RIP-ketju

  • 2 885 464
  • 11 644

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla kuoli meidän ranskanbuldoggi Aku. Vaimo oli vienyt Akun ja broidinsa Sulon aikaisin aamulla pissalle. Siellä tuli toinen koira vastaan ja molemmat alkoivat rähisemään kybällä. Tämän jälkeen tämä vieras koira käveli siitä vain ohi ja Aku jatkoi ruohon nuuskimista, kunnes kellahti kyljelleen. Vaimo otti koiran kantoon ja sanoi, että portaissa Aku veti viimeisen kerran henkeä. Heräsin siihen, kun vaimo huutaa ovella minua sinne. On aika vaikeaa olla täällä duunissa iltavuorossa, kun kaikki ajatukset pyörivät Akun ympärillä. Aku oli kiltti ja fiksu koira, minun paras kaveri. Ikävä on aivan suunnaton, itkua tuhertaen tätäkin kirjoitan.
Hyvää matkaa rakas Aku.
Voimia sinne ja äijämäinen jaksuhali. Aku kuitenkin lähti rähinäsaappaat jalassa, ilman pidemmittä kärsimyksittä. Tais pumppu bragata, mutta sieltä se pilven päältä yytsäilee nyt ja ydinluuta kalvaa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Se on juuri noin. Aku eli pitkän ja onnellisen elämän. Pari viikkoa jäi puuttumaan 10-vuodesta. Sitten kun lähtö tuli, se tuli heti. Ikävä on kuitenkin todella kova. Tuo koira oli paras lemmikki mitä mulla on koskaan ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se on juuri noin. Aku eli pitkän ja onnellisen elämän. Pari viikkoa jäi puuttumaan 10-vuodesta. Sitten kun lähtö tuli, se tuli heti. Ikävä on kuitenkin todella kova. Tuo koira oli paras lemmikki mitä mulla on koskaan ollut.

Osanotto. Saappaat jalassa lähti, mikä taitaa loppupelissä olla se kaikkein paras tapa kenelle tahansa. Mutta eipä se varmaan tällä hetkellä ikävässä auta, etenkin kun kaikki tapahtuu ilman, että siihen ehtii edes valmistautua.

Itselläni ei ole lemmikkejä, kun olen niille allerginen. Joskus olen pohtinut, että ehkä se on hyväkin. Ei tarvitse silloin kokea tuota lemmikin omistajan kamalinta hetkeä. Toisaalta, paljosta tämänkin vuoksi on jäänyt paitsi.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on juuri noin. Aku eli pitkän ja onnellisen elämän. Pari viikkoa jäi puuttumaan 10-vuodesta. Sitten kun lähtö tuli, se tuli heti. Ikävä on kuitenkin todella kova. Tuo koira oli paras lemmikki mitä mulla on koskaan ollut.

Voimia sinne. Rakkaan lemmikin kuolema on ihan hirveetä. Meidän roikale makoilee tossa matolla, toivottavasti on seuranamme vielä pitkään.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olkapääleikkaus taisi mennä aika munilleen.

MTV:n mukaan Italialais-lähteet puhuvat että todellisuudessa Marchionne sairasti keuhkosyöpää...
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
MTV:n mukaan Italialais-lähteet puhuvat että todellisuudessa Marchionne sairasti keuhkosyöpää...

Jotkut muut taas sanovat, että olkapääleikkaus oli pahanlaatuisen sarkooman eli tukikudossyövän poistamiseen liittyvä leikkaus. Komplikaatiot johtivat aivoveritulppaan ja koneillä pidettiin miestä hengissä. (Lettera 43:n mukaan siis)

Kova bisnesmies joka kovilla päätöksillään pelasti Fiat-Chryslerin kaatumiselta. Kukaan ei ole korvaamaton mutta Marchionnen korvaaminen on kyllä hankalaa (vastuut siis jaettu useammalle). Kepeät mullat.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kova bisnesmies joka kovilla päätöksillään pelasti Fiat-Chryslerin kaatumiselta. Kukaan ei ole korvaamaton mutta Marchionnen korvaaminen on kyllä hankalaa (vastuut siis jaettu useammalle). Kepeät mullat.

Juu samaa mieltä. Lähinnä tuolla mun aiemmalla kommmentilla halusin sitä tuoda esiin että kyseessä ei ollut sentään ihan pelkkä revähtäneen olkapään pieleen mennyt korjaus vaan taustalla on ollut vakava perus-sairaus... Mikä syöpä sitten olikaan kyseessä, ei tainnut lopputuloksen kannalta ollut merkityksellistä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hanna-Riikka Siitonen.

Pitkällinen taistelu sairauksia vastaan ja lopulta kävi näin. Ei ole montaa päivää kun jossain kuulin soivan Taikapeilin Jos sulla on toinen ja kävi tämä nainen mielessä, ja uutiset jonkin ajan takaa kuinka hankala tilanne on. Rauhaisat levot.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olen ollut lapsuudessani Taikapeilin vaikutuksen alaisena. Muun muassa Isomäen jäähallissa, jossa tunnetuin kappaleensa säesti pullosateen siivousta keväällä -94.

Sivusilmällä rekisteröinyt terveyshuolensa, mutta en sitä kuinka vakava tilanne ollut parin vuoden aikana. Rauhaisat levot vaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sivusilmällä rekisteröinyt terveyshuolensa, mutta en sitä kuinka vakava tilanne ollut parin vuoden aikana. Rauhaisat levot vaan.

Ei tuo ehkä yllätyksenä tullut, kun näistä terveyshuolista on saanut mediasta lukea. Hänhän joutui jättämään Uusi Päivä -sarjankin jokunen aika sitten, ja rivien välistä pystyi päättelemään sairauden pahentuneen. Kyllähän hän on avoimesti kertonut, että joskus sairastuttuaan sai elinaikaennusteeksi vain pari vuotta. Mutta sittemmin ennustetta kai päivitettiin, kun sairaus vaikutti pysyvän suunnilleen aisoissa, vaikkakin kroonisena. Muistelen lukeneeni, että aika monta kertaa syövän vuoksi hän oli ollut leikkauksessakin.

Positiivisen oloinen ihminen, ja vielä varsin nuori (alle 10 vuotta minua vanhempi). Kyllähän tuo surullista on.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aamulla kuoli meidän ranskanbuldoggi Aku. Vaimo oli vienyt Akun ja broidinsa Sulon aikaisin aamulla pissalle. Siellä tuli toinen koira vastaan ja molemmat alkoivat rähisemään kybällä. Tämän jälkeen tämä vieras koira käveli siitä vain ohi ja Aku jatkoi ruohon nuuskimista, kunnes kellahti kyljelleen. Vaimo otti koiran kantoon ja sanoi, että portaissa Aku veti viimeisen kerran henkeä. Heräsin siihen, kun vaimo huutaa ovella minua sinne. On aika vaikeaa olla täällä duunissa iltavuorossa, kun kaikki ajatukset pyörivät Akun ympärillä. Aku oli kiltti ja fiksu koira, minun paras kaveri. Ikävä on aivan suunnaton, itkua tuhertaen tätäkin kirjoitan.
Hyvää matkaa rakas Aku.

Huhhuh, nyt tuli kyllä tippa silmään. Turha tässä on mitään jauhaa sen kummemmin. Tuska ja ikävä on varmasti kova, ja pahinta aikaa ne ekat viikot. Jaksamisia!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
douppi: Viime viikonkloppuna mökillä oli hiukan vaikeaa. Vaimo ja kaikki muut lähtivät kauppaan ja minä jäin lämmittämään saunaa. Aku on yleensä aina ollut siinä mukana säätämässä ja pöllimässä mun sytykkeitä. Tippa siinä tuli snadisti linssiin ja piti hakea tölkki Koffia. Välillä tulee vieläkin noita surullisia hetkiä, mutta olen kiitollinen siitä, että Akun ei tarvinnut paljoa kärsiä.

Tärkeintä on nyt tuo Akun pikkubroidi Sulo. Vieläkin tuo bulla etsii ruoka-aikana katseellaan Akua. Hieman vaisukin tuo on ollut, mutta näillä vitun helteillä on kuka vaan vaisu. Toivotaan että kaikki menee hyvin tuon Sulon kanssa, meillä suru väistyy sitten kun sen aika on ja hyvät muistot jää.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Hanna-Riikka Siitonen RIP. 16 vuoden krooninen syöpä, keuhkoveritulppa+sydänvika pari v sitten. Hiljaiseksi vetää. Voimia läheisille.

Vetää tosissaan hiljaiseksi:( Tässä kun ikää karttuu itse kullakin ja kaikennäköistä vaivaa vaan tulee lisää ja lisää, sitä väkisinkin miettii toisinaan ettei sitä koskaan tiedä koska kenenkin matka päättyy. Hanna-Riikka Siitonen vaikutti kovasti aurinkoiselta ihmiseltä vaikka on varmasti ollut tuskaa, pitäisi itse vaan oppia arvostamaan elämää ja iloita hyvistä asioista. Vähän turhan paljon tätä matkaa tulee taitettua tyytymättömyyden tunteen johdattamana, milloin mihinkin olemattomaan asiaan. Voimia Hanna-Riikan omaisille ja kaikille muillekin rakkaitaan menettäneille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Korjataanpa nimi taas, kun kuitenkin on merkkimies kyseessä. Eli hän on Tomasz Stańko.
 

scholl

Jäsen
Useita viestimitaleita Norjan joukkueessa hiihtänyt Vibeke Skofterud. Onnettomuus vesillä.

Politiet bekrefter: Vibeke Skofterud omkom i vannskuter-ulykke - VG

Tulee JJ tapaus mieleen tuosta. Vesijeteissä ei ole edes valoja. En oikein ymmärrä, miten sellaisella pystyy keskellä yötä ajamaan jossain luotojen välissä.

Vituttaa kyllä suomalaislehdet. Joku Pekka Holopainen oli heti muna pystyssä soittamassa Ajno-Kajsalle ja pyytämässä kommenttia. Nyt kun siitä Saarisesta vihdoin päästiin eroon, kun hän lopetti, niin antakaa nyt oikeasti hänen viettää eläkepäiviä. En halua kuulla Saarisen mielipidettä yhteenkään asiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös