Kiinnostaako olympiafutis kellään? Lätkässä hyvin arvostettu palkinto, mutta ei vissiin jalkapallossa?
Niinpä. Mitä vittua joku Neymar tekee tuolla?Ei se taida kerätä arvostusta edes laji-ihmisten parissa. Minusta ihan turha laji olympiatasolla kun joukkueet kasaavat kokoonpanonsa ihan hällä väliä -asenteella.
Niinpä. Mitä vittua joku Neymar tekee tuolla?
Joo onhan tämä aika hauska kaveri vaikka äsken vähän kritisoinkin.Itse repesin Kottosen heittämään vitsiin Aki-Petteri Bergistä. Etenkin se, että kaveri vitsailee kesken jalkapallo-ottelun ex-jääkiekkoilijasta, kun juuri hetkeä aiemmin on aloittanut toisen puoliajan valistaen kuinka jalkapallossa ei ole eriä (mikä siis sinänsä ihan totta).
En mäkään paljoa tiedä. Nää kun on pääasiassa näitä alle 23-vuotiaita kavereita, niin melko tuntemattomia itselle.On kyllä aika hengetöntä peliä.
Miks mä en tiedä about ketään noita pelaajia?
Joo ja onhan tuossa kyllä Brasialallakin kyllä ihan järkyttävä tilanne omassa pääkopassa. Vaikka kyseessä onkin vain olympiafutis, niin Brasilialla se tilanne on kuitenkin vähän sellainen että tämä turnaus on pakko voittaa kun MM-kisat pari vuotta sitten meni miten meni. Jengissä mukana vielä Neymar, joka jätti kesällä Copa Americankin väliin.Tällaisia pelejä syntyy, kun joukkueiden tasoero on suuri, mutta peli saadaan pysymään tasatilanteessa. Mandelat uskovat mahdollisuuksiinsa koko ajan enemmän samaan aikaan, kun brassien puolella usko alkaa kääntymään epätoivon puolelle.
Joo ja onhan tuossa kyllä Brasialallakin kyllä ihan järkyttävä tilanne omassa pääkopassa. Vaikka kyseessä onkin vain olympiafutis, niin Brasilialla se tilanne on kuitenkin vähän sellainen että tämä turnaus on pakko voittaa kun MM-kisat pari vuotta sitten meni miten meni. Jengissä mukana vielä Neymar, joka jätti kesällä Copa Americankin väliin.
Ja oliko niin että eivät ole olympiakultaa onnistuneet voittamaan, vaikka ovatkin mukana olleet jotain 12 kertaa tms. Paineita on.Joo kotikisoista jäi mieleen Saksan kylvetys eikä kesän Copa Americastakaan tullut menestystä. Brassifutikselle nämä kisat ovat tärkeämpiä kuin vain olympialaiset.
Ei muutenkaan ole ehkä yhtään sellanen kisafiilis vaikka on olympialaiset. Ei juuri kiinnosta.
On muuten myös helvetin masentava peli. Toinen ei ees yritä hyökätä. Sekin riittää.
Mulla taas toisin päin, eli kuva paljon ennen selostusta.Rio Areenassa tulee ainakin mulla selostus ennen kuvaa.