H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Koivuklapiproosan edelläkävijä Antti Hyry on myös kuollut.
Helvetin hienosti kiteytetty. Tekstitv harvoin sykähdyttää suuntaan tai toiseen, mutta tänä aamuna tuntui todella pahalta. Kepeät mullat Suurin ja Kaunein!!
Nyrkkeilyssä on nähty useampia Alia parempia nyrkkeilijöitä
R.I.P. Cassius. Huikea persoona ja huikea nyrkkeilijä. Ei mielestäni todellakaan "the greatest", edes hewareista, mutta yksi parhaista kaikista silti. Nämä vertailut eri aikakausien ja eri painoluokkien välillä nyt vaan ovat niin kovin vaikeita. Ja turhia. Upean nyrkkeilyuran ja värikkään siviilielämän lisäksi miehen sitaateista ja letkautuksista saisi viihdyttävän kirjan. Välillä tuo mustanmiehen uhriutuminen ja black panthers meininki meni överiksi, mutta olihan ajan henkikin 60- ja 70-luvun Amerikassa aika hankala tummille.Noo, mulle ei tule kyllä mieleen yhtään ainakaan raskaansarjan nyrkkeilijöistä. Kyllähän tuo Ali yleisesti on sellainen nyrkkeilyn Gretzky, eli löytyy useimpien laadittujen "kaikkien aikojen suurimmat" listojen kärkipaikalta. Tai sitten joskus harvoin kakkospaikalta Joe Louisin tai Sugar Ray Robinsonin jälkeen.
Noo, mulle ei tule kyllä mieleen yhtään ainakaan raskaansarjan nyrkkeilijöistä. Kyllähän tuo Ali yleisesti on sellainen nyrkkeilyn Gretzky, eli löytyy useimpien laadittujen "kaikkien aikojen suurimmat" listojen kärkipaikalta. Tai sitten joskus harvoin kakkospaikalta Joe Louisin tai Sugar Ray Robinsonin jälkeen.
Kevin "Kimbo Slice" Ferguson, katutappeluvideoilta vapaaottelijaksi noussut mörssäri on menehtynyt 42-vuotiaana. Olihan tuo isohko ilmiö silloin aikanaan, mieleen jäi se tappio laihaa valkoista miestä vastaan muutaman sekunnin jälkeen. Keposet mullat Kimbolle, pelottavimman näköisiä ihmisiä mitä olen nähnyt.
Pistää vaan aina miettimään syytä kun nelikymppinen kaveri kuolee sydänongelmiin, ja taustalla on käry steroideista...
Sami Hyypiän ex-työtoveri Sascha Lewandowski teki itsemurhan | Sportti.com
Lewandowski lähti oman käden kautta, kevyet mullat.
Sami Hyypiän ex-työtoveri Sascha Lewandowski teki itsemurhan | Sportti.com
Lewandowski lähti oman käden kautta, kevyet mullat.