RIP-ketju

  • 2 906 132
  • 11 694

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itsekin mietin yhtenä päivänä, että kauan se Leo täällä maan päällä viihtyy. Vaan ei enää. RIP. Saisi maikkari uusia älywapaat..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Leo Lastumäen tapasin kaksi kertaa kasvokkain. Ekalla kerralla myin hänelle mansikoita pari litraa 80-luvun alussa ja toisella kertaa tavattiin eräässä mökissä Satakunnassa. Miehen käsi on isoin jonka olen nähnyt...erittäin vaikuttava ilmestys.

Pitää käydä haudalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
on isoin jonka olen nähnyt...
Sinä se näet suuria siellä ja tuolla...

Haukiputaalla v. 1988 Leo Lastumäki oli ja jutteli mikrofoniin noin ehkä parisataapäiselle ihmisjoukolle, josta olin muutamia kymmeniä metrejä syrjässä eli sivussa. Sitten se alkoi puhua, että "minäkin olen joskus ollut samankokoinen ja samanikäinen kuin tuo siniverkkarinen poika tuolla" ja osoitti minua ja sitten kaikki ihmiset yhtäkkiä vahtasivat minua.

Kelpo mies oli Lastumäen Leo.

Eikö tämä ollutkaan melkein sukua julkkikselle -ketju?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sinä se näet suuria siellä ja tuolla...

Anteeksi OT mutta pitää nyt hieman pyytää tarkennusta tähän lauseeseen. Kerro mitä tarkoitat tällä? Mitä suuria olen nähnyt siellä ja tuolla? Lainaisit edes kokonaisen lauseen mutta ehkäpä tämä ajoi paremmin asiaasi läpi. Pisteet siitä. Muista tätä sitten kun joku toinen palstalainen lainaa kirjoituksestasi osan keskeltä lausetta ja kommenoi tähän.

Sinulta en kyllä olisi moista odottanut mutta maailma muuttuu.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kepeät lastut Lastumäelle. Hieno mies, oikeasti isot kädet. Jumankauta.

Offitopik---> Lenillä on isot puheet ja 11 cm vehje!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Offitopik---> Lenillä on isot puheet ja 11 cm vehje!

Näin on mutta kelläpä meistä ei olisi isot puheet ajoittain? Tosin 11 senttiä on ihan ok ja sillä tulee toimeen varsin hyvin.

R.I.P. Vanhan Lenin vanha.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Muistan aikanaan, reilu 15 vuotta sitten, vastanneeni pikkukölvinä kotona puhelimeen ja huutaneeni isää puhelimeen: "Täällä on joku Leo Lastumäki joka kysyy sinua!". En sitten muista koskiko asia jotain soittokeikkahommaa tai autonkorjausjuttuja. Sen kuitenkin muistan, että matala oli miehen ääni.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistan lukeneeni jostain aikakauslehdestä jutun Leo Lastumäestä. Siinä yksi kysymys oli Leolle kuolemasta. Ihan sanatarkkaan en muista, että mitä jutussa luki, mutta suunnilleen sisältö oli tämä: Leo vastasi, että hän haluaisi kuolla sillä tavalla, että kaverit keittelevät kahveja nuotion ääressä ja huutelevat Leoa kahville. Siinä sitten nuotion ääressä Leo olisi rauhassa nukkunut pois. En tiedä, että oliko loppu tällainen.

Lepää rauhassa, Leo.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä, että oliko loppu tällainen.
Ilmeisesti ei. Sain käsityksen, että oli ollut jo viikon tai pari sairaalassa. Ilta-Sanomien sivuilta löytyy joku juttu, missä Heikki Kinnunen hiukan valaisee tilannetta. Oli Lastumäen kanssa jutellut joku viikko sitten puhelimessa viimeeksi ja taisi Leo tietää, että kuolo korjaa pian ja oli ilmeisen hyväksynyt koko tilanteen.

Noilla kahdella oli näemmä todella hyvät välit edelleen ja olivat aikoinaan innokkaita metsälläkävijöitä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Ikänsä, vaan ei elämäntapojensa puolesta tuli seuraava uutinen yllätyksenä:

Whitney Houston on kuollut.

Loistava ääni, monijakoinen persoona. Kuolinsyystä ei vielä tässä vaiheessa julkista tietoa, veikkailla voi toki jos jonkinlaista. Jälleen vahvistus yläkerran kuoroon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ikänsä, vaan ei elämäntapojensa puolesta tuli seuraava uutinen yllätyksenä:

Whitney Houston on kuollut.

Loistava ääni, monijakoinen persoona. Kuolinsyystä ei vielä tässä vaiheessa julkista tietoa, veikkailla voi toki jos jonkinlaista. Jälleen vahvistus yläkerran kuoroon.
Ohhoh. Eikös neiti Housuton harrastanut niitä huimausaineita? Tosin ei liene suvaitsevaista väittää että akka veti överit, joten en väitä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ohhoh. Eikös neiti Housuton harrastanut niitä huimausaineita? Tosin ei liene suvaitsevaista väittää että akka veti överit, joten en väitä.

Eiköhän Houston imenyt jossain vaiheessa viinaa ja huumeita kuin sieni, joten sellainen jättää kyllä jälkensä elimistöön, oli kuolinsyy nyt mikä hyvänsä. Ei sitä övereitäkään tarvitse vetää, jos on tuhonnut riittävästi kehoaan laillisilla ja laittomilla päihteillä ja samalla syönyt itsensä tuhtiin kuntoon. Henki se lähti Elvikseltäkin, ja hän oli sentään Kuningas.

Kuolinsyytä ei vielä tiedetä, mutta eiköhän paskamedia sen meille lööpeissään toitota ja laulajan kuolemalla rahasta pikapuoliin. Haaskalinnut saalistaa...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Aika yllättävää olisi jos kuolemaan ei liittyisi huumeidenkäyttö. Houstonilla jos jollain oli aidosti uskomaton ääni. Valitettava kuolema.
 

janikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, Tappara, Detroit Red Wings, KTP
Elämäni ensimmäisen "todellisen" rakkauden kanssa kävin treffeillä katsomassa Bodyguard leffan ... Whitneyllä oli kyllä hieno ääni, harmi että huumeet ja väkivaltainen mies veivät tämänkin taiteilijan hautaan liian aikaisin!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikänsä, vaan ei elämäntapojensa puolesta tuli seuraava uutinen yllätyksenä:

Whitney Houston on kuollut.

Loistava ääni, monijakoinen persoona. Kuolinsyystä ei vielä tässä vaiheessa julkista tietoa, veikkailla voi toki jos jonkinlaista. Jälleen vahvistus yläkerran kuoroon.

Alkuviikosta tuli katsottua narulta Michael Jacksonin This is it ja Michael veti duettoa jonkun nobodyn kanssa niin tuli mieleen, että mahtaako Whitney olla vielä hengissä. Tarkistin asian netistä ja olihan se Whitney hengissä, ei tosin sitten enää kauaa.

Mutta kevyet mullat tosiaan Whitneylle. Uskomattoman hieno ääni.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Houstonin laulamisesta en itse ole koskaan niin perustanut. Ei vain tämän tyylin laulaminen minuun ole osunut. Liikaa tällaista oman pätevyyden korostamista.

Mutta, kyllähän rouvalla ääntä oli ja ainahan tällaisen kyvyn pois lähteminen liian aikaisin on murheellista. Tokihan tuossa varmaankin on sitä itse aiheutettua mukana, mutta silti. Lepää rauhassa, Whitney.
 

scholl

Jäsen
harmi että huumeet ja väkivaltainen mies veivät tämänkin taiteilijan hautaan liian aikaisin!

niin ja tuskin olisi alkanut mitään huumeita käyttämään ellei se neekerimies olisi niitä huumeita tyrkyttänyt. Mielestäni se Bobby Brown pitäisi hirttää munista tämän tapahtuman myötä. Minulla on kaiken lisäksi sellainen mielikuva, että Houstonin omaisuuskin olisi mennyt. 170 miljoonaa myytyä levyä ja kaikki mennyt sen jälkeen päin seiniä. Ääni tosiaan uskomaton kuten mm. Superbowlia katsoessammekin aikanaan saimme havaita.

Browneista tulee muuten mieleen, että kauankohan menee kunnes Chris Brown aiheuttaa Rihannan kuoleman. Mielestäni sekoilu on hyvin vahvasti menossa siihen suuntaan, ettei voi päättyä hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Bodyguard -leffa sekä biist Saving all my love for you ja How sill I know olivat kyllä ehtaa kasaria. Ei koskaan minun genreäni, mutta kyllähän Houstonin ääni ja hehkeä ulkonäkö jäivät muistiin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Voin tunnustaa joskus kuolaavani Houstonin ulkonäön perään. Eikä äänikään mikään hassumpi ollut. Bodyguard oli mainettaan parempi elokuva, vaikkei mikään näyttelijä ollutkaan. Sääli, että viina ja muut huimausaineet veivät. Kepeät mullat..
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän Whitney Houstonin sekoiluista sai tosiaan moneen otteeseen lukea vuosien varrella. Mutta se ei poista tosiasiaa että kyseessä oli hieno laulajatar. RIP.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös