Eikö tuola Femmalta tuu mitään muuta kun tuota saatanan heppailua?
kivasti huohottaa tuo selostaja harvojen lauseiden välissä. Kuulokkeilla aika tuskallista, niinkuin joku yrittäisi nuolla korvaa.Joo hieman on korostuneessa asemassa kyllä...
Edit. Ei jumaliste miten on tylsää selostajaa myöten.
Itse olen yleensä tyytynyt Ylen tarjoamiin vaihtoehtoihin ja katsellut kisoja tv:stä, mutta nyt vaihtoehdot ovat kyllä niin kehnot, että on ollut pakko turvautua Rio Areenaan.
Täällä aivan sama. Ei iske ratsastus ja voimistelu sitten millään.Itse olen yleensä tyytynyt Ylen tarjoamiin vaihtoehtoihin ja katsellut kisoja tv:stä, mutta nyt vaihtoehdot ovat kyllä niin kehnot, että on ollut pakko turvautua Rio Areenaan.
Minullekin tämä laji on jäänyt jo aiemmista olympialaisista suosikkilajiksi.Oma uusi suosikkini eli jousiammunta seurannassa täällä. Vettä tulee aika kovaa mutta hyvin näyttävät silti osuvan.
Joo hieman on korostuneessa asemassa kyllä...
Edit. Ei jumaliste miten on tylsää selostajaa myöten.
Eikös se ole ihan loogista? Rantaruotsalaisten kanavalla bättrefolkin harrastuksia. Ratsastus ja purjehdus.Eikö tuola Femmalta tuu mitään muuta kun tuota saatanan heppailua?
Missä joukkueessa se pelaa?Kyllä nyt seurataan telinevoimistelun 6-ottelua ja ihaillaan maailman parhaan urheilijan, Kohei Uchimuran ylivoimaa.
Siirtyy huomenna Manchester Unitediin euron kalliimmalla siirtosummalla kuin Paul Pogba.Missä joukkueessa se pelaa?
Aijjaa, mä toivoin että Kärpät olisi olleet miehen perässä.Siirtyy huomenna Manchester Unitediin euron kalliimmalla siirtosummalla kuin Paul Pogba.
Varmaan olikin, mutta Kärpillä ei ollut nyt varaa maksaa yli sataa miljoonaa euroa.Aijjaa, mä toivoin että Kärpät olisi olleet miehen perässä.