Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 224
  • 9 316

Yö-Orava

Jäsen
Siis mistä katsotte näitä pelejä, esim kohta alkavan Nigeria-Japanin, jos nyt ylipäätään edes näyttävät? YLE Areenasta oli mulle jo aiemmin liian haasteellista löytää Meksiko-Saksa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis mistä katsotte näitä pelejä, esim kohta alkavan Nigeria-Japanin, jos nyt ylipäätään edes näyttävät? YLE Areenasta oli mulle jo aiemmin liian haasteellista löytää Meksiko-Saksa.
Rio Areenasta, löytyy sovelluskaupasta tabletille ja älypuhelimelle (ainakin Android ja iOS, kaiketi myös Windows?) ja sitten ihan verkkoselaimella:

Rio Areena

Linkki siis Ylen Rio Areenan selainversioon. Kunhan kisat pyörähtää sitten kunnolla käyntiin, niin tuolla tulee olemaan aivan helvetisti valinnanvaraa mitä haluaa katsoa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mä en oo löytäny tuota Rio Areenaa omaan Lumia 930 -luuriin (windows 10). Toivottavasti julkaistaan kuitenkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hetkinen, ilmeisesti näitä jousiammuntojen karsintoja ei näe mistään, ei edes Rio Areenasta? Yritin etsiä mutta en löytänyt, kohtahan tuolla alkaa miesten karsinta ja mukana suomalainen Samuli Piippo.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kojonkoski on ilmeisesti pidempään viihtynyt Brasilian lämmössä rannalla..eiku siis pistämässä Suomen joukkueen asioita kuntoon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tuolla Sebastian Aho haastattelemassa Petra Ollia?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pele ei vissiin ole paikalla avajaisissa. Rubens Barrichello sytyttäköön olympiatulen.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Rubens Barrichello sytyttäköön olympiatulen.

Ei huono vaihtoehto, mutta vierastan jotenkin tulen sytyttäjänä henkilöä olympialajien ulkopuolelta. Jos halutaan tuolle linjalle lähteä niin ehkä Massa tai Massan isä ansaitsisi sen Sao Paolon MM-juhlien keskeytyksen kunniaksi. Itse heitän jokerina tämän maratoonarin kuka menetti kultansa Ateenassa vai Sydneyssa tämän jonkun häirikön vuoksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei huono vaihtoehto, mutta vierastan jotenkin tulen sytyttäjänä henkilöä olympialajien ulkopuolelta. Jos halutaan tuolle linjalle lähteä niin ehkä Massa tai Massan isä ansaitsisi sen Sao Paolon MM-juhlien keskeytyksen kunniaksi. Itse heitän jokerina tämän maratoonarin kuka menetti kultansa Ateenassa vai Sydneyssa tämän jonkun häirikön vuoksi.
Felipe Massa on siinäkin mielessä merkittävä henkilö, että hänellä oli tärkeä rooli kun Kimi Räikkönen voitti uransa toistaiseksi ainoan maailmanmestaruuden. Massa kyllä ihan potentiaalinen vaihtoehto ehdottomsti!

Ketkä muuten on yleisesti menestyneitä brasilialaisia olympiaurheilijoita? Jotenkin mulle ei esim. yleisurheilun osalta kamalasti tule porukkaa mieleen, mutta onhan niitä lajeja paljon muitakin. Viimeksi pähkäilin olympiatulen sytyttäjää yhtä innoissani vuosina 2006 ja 2014. 2006 Torinossa toivoin että Ferrarin F1-talli olisi sytyttänyt tulen, ja 2014 Sotshissa odotin koko ajan että Vladimir Putin hoitaa homman kotiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sattuiko äsken Ylelle pieni hässi kun copacabanan studio alkoi puhua jotain jostain slangeista?
Joo, laitoinkin tuonne toisaalle, että olisiko joku naisjuontaja arvostellut Ilen puhetapaa. Tai sitten puhuivat jostain toisesta henkilöstä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sattuiko äsken Ylelle pieni hässi kun copacabanan studio alkoi puhua jotain jostain slangeista?
Joo, mun mielestä Laura Arffman sanoi että ei tykännyt Ile Uusivuoren slangista.

Mulla on ihan hyvä tuntuma näistä Ylen toimittajista kisoissa, jokainen on antanut ihan miellyttävän ensivaikutelman. Uusivuoren asemaa urheilulähetyksissä vähän mietiskelin, mutta olettaisin että kaverin rooli on vähän tuollainen kevyempi ja viihteellisempi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laura twitterissä:

#oho #näinkävi

On se hassu. Pisteet Ylelle muuten että Piia Pasanen on kanssa jossain vaiheessa mukana Ylen studoissa. Maikkari on muutaman vuoden dominoinut Inkalla, niin Yle kyllä pistää kovat piippuun Piian muodossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Wikipediasta pikaisesti selattuna esim. pikajuoksija Robson da Silva ja uimari Gustavo Borges.
No siinä pari kyllä, mutta jotenkin vähän epäilen että kumpikaan näistä. Kyllä mä luulen, että se on kaikesta huolimatta Pele, ja tämä sairastuminen oli bluffia. Jos taas on oikeasti sairastunut, niin se on Ronaldo.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Yleisurheilijoita kun katsoo niin eipä siellä ole kuin kaksi mitalliehdokasta ja nekin taitaa olla enemmän tai vähemmän ns rosterissa piikillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pasanen on kyllä fiksunoloinen ja kaunis nainen. Arffman ei ole paha hänkään, varsinkin tuolleesti kivan ruskettuneena. Ja pisteet vain nousivat, kun dissasi helsinkiläistä.

Kumpaa Inka täällä nyt kehutaan, tummaa vai vaaleaa? Vai oliko ne kumpikin Inkoja, siis tämä Pasilan raskaana oleva ja sitten se tumma ja tissikäs?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kumpaa Inka täällä nyt kehutaan, tummaa vai vaaleaa? Vai oliko ne kumpikin Inkoja, siis tämä Pasilan raskaana oleva ja sitten se tumma ja tissikäs?
Yleensä kun puhun pelkästä "Inkasta" niin tarkoitan nimenomaan Maikkarin Inka Korhosta. Tämän Ylen blondi-Inkan (joka on myös hemaiseva) mainitsen varmaan sukunimen kera, tai sitten sanon että Ylen Inka tms.

Tumma ja tissikäs nainen on Kristiina Kekäläinen. On muuten niin sanotusti "kissaantunut" aika paljon tässä vuosien aikana, oli josku 10 vuotta sitten Ylelle tullessaan kovin erinäköinen mitä nyt.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arffman on ihan oikeassa. Slangi on junteille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yleensä kun puhun pelkästä "Inkasta" niin tarkoitan nimenomaan Maikkarin Inka Korhosta. Tämän Ylen blondi-Inkan (joka on myös hemaiseva) mainitsen varmaan sukunimen kera, tai sitten sanon että Ylen Inka tms.

Tumma ja tissikäs nainen on Kristiina Kekäläinen. On muuten niin sanotusti "kissaantunut" aika paljon tässä vuosien aikana, oli josku 10 vuotta sitten Ylelle tullessaan kovin erinäköinen mitä nyt.
Mulla meni nyt inkat ja petrat sekaisin, eli Petra Manner oli se tumma ja tissikäs, jota hain, mutta jostain puski Inka mieliin. Niin, kumpikaan noista Inkoista ei ole itselleni ykkösketjun kamaa. Petra on ok, vähän liian juoksijan näköinen vain. Kristiinan tiesin kyllä jo etukäteen, ja juu, on kyllä muuttunut ulkoisesti edukseen tässä muutamien vuosien aikana. Vähän tätihän se edelleen on, mutta positiivinen muutos tuolla iällä. Vähän kuten se Tulosruudun tyttö, joka joskus viisi vuotta sitten näytti ylipainoisella Harry Potter -fanilta, mutta nyt viime vuosina on ollut jo ihan vakipaikalla kakkosen laidassa.

Pasanen on vaan aika selkeä ykkössena ja rutinoitunut joukkueen kulmakivi. Franchise-tyyppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös