Haastattelin aikoinaan pikkuskidinä Eelestä paikallisradioon. Asiallisesti suhtautui kokemattomaan 'toimittajaan".Seiväshypyn olympiamitalisti Eeles Landström.
Hieno mies ja skottifutiksen legenda. Antanut myös innoituksen yhdelle kaikkien aikojen parhaista chanteistä. Eli kun Goram tuli julki skitsofrenia-diagnoosinsa kanssa aikoineen, niin Celtic-fanit lauloivat ”There’s only two Andy Gorams.”
Niin no, NHL-kovanaamoilla keski-ikä taitaa olla melko paljon tavallista tallaajaa alhaisempi.Kova nimi lähti kyllä :( ja suhteellisen nuorena vielä jos miettii huippu-urheilija -taustaa.
Kevyet mullat legendaariselle "kovanaamalle"Näyttelijä James Caanin twitter-tili ilmoitti hetki sitten, että Caan on kuollut. Taas on yksi legenda vähemmän.
...
Näyttelijä James Caanin twitter-tili ilmoitti hetki sitten, että Caan on kuollut. Taas on yksi legenda vähemmän.
Näyttelijä James Caanin twitter-tili ilmoitti hetki sitten, että Caan on kuollut. Taas on yksi legenda vähemmän.
Itse en ole katsonut Kummisetiä varmaan yli kymmeneen vuoteen, mutta nuoruudessa ne tuli sahattua läpi kymmeniä kertoja. Ainutkertainen tunnelma, upea kokonaisuus ja olihan Sonnynkin rooli ihan loistava. Lienee aika ottaa trilogia taas katseluun.RIP Sonny! Yksi tärkeimmistä näyttelijöistä itselleni. Kummisetä on niin iso osa mun elämää ja juuri pari viikkoa sitten katsoin koko trilogian kokonaisuudessaan.
Itse en ole katsonut Kummisetiä varmaan yli kymmeneen vuoteen, mutta nuoruudessa ne tuli sahattua läpi kymmeniä kertoja. Ainutkertainen tunnelma, upea kokonaisuus ja olihan Sonnynkin rooli ihan loistava. Lienee aika ottaa trilogia taas katseluun.
RIP James Caan. Upea näyttelijä.
RIP James Caan.