RIP-ketju

  • 2 886 596
  • 11 649

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Näin tapahtui. Helvetin kova rumpali.
Nyt vasta näin ilmoituksen, voi perkele. Tuttu mies, tuplabasarimies norsunkorvajakkaralla
Teininä olin vähän roudaamassa Catwalkia, Masa oli mukava äijä. Jaksoi yli-innokkaalle jäbälle kertoa setistään kaiken ja enemmän. Löytyn Mikko myös mukava mies. Silvennoinen oliTabula Rasa pilvessä, Vihinen veti tukka pitkänä isoa kovaa.

Joku vain ei loksahtanut bändissä, ei ollut rytmiryhmän vika.
Parasta Carwalkin keikalla oli Takalan rumpusoolot tietty, oli esikuvana monelle muulle tuplamiehelle Tampereen rokkipiireissä.

Matin soitossa ripausta Cozy Powellia, Ginger Barkeria ja Bonzoa. Taitava mies näin härmäläiseksi.

Miestä näkyi vuosikymmenet Pirkkalan suunnalla, Litukassa ainakin. Komea hattu ja häntä perässä.

Ei perhana, katoin just 2012 videoo missä Takala sooloilee, näytti rumpusetti olevan sama kuin silloin 84 aikoihin. Sonorit ja todella huippumalleilla aikoinaan. Kunnon syvät hevikannut, huippupedaalit ja pellit jotka maksaa "hieman". Norsunkorvajakkara.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jännä sattuma kun just pääsiäisenä puhuttiin vanhempien kanssa että Philip täyttää pian sata vuotta. No ei kerennyt täyttää.

Kevyet mullat.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi värikäs elämä sitten päättyi. Onkohan prinssi Harry tervetullut hautajaisiin?

Itse kuninkaallisten tekemisiä pitkään seuranneena ärsyttää uutisissa usein olevat pikkuvirheet. Niitä on jopa "Monarkian muruset"-kirjassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kevyet mullat Prinssi Philipille. Lähestulkoon satanen tuli täyteen, se on kova saavutus.

Mies, joka jäi 96-vuotiaana "eläkkeelle". Moni on tuon ikäisenä kasvanut horsmaa jo pari-kolme vuosikymmentä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jo se, että herran syntyessä Suomen presidenttinä toimi K. J. Ståhlberg kertoo kuinka kunnioitettavaan ikään hän ehti. -Philip oli eräänlainen viimeisiä elossa olevia jäänteitä vanhasta eurooppalaisesta aristokratiasta ja itselleni ainakin jäi kuva terävästä ja huumorintajuisesta kaverista, vaikken monarkisti olekaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Philip Anselmo, takoi ikävuosia, kuten Pantera riffejä. Okei, nyt oli aika huono. Kunnioitettavaa ja samalla huimaa ajatella, että pääsi ja ehti todistamaan ensimmäisen maailmansodan jälleenrakennuksen, ajautumisen toiseen maailmanpaloon, kylmän sodan, hurjaa vauhtia edenneen teknisen ja muun kehityksen, sekä geopoliittiset muutokset, kuten NL:n ja itäblokin murtumisen ja vieläpä tuollaiselta aitiopaikalta. Mikä määrä elettyä elämää ja elämänkokemusta meni nyt pois.
 
Taas lähti yksi näistä joiden ei odota kuolevan koskaan. Kevyet mullat vaan, eiköhän tossa iässä ehtinyt jo tarpeeksi nähdä ja kokea.

Saas nähdä käykö perinteiset ja puoliso seuraa piankin perässä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
RIP Prinssi Philip, 99v on kova ikä varsinkin miehelle. Hattu - päästä.

Täysi satku oli lähellä. No eli erittäin pitkän ja varmasti antoisan elämän sekä sai vielä nukkua rauhassa pois. Ei voi paljon enempää pyytää
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän tämä oli odotettua mutta kuitenkin surullista. Olisihan se satanen voinut tulla täyteen. Varmasti oli mies paikallaan Ellun rinnalla (askeleen takana?) vaikka olikin mielipiteitä jakava henkilö.
Lepää rauhassa Prinssi Philip!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse olen jopa nähnyt Prinssi Philipin livenä lapsena. Olin tosin varsin kaukana, eikä siinä täysin pystynyt erottamaan, että kyseessä oli hän ja lapsensa, vaan enemmänkin näin parvekkeellisen ihmisiä joista minulle kerrottiin keitä he olivat, mutta yhtä kaikki, tulipahan bongattua. Olihan tätä kieltämättä jo odotettu, miehellä kun on ollut kaikenlaista vaivaa.

Hienon pitkän elämän sai elää ja nähdä maassaan melkoiset muutokset.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Taas lähti yksi näistä joiden ei odota kuolevan koskaan. Kevyet mullat vaan, eiköhän tossa iässä ehtinyt jo tarpeeksi nähdä ja kokea.

Saas nähdä käykö perinteiset ja puoliso seuraa piankin perässä.

Itse uskon, että Lissu vetää sinne 100-105 vuoden tienoille ennen poistumistaan (äitinsähän eli myös yli 100-vuotiaaksi). Poika Charles ehtii kuolla ennen äitiään, pääsemättä koskaan kuninkaaksi. William taitaa täten olla seuraava saarivation kuningas.

Hassuttelut sikseen, kevyet mullat prinssi Philipille.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
DMX, rapper and actor, dies at 50


Tästä näin muutama päivä sitten uutisen että olisi toipunut hyvin, joku DMX:n lakimies tms? Ilmeisesti näin ei ollut. RIP DMX, Its Dark and Hell is Hot on loistava levy.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllähän tuo on jo sen viikon näyttänyt siltä, että helvetin huonosti tässä käy. Ja niin kävi. En ole DMX:n musaa kuunnellut vuosikausiin, mutta skidinä hän oli Dr Dren ja Wu tangin kanssa se kaikkein kovin, joten tänään kuuntelen. Viiletin 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa pitkin Malminkartanoa DMX-lökäfarkuissa ja olin niin helvetin kova esiteini.

Nyt on vähän paska fiilis.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse uskon, että Lissu vetää sinne 100-105 vuoden tienoille ennen poistumistaan (äitinsähän eli myös yli 100-vuotiaaksi). Poika Charles ehtii kuolla ennen äitiään, pääsemättä koskaan kuninkaaksi.

Crrown-sarja vaan vahvisti arvelujani siitä, että Elizabeth yrittää ihan tosissaan sinnitellä niin pitkään, että Charlesista ei tulisi kunkkua.

Mutta nyt olisi siis menestynyt, ilmeisesti varsin varakas ja varmasti vaikutusvaltainen leskirouva sinkkumarkkinoilla. Nyt kaikki palstan poikamiehet porukalla miettimään peliliikkeitä naisasiat-ketjuun!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Crrown-sarja vaan vahvisti arvelujani siitä, että Elizabeth yrittää ihan tosissaan sinnitellä niin pitkään, että Charlesista ei tulisi kunkkua.
Minulle tämä sarja on täysin korkkaamaton. Onko (sarjan mukaan) Charles siis jollain tavalla kykenemätön hoitamaan kuninkaan tointa? Kai Crown sentään on fiktiota?

Mutta nyt olisi siis menestynyt, ilmeisesti varsin varakas ja varmasti vaikutusvaltainen leskirouva sinkkumarkkinoilla. Nyt kaikki palstan poikamiehet porukalla miettimään peliliikkeitä naisasiat-ketjuun!
Juu. Eikä pian 95-vuotiaan kanssa ole montaa vuotta yhteiseloa odotettavissa ennen leskeksi jäämistä ja kenties perinnön saamista.

Jotenkin tuli tästä mieleen, että Iso D voisi katsella enemmän jotain ikäistään seuraavaksi...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Prinssi Philipistä ei oikeastaan mitään muistikuvia, mutta avautui että hän oli syntyjään Kreikan ja Tanskan prinssi. Asia kunnossa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle tämä sarja on täysin korkkaamaton. Onko (sarjan mukaan) Charles siis jollain tavalla kykenemätön hoitamaan kuninkaan tointa? Kai Crown sentään on fiktiota?

On toki fiktiota, mutta on siinä varmaan paljon tottakin. Sarjan mukaan Charles olisi ehkä ennemminkin kykenemätön tai riittämätön poika äidilleen, joka kohtelee lastaan/lapsiaan aika julmasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On toki fiktiota, mutta on siinä varmaan paljon tottakin. Sarjan mukaan Charles olisi ehkä ennemminkin kykenemätön tai riittämätön poika äidilleen, joka kohtelee lastaan/lapsiaan aika julmasti.
En ole The Crownia katsonut itsekään, mutta käsittääkseni se on vähän sellaista "väritettyä tositarinaa" eli perustuu joissain määrin tositapahtumiin mutta mukaan on otettu sitten aika reilusti taiteellisia vapauksia ja värikynää. Kuitenkin esim. prinssi Harry sanoi että katsoo helvetin paljon mieluummin tuollaista hieman laveammalla pensselillä tehtyä sarjaa kuninkaallisesta perheestä kuin vaikkapa lukee brittilehdistön julkaisemaa paskaa. Hartsa toki ei vielä ole sarjaan päätynyt mukaan kun ihan sinne asti ei ole päästy kun Harryn aika koittaa.

Crrown-sarja vaan vahvisti arvelujani siitä, että Elizabeth yrittää ihan tosissaan sinnitellä niin pitkään, että Charlesista ei tulisi kunkkua.
En epäile itse hetkeäkään etteikö Lissu voisi hyvinkin elää päälle satavuotiaaksi vaikka pitkä yhteiselo Philipin kanssa päättyikin. Ja tosiaan minua ei haittaisi jos Kaarle skipattaisiin kruunununperimisjärjestyksessä ja hypättäisinii suoraan Will.I.amiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Prinssi Philipistä ei oikeastaan mitään muistikuvia, mutta avautui että hän oli syntyjään Kreikan ja Tanskan prinssi. Asia kunnossa.
Nämä on aika yleisiä keissejä etenkin vähän noissa vanhemmissa hallitsijasuvuissa. Onhan tuo nykyinen Windsorin sukukin saksalaisen Saksi-Coburg-Gothan yksi sukuhaara eli aika moneen maahan tätä historiaa ulottuu. Ylipäätään muutenkin nämä hallitsijasuvut on aika sisäsiittoista porukkaa ihan kansalaisuudesta riippumatta, esim. 1800- ja 1900-luvun taitteessa Venäjää hallinnut tsaari Nikolai II ja Iso-Britannian silloinen kuningas Yrjö V olivat serkuksia. Yrjö V oli siis tämän nykyisen Lissu II:n isoisä eli Nikolai II oli Lissun isoisän serkku.

Saatiin siis Suomi-kytkös tähänkin kun Nikolai II oli luonnollisesti Suomen hallitsija tuohon aikaan. Meidän Lissu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös