Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Nikkanen tiputtaa kolmannen kerran ja ulkona finaalista
Tuli alitus.Toivotaan Nikkaselle ylitystä! Kyllä se sieltä tulee!
Varmaan joku hävitty känniveto.Kertokaa nyt joku että miksi Lehtimäki puhui jälleen Blakesta ja vuodesta 92?
Samaa naureskelin... Uskottava se vaan on että Blake ei ole enää vuoden 92 kunnossa :-DKertokaa nyt joku että miksi Lehtimäki puhui jälleen Blakesta ja vuodesta 92?
Meiän verorahoilla vaan tiputtelee puomia.. Olisiko Minnankin pitänyt päästä pois Mörön alta että hyppy kulkisi?
Minna vois ottaa mua kiinni seipäästä.Mä voisin joutua Minnan alle
Mieluiten Wilman kuin Minnan. Ai joo, mut Wilmahan on vielä teini. Todella surkea esitys ratkaisukorkeuksista. Olisiko pitänyt säästää voimia ja yrittää suoraan 460?Mä voisin joutua Minnan alle
No ei tietenkään oteta. Toinen on yksi kaikkien aikojen yleisurheilijoita ja yksi suurimpia urheilijoita ikinä, toinen taas joku nobody Hortonomi mikälie, ketä kukaan ei muista enää vuoden päästä.Hortelanolla varaa seurata tilannetta ja olla pää kääntyneenä viimeiset 20 metriä. Tästä ei kuitenkaan oteta "kaikkien aikojen yleisurheilukuvaa" ja hassunhauskoja some-letkautuksia, koska kyseessä ei ollut Bolt.
Näithän herra @Turha Kaukalo miten Lotteliini pinkoi menemään?
Ne oli eilen. Välierät sen sijaan on ensi yönä.Mites naisten 200m alkuerät? Tänään vai ensi yönä Suomen aikaan?
Samaa mietin myös 3000 esteiden alkuerissä... Siinäkin voittajalla oli varaa katsella sivuille eikä hauskoja kuvia näkynyt missään...Hortelanolla varaa seurata tilannetta ja olla pää kääntyneenä viimeiset 20 metriä. Tästä ei kuitenkaan oteta "kaikkien aikojen yleisurheilukuvaa" ja hassunhauskoja some-letkautuksia, koska kyseessä ei ollut Bolt.