RIP-ketju

  • 2 975 293
  • 11 980

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Aina hätkähdyttää lukea noin nuoren ihmisen poismenosta.

Näin se on. Ikätoveri näköjään, minua jokusen kuukauden nuorempi.

Ikosesta jäi mieleen tämä viime vuoden Jukolan viestin artikkeli. Tuolloin mies oli toipunut taas yhdestä aivokasvainleikkauksesta, minkä seurauksena häneltä puuttui iso osa päälaen luusta. Kaikesta huolimatta hän osallistui Jukolaan, suunnistaen kypärä päässä.

R.I.P.


Edit: Hyvä Autocorrect, älä kiitos muuta nimiä tällaisessa ketjussa…
 
Viimeksi muokattu:

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Ikonen mainitsee YLEn artikkelissa, kompassitta suunnistamisen. Jokainen 'palstasuunnistaja' voi kokeilla tuota päiväsuunnistuksessa, niin pilvisessä kuin aurinkoisessa ilmanalassa tai maaston ollessa esim. erittäin pienipiirteinen.

Yösuunnistus ilman kompassia ja siellä menestyminen on täydellistä lajin hallintaa ja heittäytymistä itse lajin ytimeen. Kova heppu oli.

R.I.P.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ikonen mainitsee YLEn artikkelissa, kompassitta suunnistamisen. Jokainen 'palstasuunnistaja' voi kokeilla tuota päiväsuunnistuksessa, niin pilvisessä kuin aurinkoisessa ilmanalassa tai maaston ollessa esim. erittäin pienipiirteinen.

Yösuunnistus ilman kompassia ja siellä menestyminen on täydellistä lajin hallintaa ja heittäytymistä itse lajin ytimeen. Kova heppu oli.

R.I.P.

Toki Pasi suunnisti uransa viimeiset reilut 15 vuotta kompassin kanssa ja yöllä aina, mutta nuorena, mm. mestaruutensa aikaan tuli tunnetuksi kompassitta menemisestä.

Pasi oli jo nuorena, jolloin Jyväskylässä tuli jonkun verran nähtyä melko läheltä raaka harjoittelija ja vaati itseltään valtavasti, liikaakin, mikä sitten näkyi rosoisuutena muussa elämässä. Yksi kovimmista, lepää rauhassa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Ei ole tainnut täällä olla mutta entinen koripalloilija, Kobe Bryantin isänä myös tuttu Joe Bryant on kuollut heinäkuun aikana. Surullisia kohtaloita tässä perheessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös