Sallassa kuulemma paskaista juomavettä.
Jaa, ne roudasivat sitten sen Rion uimahyppyaltaan veden sinne...
Sallassa kuulemma paskaista juomavettä.
Näyttää myös mun silmiin, että Nadal olisi useamman kilon verran pienempi, kuin muutama vuosi takaperin. Jostain myös muistelen, että hänellä olisi ollut nilkkojen/polvien kanssa ongelmia, kun oli siihen aikaan tennispelaajaksi todella isossa kunnossa.Onko Rafa jotenkin paljon pienemmän oloinen kuin ennen? Eihän tuo mikää pulkannaru vieläkään ole mutta jotenkin muistelin miestä paljon järjettömämmäksi mörssäriksi.
No kun halavalla saivat – Sulo Vilén ; )Jaa, ne roudasivat sitten sen Rion uimahyppyaltaan veden sinne...
Venäjä voitti Puolan lentopallossa ja vedonvälittäjä voitti mun rahat
Se olis tie-break
Olis vaan pitäny varmistella kun niin kohteliaasti varottelit varmasta tappiosta
Hushus pois täältä jos et halua spoilaantua.Älä pilaa jännitystä niiltä ketkä kattoo peliä tv2:sen mukaan. Please
Joku kyynikko voisi todeta tiukentuneen dopingkyttäyksen liittyvän asiaan, mutta tuskinpa vain.Näyttää myös mun silmiin, että Nadal olisi useamman kilon verran pienempi, kuin muutama vuosi takaperin. Jostain myös muistelen, että hänellä olisi ollut nilkkojen/polvien kanssa ongelmia, kun oli siihen aikaan tennispelaajaksi todella isossa kunnossa.
Tämä ketju on liveseuranta. Jos ei miellytä niin älä lue.Älä pilaa jännitystä niiltä ketkä kattoo peliä tv2:sen mukaan. Please
Eikös noita "ostojoukkueita" voi mitenkään säännöillä estää?
Hushus pois täältä jos et halua spoilaantua.
Tämä ketju on liveseuranta. Jos ei miellytä niin älä lue.
Katselen käsipalloa. Olikohan kolme Qatarin pelaajaa ihan alkujaan sieltä.Miten Kalpa liittyy mihinkään?
Hieno maali Tanskan Lasselta, kolmen tolpan kautta sisään. Qatar johtaa, mutta tasaista on.
No, näin jotenkin oletin, mutta kun en seuraa käsipalloa kuin joka neljäs vuosi niin ajattelin vielä varmistaa. Miksei meillä voisi olla öljyä niin päästäisiin viimeinkin niihin pirun jalkapallon MM-kisoihin?
Mitä jäbälle muuta kuuluu, joko oot laittanu putken poikki? Jos saa siis udella