Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 291
  • 9 316

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aha. Ok, jäädähän kyttäämähän, sanoi Mietaa.
Joo mä myönnän että vähän innostuin ja menin asioiden edelle. Mutta Nikkanen siis ylitti seipäässä 455 ja Nooralotta meni jatkoon omasta alkuerästään. Nikkasella vielä matkaa loppukilpailuun, mutta hyvä tilanne nyt kuitenkin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kuinka moni on vielä aloittamatta seipään karsinnassa?
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt jo 13 naista ylittänyt 455 ja kreikkalainen vielä aloittamatta. Näyttää siltä, että hypätään vielä, mutta uskon Nikkasen tuloksen jo riittävän.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mikä on muuten raja seipäässä ? Pääseekö kaikki ylittäjät finaaliin vai vaan 12 parasta ? Eli ratkaiseeko pudotusten määrä
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mikä on muuten raja seipäässä ? Pääseekö kaikki ylittäjät finaaliin vai vaan 12 parasta ? Eli ratkaiseeko pudotusten määrä
460 muistaakseni raja ja joo ratkaisee x:t.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Voi että mä niin haluaisin nähdä, kun Bolt vetäisi täysillä 400m. Olisiko siinä miehelle vielä kolmas maailmanennätys jahdattavaksi?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jumalauta, että noita 200 metrin alkueriä on paljon. 10 kappaletta!
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Voi että mä niin haluaisin nähdä, kun Bolt vetäisi täysillä 400m. Olisiko siinä miehelle vielä kolmas maailmanennätys jahdattavaksi?
Se tai pituushyppy. Tuolla räjähtävällä kiihdytyksellä loikan pitäisi olla aika helppo nakki. Pitäisi saada Gatlin vaan kirittämään viereen
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Jamaikan kääpiötär kaataa ekan aidan mutta on siitä huolimatta kirkkaasti eränsä kakkonen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Se tai pituushyppy. Tuolla räjähtävällä kiihdytyksellä loikan pitäisi olla aika helppo nakki.
ME-mies Mike Powell arvioi jokunen vuosi sitten, että Bolt voisi hypätä yli yhdeksän metriä.

Olisi tosiaan kiinnostavaa nähdä, mihin Usain pituuskentällä pääsikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös