RIP Åke Blomqvist
Näin kertoo siis Seiska
En käynyt koskaan Blomqvistien kursseilla, sillä en ole oikein koskaan syttynyt ajatukselle tanssimisesta. Kerran kuitenkin osuin vahingossa paikalle tilaan, jossa Åke veti tanssikoulua. Ei mikään totinen torvensoittaja ensinkään. Jäi mieleeni äänekkäät ohjeet miehille, kuten "kiinni naiseen".No jopas. Olen muuten ollut Åken ja hänen vaimonsa pitämällä tanssikurssilla. Mainio tyyppi, heitteli joka väliin pikkuhärskiä läppää.
Muistan lukeneeni että Åkella oli hilliton viinapullokokoelma, ja nähneeni kuvan jossa mies poseerasi hirmuisen viinahyllyn edessä. Siinä olisi muuan Timo Ahdekin sukulaispoikineen ollut ihmeissään. Åke oli käsittääkseni täysi absolutisti, joten lahjaviinoille ei muuta käyttöä ollutkaan kuin säilyttäminen. Jossakin vaiheessa kokoelman kasvaessa Åke innostui harrastuksesta, ja oikein innosti tuttuja tuomaan matkoiltaan tuliaispulloja.
No jopas. Olen muuten ollut Åken ja hänen vaimonsa pitämällä tanssikurssilla. Mainio tyyppi, heitteli joka väliin pikkuhärskiä läppää.
Olen muuten ollut Åken ja hänen vaimonsa pitämällä tanssikurssilla.
Muistan lukeneeni että Åkella oli hilliton viinapullokokoelma, ja nähneeni kuvan jossa mies poseerasi hirmuisen viinahyllyn edessä. Siinä olisi muuan Timo Ahdekin sukulaispoikineen ollut ihmeissään. Åke oli käsittääkseni täysi absolutisti, joten lahjaviinoille ei muuta käyttöä ollutkaan kuin säilyttäminen. Jossakin vaiheessa kokoelman kasvaessa Åke innostui harrastuksesta, ja oikein innosti tuttuja tuomaan matkoiltaan tuliaispulloja.
Muistan lukeneeni että Åkella oli hilliton viinapullokokoelma, ja nähneeni kuvan jossa mies poseerasi hirmuisen viinahyllyn edessä. Siinä olisi muuan Timo Ahdekin sukulaispoikineen ollut ihmeissään.
Keräilyn Maailma 6/1998Muistan lukeneeni että Åkella oli hilliton viinapullokokoelma, ja nähneeni kuvan jossa mies poseerasi hirmuisen viinahyllyn edessä.
Hahmo V. Huovisen lyhyttarinassa Viinankätkijä.Kuka olikaan hän?
Hahmo V. Huovisen lyhyttarinassa Viinankätkijä.
Hahmo V. Huovisen lyhyttarinassa Viinankätkijä.
Kirjailija Tom Clancy
Menestyskirjailija Tom Clancy on kuollut | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tuli aika puskista eikä tuo vielä kovin vanha ollut... Kirjojaan olen lukenut paljonkin mutta nyt ei uusia enää tule...
Niin, miehen nimissä kyllä julkaistiin kyllä kaikenlaista paskaa toisten kirjoittajien tekemänä, kuten Tom Clancy's Op Center, mutta oikeastaan vain tuo Jack Ryan/John Clark-tarinakokonaisuus on jotenkin lukemisen arvoinen..
Sama efekti kuin joissain bändeissä, alkupäästä tuotantoa löytyy ne parhaat teokset...