Eikös noita "ostojoukkueita" voi mitenkään säännöillä estää?
Joo, kohta melkein vuorokausi ilman olutta. Onhan tämä vähän hassua seurata urheilua selvinpäin.
Näköjään tuo käsipallopeli on jo päättynyt.
Tanska voitti 26-25
Sillle ei taida olla tarkkaa aikaa, kun riippuu näistä muista peleistä.Milloin se naisten tennisfinaali alkaa?
Juu, mä mietin vaan kun tuo Nadal-Del Potro on menossa nyt TV2:ssa että näyttääkö YLE sitten suorana tuon finaalin telkkarissa vai ei.Sillle ei taida olla tarkkaa aikaa, kun riippuu näistä muista peleistä.
Juu, mä mietin vaan kun tuo Nadal-Del Potro on menossa nyt TV2:ssa että näyttääkö YLE sitten suorana tuon finaalin telkkarissa vai ei.
Joo näyttää, siihen päästään sopivasti kun tämä kooste loppuu.
Akat taisi kävellä kentälle. Finaaliakat. Tennis on laji.
Mulla on vähän hankala löytää suosikkia kun Serena on joutunut väistymään mutta Googlasin ton niin ihan hyvä oli toi.Monica Puig! Aion kannattaa ihan ulkonäön perusteella.
Ketä siellä/sielä pelaa/pellaa?
Ei kun sieltä tulee kouluratsastusta uusintana kun Pehr-Evind oli eilen sammunut rengin päälle eikä ollut nähnyt.
Niin no käsipallossa voi karenssin jälkeen edustaa taas seuraavaa maajoukkuetta. Voisihan sen rajoittaa yhteen tai kahteen, mutta eihän maan sisäisiin asioihin tietenkään voi puuttua.
Jos Qatarin lait sallivat kansalaisuuden myöntämisen tuosta vain, niin eihän sille mitään voi. Suomessa ei varmaan edes onnistuisi, vaikka Sauli haluaisi jollekin kansalaisuuden maanantaina.
Monica Puig ja natsitar, jonka nimi on ehkä Kerber.
Olisihan tuo estettävissä niin että kansainvälinen käsipalloliitto muuttaisi sääntöjään. Jos olet edustanut jonkun maan maajoukkuetta nuorten tai aikuisten tasolla et voi edustaa enää muuta maata.