyy niin paha synti, että asialle täytyy tehdä jotain? Tai huomataan, että synnin tehnyt henkilö on todella pahassa jamassa ja vaaraksi muille?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Carlos
Petkele, Ruutana, suolauta, etiketti? En tiennytkään että kalanjalostus on noin salaista puuhaa että ihan täytyy ruveta tappouhkauksia jakelemaan... :-)
Kokeile itse niin huomaat, että tappaminen kuuluu sinne lievimpien syntien joukkoon, jota pian huomaat haluavasi tehdä. Ja ei, yksikään niistä synneistä ei liity millään tavalla haureuteen.
 

Anton

Jäsen
Carlos:
Itselläni ei ole mitään tunnustettavaa, sillä olen täydellinen joka suhteessa, ja penailun hengessä kaikki mitä teen, on oikein.

Mutta rakas lähimmäinen, sinähän syyllistyt ylpeyden syntiin.
Tunnusta se julki tässä Herran ja molopäisten JA -kirjoittajien silmien edessä, niin saat rauhan ja sinulla on hyvä olo.


Amok:
Mitä tulisi tehdä, jos ketjuun ilmestyy niin paha synti, että asialle täytyy tehdä jotain? Tai huomataan, että synnin tehnyt henkilö on todella pahassa jamassa ja vaaraksi muille?

Ehkä meidän silloin pitäisi irroittaa hänen paatunut sydän ja polttaa se pentagrammin sisällä? *grin*
 
Viimeksi muokattu:

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Anton
Mutta rakas lähimmäinen, sinähän syyllistyt ylpeyden syntiin.
Tunnusta se julki tässä Herran ja molopäisten JA -kirjoittajien silmien edessä, niin saat rauhan ja sinulla on hyvä olo.

Ja itse sinä harhaoppinen solvaat lähimmäistäsi molopääksi. Tulet palamaan Helvetin tulessa, ellet tee parannusta ja seuraa toimissasi raamatun kirjainta. Ohessa muutama toimintaohje:

(Mat 27:5)
"Ja hän heitti hopiapenningit templiin, läksi sieltä, meni pois ja hirtti itsensä."

(Lk 10:37)
"Mene ja tee sinä samoin"
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Anton
Mutta rakas lähimmäinen, sinähän syyllistyt ylpeyden syntiin.
Tunnusta se julki tässä Herran ja molopäisten JA -kirjoittajien silmien edessä, niin saat rauhan ja sinulla on hyvä olo.

Vittu, mä koulutan niitä jotka määrittelee mikä on syntiä. Siitä se hyvä olo lähtee kun ottaa höysteeksi vielä vähän grappaa brändillä.

Tein muuten juuri syntiä, lounaalle ajaessani ajoin 60km/h alueella 69km/h. Paitsi että onko se edes syntiä? Lainsäätäjät sanovat että se on kiellettyä, mutta puhutaanko biblussa mitään nopeusrajoituksista?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tehkää te saatanan ristityt vaan syntiä, minä pakanana en tunnusta ainoatakaan syntiä olemassa olevaksi. Jämpti o ni!

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Carlos
Lainsäätäjät sanovat että se on kiellettyä, mutta puhutaanko biblussa mitään nopeusrajoituksista?

Ei muistaakseni puhuta joten se ei siis ole syntiä, olihan niitä syntejä enemmänkin kuin se seitsemän kuolemansyntiä mutta siitä olen varma ettei nopeusrajoitustenrikkomista kyseisessä listassa mainittu. Lain rikkomistakaan ei voitane laskea synniksi koskapa Jeesus itsekin syyllistyi kyseiseen tekoon, jollei sitten erikseen syyllisty raamatussa mainittujen syntien ja rikkomusten tekoon - kuten huorintekoon. Mikä lienee syntiä kaikille raamattuun uskoville, mutta entäpä meille muille?

vlad#16.

edit: koettakaa saada ylläolevasta ny jotain tolkkua, (enkä kerro mitä aineita käytän).
 
Kolaroin pikkasen äitin autolla, perästä lohkes semmonen 20x20cm kaistale muovia. En tietenkään myöntänyt mitään ja selvisin pälkähästä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen haukkunut Kimmo Kuhtaa.
Olen myös joskus pitänyt Niklas Hedbergiä jääkiekkoilijana. Antakaa anteeksi...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti punaiset_lasit
Olen haukkunut Kimmo Kuhtaa.
Olen myös joskus pitänyt Niklas Hedbergiä jääkiekkoilijana. Antakaa anteeksi...

Kymmenen Isämeidänrukousta niin se on sillä sovitettu, seuraavasta kerrasta kymmenen lisää ja yksi ehtoollisella käynti!

-v-
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Shayne
Aamulla parkkipaikalla kostin tämän kaiken. Sittenpähän näet, kun joskus ajokuntoon selviät.

Peruna pakoputkessa? Silikonia lukossa? Pyyhkijät solmussa? Tuulilasi voideltu voilla?

Kosto on suloinen!
 

Anton

Jäsen
Oma käsitykseni synnistä tai pahasta teosta on usein kiitettävän elastinen.
Maailmassa on sangen paljon epäkohtia, joita voi tilanteen näin vaatiessa oikaista. Eikö se lähinnä osoita luovuutta ja radikaalien tilanteiden kypsää hallintaa, että pystyy luovimaan liian kahlehtivien sääntöjen kaoottisessa valtameressä?
Näin mielikuvituksettomien tai muuten litteäotsaisten tehtäväksi jää vaalia kuria, järjestystä ja moraalia. *röhönauru*

Eikö katuminen ja anteeksipyyntö riipu siitä, että jääkö kiinni. Jos asiasta pystyy vihellellen luistelemaan ohi, niin hölmöähän on, että sen potentiaalisen omantunnon soimaus ja aiheuttama hölmö tunnustus jälkeenpäin aiheuttaa ylimääräisiä tuskallisia toimenpiteitä? Turha sitä venettä on keikuttaa, varsinkin jos istuu siinä yksin? Armeijan periaate oli mainio: Älä koskaan selitä mitään turhaan, älä koskaan pyydä anteeksi.

Lisäys paheiden pitkään listaan. Avasimme työpaikalla kavereiden kanssa keppanapullot. (poff!)
Miten se fraasi menikään: tilaisuus tekee mestarin?

Onko teko sovitettu, jos syön pari sivua koraanista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös