Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 358 826
  • 6 884

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En sitä epäilekään etteikö pätevä ammattilainen olisi. Luotan valinnan tehneisiin. Eihän HPK-tausta myöskään voi olla este sivuuttamiselle. Ja toisaalta aika paljon sitä porukkaa HPK:n ympärillä on pyörinyt ja pyörii, joten väksinkin sitä tuttua taustaa silloin monella on.

Jäänyt vaan takavuosilta jotenkin mieleen, että organisaatioon ollaan palkattu näitä entisiä omia pelaajia tai tuttuja.
Tämäpä juuri. Paskamaisinta on aina se, että vaikka miten asian yrität muotoilla niin, että tulija voi olla vaikka kuinka raudanluja ammattilainen, niin ikäänkuin silti suusi avatessasi ja asiasta manitessasi kyseenalaistat henkilön ammattitaidon, vaikka siitä ei olisikaan kyse.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En tiedä olisiko jopa oma ketju paikallaan, mutta Sulinia kehuttiin taas jossain Mikko Koivun haastattelussa tärkeimmäksi hengenluojaksi leijonissa.

En ihmettele pätkääkään. On varmasti Kerhollekin erittäin tärkeä kaveri kauden aikana.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tuossa olisi tuo musta juuri sellainen mitä mää olen miettinyt HPK:n kolmospaidaksi. Kerho tai pallokorho teksti vaan rintaan.
 

Liitteet

  • zack_hill_philadelphia_flyers_bobby_clarke_warriors.jpg
    zack_hill_philadelphia_flyers_bobby_clarke_warriors.jpg
    86,4 KB · kertaa luettu: 218

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuossa olisi tuo musta juuri sellainen mitä mää olen miettinyt HPK:n kolmospaidaksi. Kerho tai pallokorho teksti vaan rintaan.
Todella härski kopio Sporttiveikot Oy:n valmistamasta Kerhon farmijoukkueen, eli Hämeenlinnan palokunnan kiekkoporukan pelipaidasta.
Jos en väärin muista, niin muistakin timanttisista tekeleistä vastuussa oleva, euroopan kuumin graafikko taisi olla mukana osakseen tämänkin tekeleen hiomisessa.

Pohja olisi siis Sporttiveikoilla jo valmiina, eli ei ole kuin logon vaihtoa ja painoa vaille valmis tämä projekti. Miksi ei vaikka reenipeleihin tämä testiin? Hieno paita!


 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Tuossa olisi tuo musta juuri sellainen mitä mää olen miettinyt HPK:n kolmospaidaksi. Kerho tai pallokorho teksti vaan rintaan.

Liian "KooKoomainen" minun makuuni. Itse äänestäisin kolmospaidaksi nykyaikaistettua versiota tästä 80-luvun musta Black Horse-paidasta.
 

Liitteet

  • 95105bb886e574d29c1fb44b22d16c7d87875778133c6d44b47811701941674d.jpg
    95105bb886e574d29c1fb44b22d16c7d87875778133c6d44b47811701941674d.jpg
    57,8 KB · kertaa luettu: 220

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Itseasiassa ehdottelin sellaista Black Horse retronight tapahtumaa seuralle joskus ideana. En usko, että kannattaa "pysyvämpää" kolmospaitaa rakentaa kumppanin brändin ympärille.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kyllä lämpeisin näille Flyers tyylisille paidoille. Oranssia kotinuttuakin voisi taas päivittää ja jos mustaa halutaan, niin tuossa omaan silmään tyylikäs.
 

Liitteet

  • thumb-10-768x768.jpeg.jpg
    thumb-10-768x768.jpeg.jpg
    62,9 KB · kertaa luettu: 138
  • reebok-philadelphia-flyers-black-ice-claude-giroux-jersey-senior-black-ice-giroux-jersey.jpeg.jpg
    reebok-philadelphia-flyers-black-ice-claude-giroux-jersey-senior-black-ice-giroux-jersey.jpeg.jpg
    23,9 KB · kertaa luettu: 132

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Asiasta toiseen niin tuli tilattua pari hupparia. Kovat on postimaksut, mutta peevelin nopea toimitus kyllä. Hyvä kun toimistolla joku painaa pää märkänä.

Mika se istuu pottupellon laidassa ja toivoo varhaisperunaa juhannuspöytään, sillä sitten se ”Kunykin” korvaaja.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kyllä kattilapäätä voisi jossakin teemaottelussa käyttää logona. Ei kuitenkaan kolmospaitana sentään. Edelleenkään ritari ei ollut epäonnistunein ysäripöhinäuudelleenbrändäys kotimaan jääkiekkoskenessä, vaan logohan oli itsessään ihan siisti. Ehkä Hockey Playing Knights meni vähän överiksi sitten.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jatkoajassa pitäisi jakaa pelikieltoa niille, jotka haluavat kattilapäätä takaisin paitoihin. No joo, yksittäinen ottelu menisi, mutta kolmoispaitoihin mielellään jotain muuta säväyttävää tekstillä/lottopallolla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mielenkiintoista nähdä kyllä miten yleisöä tulee ensi syksyllä, olettaen rajoitusten poistuneen. Hieman pelkään, että jonkin aikaa mennään 2000-3000 luokassa ja sitä varmaan Toivanen co.tuolla pähkäilevät.

Toivottavasti olen väärässä ja päästään mahdollisimman nopeasti sinne normilukuihin +3000 katsojaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jatkoajassa pitäisi jakaa pelikieltoa niille, jotka haluavat kattilapäätä takaisin paitoihin. No joo, yksittäinen ottelu menisi, mutta kolmoispaitoihin mielellään jotain muuta säväyttävää tekstillä/lottopallolla.
Mitään pelikieltoa, kun suoraan tunnukset poistoon vaan.
 

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Jatkoajassa pitäisi jakaa pelikieltoa niille, jotka haluavat kattilapäätä takaisin paitoihin. No joo, yksittäinen ottelu menisi, mutta kolmoispaitoihin mielellään jotain muuta säväyttävää tekstillä/lottopallolla.

Voi ehkä johtua siitä, kun oon sen verta nuori, että se oli se mun lapsuuden ajan logo ja kuosi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket


Ritarilogo ja- muki oli cool. :-)

Oli tuossa ritarilogomukissa se hyvä puoli että kun minullakin on yhä käytössäkin sininen kuppi tuolla ritarilogolla. Olen huomannut että sitä on huomattavasti helpompi pitää puhtaana ainakin kuin valkoista kahvikuppia. Vaikka siis kumpaakin kuppia käyttää kyllä säännöllisesti. Ei tuossa sinisen värisessä kupissa näy kahvin jäljet niin vahvasti ja herkästi kuin valkoisen värisessä.

En tiedä varmaksi onko myynnissä nykyäänkin muun värisiä HPK-mukeja kuin taustaltaan valkoisia mutta voisi kyllä olla ja enemmänkin. Vaikka mustia kuppeja. Tuo valkoinen kahvikuppi kun on herkkä lialle ja kahvin jäljet jää paljon selkeämmin siihen kuin muun värisessä kupissa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Oli tuossa ritarilogomukissa se hyvä puoli että kun minullakin on yhä käytössäkin sininen kuppi tuolla ritarilogolla. Olen huomannut että sitä on huomattavasti helpompi pitää puhtaana ainakin kuin valkoista kahvikuppia. Vaikka siis kumpaakin kuppia käyttää kyllä säännöllisesti. Ei tuossa sinisen värisessä kupissa näy kahvin jäljet niin vahvasti ja herkästi kuin valkoisen värisessä.

En tiedä varmaksi onko myynnissä nykyäänkin muun värisiä HPK-mukeja kuin taustaltaan valkoisia mutta voisi kyllä olla ja enemmänkin. Vaikka mustia kuppeja. Tuo valkoinen kahvikuppi kun on herkkä lialle ja kahvin jäljet jää paljon selkeämmin siihen kuin muun värisessä kupissa.

Vanhempien kaapista löytyy myös pari kahvikuppia ritarilogolla. Lukeekohan niissä vielä erittäin tyylikkäästi "Hock 'n' roll" -tai vastaavaa. Kyllä on amerikkaa!

Tämmöisiä mustia kuppeja on myynnissä: HPK Kahvimuki - Hämeenlinnan Pallokerho

edit: Näköjään on myös toista mallia: Muki logolla - Hämeenlinnan Pallokerho
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Piti just tulla kirjoittelemaan, että kyllä näitä mustia mukeja on. Yllä esitetyt kaksi erilaista löytyy omasta kaapista myös. Varsinkin tuo "muumimukin" kokoinen jossa oranssi sisus on todella tyylikäs. Tuo toinen "mustavalkoisilla raidoilla" on myös päivittäisessä käytössä, mutta "the ykkösmuki" aka aamukahvimuki on tuon vastakohta eli täysin oranssi mustavalkoraidoilla. Työpaikalla kahvimukina iso logo oranssilla pohjalla.. ja töissä kakkosmukina musta muki ritarilogolla, eli sama josta täällä jo puhuttiinkin (ja näköjään paitaankin päässyt!).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vanhempien kaapista löytyy myös pari kahvikuppia ritarilogolla. Lukeekohan niissä vielä erittäin tyylikkäästi "Hock 'n' roll" -tai vastaavaa. Kyllä on amerikkaa!

Tämmöisiä mustia kuppeja on myynnissä: HPK Kahvimuki - Hämeenlinnan Pallokerho

edit: Näköjään on myös toista mallia: Muki logolla - Hämeenlinnan Pallokerho
Piti laittaa Mikalle rahaa hankintoihin ja toi isompi muki mustana tilata, mutta ei näytä olevan vaihtoehtoina kuin valkoinen. Juuri tuollaiselle muille olisi tarvetta ja samalla myös olisi tarvetta niille hankinnoille.

Edit. Tämmönen kin musta löytyi 3D-muki - Hämeenlinnan Pallokerho
 

Kerho64

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vanhempien kaapista löytyy myös pari kahvikuppia ritarilogolla. Lukeekohan niissä vielä erittäin tyylikkäästi "Hock 'n' roll" -tai vastaavaa. Kyllä on amerikkaa!
Itsellä löytyy kanssa tuo muki, aktiivisesti on ollut käytössä, mutta hyväkuntoinen vieläkin.

Muita mukejakin löytyy, uusinpana tietysti Ikuisesti Oranssi.
 

Liitteet

  • Knights_muki.jpg
    Knights_muki.jpg
    143 KB · kertaa luettu: 109

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vaalit lähestyvät ja olen nähnyt monen ehdokkaan ajavan maksutonta kiekkopysäköintiä keskustaan. Eihän siitä hallin vieressäkään tarvitse maksaa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ollut kyllä mahtava konsepti tämä Mysteeriboksit. Rahat saatu ihmisiltä jo pari kuukautta sitten, mutta paketit jumissa kuin Shvalevi Nuijamaalla.
Vähän on koomista kyllä, tosin siellähän luki, että postitellaan Toukokuun aikana, joten periaatteessa eivät ole hirveästi myöhässä :D
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Vähän on koomista kyllä, tosin siellähän luki, että postitellaan Toukokuun aikana, joten periaatteessa eivät ole hirveästi myöhässä :D
Toisaalta, eipä se Kerhon vika ole jos kausikirjat eivät ole tulleet ajoissa painosta. Olettaen tietysti että ne ovat ajallaan painoon lähteneet
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Toisaalta, eipä se Kerhon vika ole jos kausikirjat eivät ole tulleet ajoissa painosta. Olettaen tietysti että ne ovat ajallaan painoon lähteneet

Itse olen kuullut ammatissani sellaisen viisauden kuin että "ei ole huonoja palveluntoimittajia, on vaan huonoja ostajia".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös