kahden suunnan sentteri
Jäsen
Toisaalta Esa Tikkanen, vaikka ei älyllisillä tai kielellisillä lahjoillaan loistakaan, kulkee silti aina hymyssä suin. Ehkä Dee Snider voisi olla Esa Tikkanen jolla on rähinäkänni ja iskiaskivut päällä.
...TosiFani = Jani Toiv... Esko Seppänen (vas.)...
Ei sillä, Seppänen on fiksu mies.
Evil on aika mainio sekoitus nuorta Marlon Brandoa, Ismo Alankoa, Igor Larionovia, Veikko Huovista ja Bon Scottia.
Tässä on kyseessä siis Brandon sävelkorva, Alangon urheilutaidot, Larionovin kyky kirjoittaa suomalaisuutta peilaavia hirtehisiä tarinoita, Huovisen lavakarisma ja Scottin loistava veto Kummisetänä.
Nyt oli jo niin osuva rinnastus, että ansaitsisin menolipun banaanisaarille. t. Renny JokelinIkävänkantaja = Neiti Etsivä
Kisapuisto = Nina Mikkonen
Argumentointikyky. Tosin on teillä erojakin, sinä sentään yrität.Nina Mikkonen? Aika huti, mutta mitähän yhteistä meillä sitten on?
FASlapsi on Katto-Kassinen.
Vellihousu = James Hirvisaari
Olen sataprosenttisen varma että kaikki muut ovat erehtyneet TosiFanin henkilöitymästä, nimittäin kaiken tuon rentouden ja mustan huumorin keskeltä voi löytyä vain ja ainoastaan tämä musiikkivideolla esiintyvä herrasmies:
The Black Keys - Lonely Boy (Official Music Video) - YouTube
=> pysyn alkuperäisessä kannassani
Olen kerran tavannut mainitsemasi henkilön, Lohjalla, 1900-luvulla, mutta TKH on minun mieleeni muuan toinen. En edes kestaa veikata, etten vaan osu oikeaan ja saa banaania ahteriin!TKH on mikkeliläinen hammaslääkäri.
vlad on eräällä tavalla kuin Antti Muurinen. Kumpikin on herrasmies ja kommunikoi oikeastaan aina kovin kohteliaasti. Eikä kumpikaan, ei todellakaan edes Muurinen, puhele pöljiä, vaan aina sanoilee asiaa.
Lisäksi molemmilla on pervompi puolensa. Muurisella se on ne viikset, vladilla taas navanalapuoliset keskustelunavaukset.