RIP-ketju

  • 2 933 433
  • 11 786

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei tästä nyt niin kauan ole, kun tuota Talismaniakin tuli pitkästä aikaa luukuteltua ja hehkutettua, ja tänään tulikin sitten tuutista varsin huonoja uutisia:

Marcel Jacob = toisella puolella

Harvoin nämä soitto- ja laulumiesten poismenemiset pysäyttävät, mutta tämä kyllä pisti koneet kiinni aivan kokonaan. Tänään raikaa Talisman ja John Norum, jahka nyt vain kotiudun. Voi helvetti. Jammaile rauhassa, Marcel.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sir Bobby lähti leuka pystyssä. Sunnuntaina hänen hyväkseen pelatussa Englanti-Saksa MM90 -ottelussa huomasi, että paljoa ei enää ole aikaa jäljellä, mutta mies jaksoi silti hymyillä. Ei pelkästään hieno valmentaja, vaan myös erittäin hieno mies. Ja samaa mieltä olin myös hänen ollessa elossa.

RIP.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Suuri manageri ja suuri ihminen liittyi yläkerran hienoon futisjoukkueeseen. RIP Sir Robert William Robson
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
John Hughes, yksi 80-luvun merkittävimmistä ja eittämättä osaavimmista komediaelokuvien ohjaajista, on kuollut äkillisesti 59-vuotiaana. Hughes tuli tunnetuksi lähinnä nuorisokomedioistaan (The Breakfast Club, Sixteen Candles, Ferris Bueller's Day Off ja Weird Science), jotka ovat myöhemminkin toimineet monen uuden polven ohjaajan tienviitoittajina, ja jotka ainakin omasta mielestäni ovat osaltaan olleet luomassa tuolle kultaiselle vuosikymmenelle sen omaleimaisuutta.

Hughes jättäytyi ohjaajan hommista kokonaan 90-luvun alussa ja kunnostautui sen jälkeen lähinnä käsikirjoittajan ja tuottajan roolissa.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäh?!? Willy DeVille viskasi lusikan nurkkaan toissapäivänä, eikä täällä ole kukaan maininnut asiasta mitään?!?!

Kepeät mullat Willylle, miehelle joka yhdisti musiikissaan Stranglersin Dr.Johniin ihan tosta vaan, ja jatkoi siitä eteenpäin kohti perinteisen rytmimusiikin alkulähteitä.

Jos minulla hattu olisi, nostaisin sitä nyt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi kitaramaailman uranuurtajista, Les Paul, on kuollut tänään 94 vuotiaana.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yksi kitaramaailman uranuurtajista, Les Paul, on kuollut tänään 94 vuotiaana.
Ansaitut levot Les Paulille. Nimensä jää, kirjaimellisesti, elämään ikuisesti Gibson-klassikon lapaan kirjoitettuna. Miljoonat kitaristit ja wannabe-kitaristit tietävät tasan tarkkaan kuka oli Les Paul, vaikka eivät välttämättä ole ikinä kuulleet miehen musiikkia nuotin vertaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Lepää rauhassa isä.

Muutama tunti sitten päättyi elämäsi. Kiitos kaikesta mitä teit minun ja veljeni hyväksi.

Olit ja olet rakas.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Erkki Laine. Yksi lahtelaisen jääkiekkoilun suurista.
Olympiamitalisti ja taitaa olla paitakin Lahden hallin katossa.
Taitaa alkaa tämä kausi hiljaisella hetkellä Lahdessa, vaikka siihen onkin vielä vajaa kuukausi aikaa.
http://www.ess.fi/?article=247997

Ps. Vaikka tämä ei vielä täysin varmaa ole, niin pahalta näyttää. Toivottavasti tämä viesti osoittautuu turhaksi.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erkki Laine. Yksi lahtelaisen jääkiekkoilun suurista.
Olympiamitalisti ja taitaa olla paitakin Lahden hallin katossa.
Taitaa alkaa tämä kausi hiljaisella hetkellä Lahdessa, vaikka siihen onkin vielä vajaa kuukausi aikaa.
http://www.ess.fi/?article=247997

Ps. Vaikka tämä ei vielä täysin varmaa ole, niin pahalta näyttää. Toivottavasti tämä viesti osoittautuu turhaksi.

Ei helvetissä! Erkki Laine on ikuisesti jäänyt mieleen näistä maaleista.


Linkissä siis kaksi Laineen maalia Calgaryn olympialaisista ottelusta Suomi-Kanada. Sääli, että äänet pätkivät.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Lepää rauhassa, kiekkolegenda Erkki Laine!

Lepää rauhassa, alppilegenda Toni Sailer!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ruokakulttuurivaikuttaja ja kulinaristi Visa Nurmi on kuollut, vain 53-vuotiaana. Hiljaiseksi vetää. En voi väittää, että olimme läheisiä, mutta työn kautta satunnaisesti tekemisisssä.

Kevyet mullat, Visa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näyttelijä Patrick Swayze on kuollut

Mulla oli virheellinen käsitys, että hän olisi ollut toipumassa tai ainakin paremmassa kunnossa ilman akuuttia kuolemanvaaraa. RIP.

Olihan tuo odotettavissa. Haimasyöpä kun ei käytännössä koskaan tunne armoa. Applen Steve Jobs taitaa olla ainoa tunnettu henkilö, joka on taudista toipunut, joskin terveys taitaa olla hänellä kaikesta huolimatta mennyt loppuiäkseen. Ja Jobsilla taisi olla taudin joku (hyvässä mielessä) erittäin harvinainen muoto.

Itse muistan Swayzen erityisesti loistavan North and South -elokuvasarjan Orry Mainina. Tuo roolisuoritus oli mahtava.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Näyttelijä Patrick Swayze on kuollut

Mulla oli virheellinen käsitys, että hän olisi ollut toipumassa tai ainakin paremmassa kunnossa ilman akuuttia kuolemanvaaraa. RIP.

Ei syövän kanssa voi oikein koskaan olla varma että "on toipumassa". Isälläni todettiin syöpä 2,5 vuotta sitten, heti oli leikkausta, kaikenmaailman hoitoja ym. Aluksi näytti että syöpä pysyy kurissa, ei ainakaan leviä enempää, itsekin olin hyvin pitkälle toiveikas. Nyt on isäukko ollut puolisen vuotta autuaammilla metsästysmailla, hemmetin nopeasti se sitten lopulta meni. Viimeisellä ja ainoalla varsinaisella sairaalareissulla ehti olla vain n. 5 päivää.

Kevyitä multia täältäkin Swayzelle, oman aikansa legenda ilman muuta. Tsemppiä läheisille.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei syövän kanssa voi oikein koskaan olla varma että "on toipumassa". Isälläni todettiin syöpä 2,5 vuotta sitten, heti oli leikkausta, kaikenmaailman hoitoja ym. Aluksi näytti että syöpä pysyy kurissa, ei ainakaan leviä enempää, itsekin olin hyvin pitkälle toiveikas. Nyt on isäukko ollut puolisen vuotta autuaammilla metsästysmailla, hemmetin nopeasti se sitten lopulta meni. Viimeisellä ja ainoalla varsinaisella sairaalareissulla ehti olla vain n. 5 päivää.

Näin on. Äiti tappeli 16 vuotta syöpää vastaan ja sitten se lopulta veikin ihan yht'äkkiä kun hänen piti olla taas yhden kerran "toipumassa". Paria kuukautta aikaisemmin oli tutkimuksissa todettu että mitään epäilyttävää tai hälyttävää ei näy ja sitten äiti kuolikin saman päivän iltana kun todettiin että syöpä on taas uusinut. Kyllä se on käytännössä "ikuista nuorallatanssia" sen taudin kanssa kun se kerran todetaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkään jaksoi Swayze kamppailla, mutta odotettu uutinen tämä oli. RIP.

Swayze tuli hyvin tutuksi, kun 15-25 vuotta sitten tuli katsottua elokuvia oikein urakalla. Eniten ovat jääneet mieleen:

Tulevien tähtien hautomo: Outsiders - kolmen jengi
Pienen kohunkin YYA -Suomessa synnyttänyt Red Dawn - punainen vaara
Jääkiekkoaiheinen Youngblood - lätkä veressä
Tämän elokuvan juliste on yksi näyttävimmistä (ja seksikkäimmistä) minkä olen nähnyt: Dirty Dancing
Parhaita näkemiäni toimintaelokuvia: Myrskyn ratsastajat
 

Bo'er

Jäsen
Näyttelijä Patrick Swayze on kuollut

Mulla oli virheellinen käsitys, että hän olisi ollut toipumassa tai ainakin paremmassa kunnossa ilman akuuttia kuolemanvaaraa. RIP.

Kyllä Haimasyöpä on niin pirullinen sairaus, että yllättävänkin kauan Patrick jaksoi sitä vastaan taistella. Wikipedia: "Yhdeksän kymmenestä haimasyöpään sairastuneesta kuolee viiden kuukauden kuluessa diagnoosin saamisesta. Viiden vuoden kuluttua diagnoosin saamisesta enää 2,5 % potilaista on elossa."

RIP
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös