Rio 2016 – liveseuranta

  • 636 930
  • 9 316

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vietnamissa 93 miljoonaa ihmistä ja saivat juuri historian neljännen olympiamitalinsa. Kaksi tullut tuolle samalle ampujalle näissä kisoissa.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Britit johtavat Uutta-Seelantia 21-0 puoliajalla. Aika hurja temppu. Brittien potkupeli on ollut täydellistä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Laukkasen sijoitus Lontoossa 2012 samalla matkalla oli 32:s ja nyt siis vähintään 16:sta joten parannusta siihen nähden tulee. Finaaliin ei valitettavasti liene asiaa, mutta SE olisi tietysti kova sana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä oon aina miettinyt mistä tulee trap? Onko siellä ansoja?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkä ihmeen takia femma näyttää aivan jatkuvasti ratsastusta? Ajatellaanko siellä että tuon voi helpommin jättää kesken ja siirtyä muualle, kuin vaikkapa koripallon matsin?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Minkä ihmeen takia femma näyttää aivan jatkuvasti ratsastusta? Ajatellaanko siellä että tuon voi helpommin jättää kesken ja siirtyä muualle, kuin vaikkapa koripallon matsin?

Ratsastus taitaa kerätä suhteellisen hyviä katsojalukuja. Näin olen ymmärtänyt. Heppatytöt ja -pojat tykkäävät katsella.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ymmärrä kuka katsoo jotain kouluratsastusta. Tylsin laji koko kisoissa ja surkeaa että sitä pitää näyttää koko ilta femmalta. Onneksi sentään kaksois trap tarjoaa suuria tunteita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös