Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 803
  • 6 884

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Näemmä Kerho on laittanut bussipysäkeille mainoksia. Hyvä hyvä, tulee sitä huudettua näkyvyyttä lopultakin sinne kaupunkikuvaan, mitä olen halunnut jo kauan.

Näyttäisi noissa keskustan uusissa Led-näytöissäkin pyörivän muutama kerhon mainos. Ja nyt tässä samalla voidaan kertoa, että ensi viikolla aloitamme nuo pelaajahaastattelut jotka piti aloittaa jo tällä viikolla mutta tekijöiden ja seuran aikataulut eivät oikein täsmänneet keskenään, mutta koitetaan saada matskua eetteriin mahdollisimman pian.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Muutama hajanainen kommentti hallin uumenista.

- Kausikorttimyynti on sujunut hyvin. 17,3 prosenttia kasvua viime vuoteen.
- Tuulolan olkapää ei ole kunnossa ennen marraskuuta. Palaa kaukaloon, jos kokee itse olevansa täysin kunnossa.
- Ja sentteri... No kai se joskus tulee.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kausikorttilaisen tapahtuma oli aivan naurettava setti. Nakit ja lihapullat olivat ihan hyvän makuisia, mutta tunnin tapahtuman ainoa ohjelma oli n. 7 minuutin haastattelutuokio onnettomalla sisällöllä. Ei näin, ei todellakaan näin. Musiikkia? Videoita screenille? Jotain yritystä? Ja kaljakin oli lämmintä.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Kausi pyörähtää käyntiin siis huomenna kotiavauksella ja yleisö varmasti kiinnostaa minkälainen joukkue jäälle luistelee ja missä formussa Kerhon kausi lähtee liikkeelle. Itseäni ainakin kiinnostaa myös itse ottelutapahtuma, jonka suhteen HPK otti hyviä kehitysaskelia viime kaudella. Olisikin mukava tietää on ottelutapahtumaan tullut muutoksia ja millä eväin yleisöä sitoutetaan, osallistetaan ja viihdytetään tulevana kautena? Vieläkö Petro pyörii messissä, onko uusia videoita luvassa, erätaukoviihdettä? Entä missä kuosissa on Ritari areenan ravintola- ja virvoituspalvelut?

Olen koko kesän peräänkuuluttanut HPK:lta aktiivista otetta tiedottamiseen ja markkinointiin. Vielä heinäkuun aikana faneja ja kannattajia pyydettiin olemaan näiden asioiden suhteen kärsivällisiä, koska toimisto oli lomalla. Nyt syyskuun ollellessa puolivälissä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa Kerhon markkinoivan ja viestivän kannattajien suuntaa edes tyydyttävällä otteella. Lähinnä toiminnan taso ja määrä on lähellä välttävää. Ikään kuin viestitään se, mikä on ihan pakko. Jotenkin on todella kuvaavaa, että suurin ponnistus minkä HPK on sosiaaliseen mediaan rantauttanut, on pelaajahaastattelut, jotka tekee G-kulma (propsit siitä, Kerholle on kasvamassa loistava faniryhmä). Ja tuon lisäksi kuin kirsikkana kakun päälle, suunniteltiin toripäivä, joka sitten peruttiin ja piti sopia uusi aika, joka sitten kuitenkin vähin äänin unohdettiin.

En itse asustele Hämeenlinnassa, eli en tiedä kuinka paljon HPK on viime päivinä rantautunut katukuvaan, olen siis sosiaalisen median ja kuulopuheiden varassa.

HPK kuitenkin toi viime viikonloppuna julki tutkimuksen, jossa fanit ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä tuotteeseen nimeltä HPK. Onko siis oikeasti näin, että nykyinen HPK:n kuluttaja ei kaipaa "sirkushuveja" tuotteen kylkeen?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vieläkö Petro pyörii messissä, onko uusia videoita luvassa, erätaukoviihdettä? Entä missä kuosissa on Ritari areenan ravintola- ja virvoituspalvelut?

Petro on edelleen mukana ja yleisö otetaan huomioon myös tällä kaudella. Ainakin uutta erätaukokilpailua on tarjolla sekä mainoskatkoille on tiedossa "Kerho-visa".

Uusista videoista en sen tarkemmin tiedä, mutta aiheeseen liittyen on yksi uudistus. Nimittäin valmentajahaastattelut näkyvät ottelun jälkeen niin kuutiolla, klubilla kuin KaKuTi-ravintolassakin.

Kyllä sieltä ravintolasta ainakin olutta saa edelleen, eli siltä osin kaikki on kunnossa. :-)
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
En itse asustele Hämeenlinnassa, eli en tiedä kuinka paljon HPK on viime päivinä rantautunut katukuvaan, olen siis sosiaalisen median ja kuulopuheiden varassa.

Ainakin noissa kaupungilla olevissa led-tauluissa on pyörinyt mainoksia kauden alkamisesta ja bussipysäkeillä on mainoksia kuten myös katujen varsissa joista löytyy kuvia HPK:n twitteristä.

HPK, G-Kulma ja Sikakatsomo ovat myös yhdessä palaveeranneet ja kehitelleet hieman eri ideoita miten saadaan ottelutapahtumasta vielä parempi, mutta tästä petro kertoo sitten enemmän.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Petro on edelleen mukana ja yleisö otetaan huomioon myös tällä kaudella. Ainakin uutta erätaukokilpailua on tarjolla sekä mainoskatkoille on tiedossa "Kerho-visa".

Uusista videoista en sen tarkemmin tiedä, mutta aiheeseen liittyen on yksi uudistus. Nimittäin valmentajahaastattelut näkyvät ottelun jälkeen niin kuutiolla, klubilla kuin KaKuTi-ravintolassakin.

Kyllä sieltä ravintolasta ainakin olutta saa edelleen, eli siltä osin kaikki on kunnossa. :-)
Mä ymmärsin TJ Mackeyn tekstistä, että hän haluisi vähän virallisemin ja sieltä oikeasta lähteestä sitä tietoa ja ihan kaikille, ei niinkään että tarvitsisi juuri hänelle vastata tuohon hänen kirjoittamaan viestiin, luetellen että onko Pedro siellä vai ei.

Toki saatoin ymmärtää väärinkin, mutta minä ainakin penään nimen omaan HPK:lta sitä toimintaa sen myynnin ja markkinoinnin saralla, en sitä että jos joku asia minua askarruttaa, niin täällä siihen sitten joku vastaisi, varsinkin kun kyseessä on juurikin koko toimintaa koskeva asia.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ymmärsin kyllä, että tässä luultavasti haettiin juurikin mainitsemaasi asiaa, mutta vastasin nyt kuitenkin, kun kerta tietoa on.

Tiedottamisesta toki samaa mieltä noin muuten. Parannettavaa on.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ymmärsin kyllä, että tässä luultavasti haettiin juurikin mainitsemaasi asiaa, mutta vastasin nyt kuitenkin, kun kerta tietoa on.

Tiedottamisesta toki samaa mieltä noin muuten. Parannettavaa on.
Juu ei ollut tarkoitus syytellä tms. se vaan on mielestäni outoa, että sitä informaatiota kuitenkin joiltain löytyy, varsinkin HPK:n tapauksessa, usein joku kuitenkin tulee tänne ja kertoo että "näillä mennään" ja sitten muut odottelee ja ihmettelee kun mitään ei kerrota. Enkä väitä että jääkaappi tms. olisi se taho jonka se asia tulisi tiedottaa, hyvä nyt että edes joku tietää, se vaan on aika puuhastelua jos minulta kysytään, ettei helppojakaan asioita saada tehtyä kunnolla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Juu ei ollut tarkoitus syytellä tms. se vaan on mielestäni outoa, että sitä informaatiota kuitenkin joiltain löytyy, varsinkin HPK:n tapauksessa, usein joku kuitenkin tulee tänne ja kertoo että "näillä mennään" ja sitten muut odottelee ja ihmettelee kun mitään ei kerrota. Enkä väitä että jääkaappi tms. olisi se taho jonka se asia tulisi tiedottaa, hyvä nyt että edes joku tietää, se vaan on aika puuhastelua jos minulta kysytään, ettei helppojakaan asioita saada tehtyä kunnolla.

Johtuisiko se tietäminen kenties siitä, että paikallisesti on paljonkin tiedotettu. Minäkin tiedän, vaikka en lehtiä tilaa.

Ihmeellistähän se nyt jo on, kun täälläkään ei kohta saisi kertoa tietoja ihmisille.

Ja sitäpaitsi, mitä valitatte, HPKn nettisivuilla on jo huominen tiedote. (Tai ainakin siinä vielä hetki sitten oli huomisen aikaleima.)

Että silleen...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Johtuisiko se tietäminen kenties siitä, että paikallisesti on paljonkin tiedotettu. Minäkin tiedän, vaikka en lehtiä tilaa.

Että silleen...

WTF? Mitähän siellä on paikallisesti tiedotettu? Kuiskittu jossain baarin kusilaarilla? Nykyaikana ei riitä vaikka mainos jossain Hämeen-Sanomissa olisi, vaikka tässä tapauksessa ilmeisesti ei ole.

Kausi alkaa huomenna, mielestäni olisi ollut oiva paikka rummuttaa tulevia ottelutapahtumia sun muita ja kertoa vähän mitä on tarjolla vaikka facebookissa. En tiedä onko G-kulma Kerhon palkkalistoilla, mutta jos ainoa anti on heidän ilmeisimmin talkoolla tehdyt videot, niin voi morjes.

Onhan siellä näiden rystyjen ja lättyjen muutama jorina, mutta vaisua on.

Mutta se siitä, kausi alkaa tänään ja täällä ollaan ainakin aivan täpinöissä! Olisiko syytä avata ketju Kerhon peliesityksille...
 

Sumutorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja hyvä hoki sen kaikissa ilmenemismuodoissa
Tiedottelusta.

Omasta mielestäni hieno juttu, että G-kulmalla on hyvä suhde seuraan ja sitä kautta ovat joistain asioista paremmin perillä. Tulee mieleeni Jokereiden suhde eteläpäätyyn Karalahden tapauksessa vaikken pätkääkään usko siihen, että faneilla tulisi olla mitään valtaa pelaajahankintoihin kun eivät kuitenkaan mistään joudu kantamaan vastuuta. Ja vitun paskamaista mennä avautumaan G-kulman jätkien verkkosivuista ja -haastatteluista yhtään mitään, koska tekevät touhua otaksutusti pelkästä oranssista palosta. Varsinkaan jos oma palo palstalla on pelkkäö kiukuttelua ja voivottelua. Enkä ole G-kulmalaisia joten ei ole maksettu puheenvuoro.

Heinäkuun "talviuni" lomien aikana seuran osalta ihan ymmärrettävää ja sen jälkeen seura kyllä aktivoitunut kotisivuillaan ja kaikki uutiset linkitetty ainakin facebookiin. Tietyiltä osin tiedottamisessa arvostan sitä, että Fehrit ja Larssonit tulleet aivan puun takaa eikä kerhon ympärillä ole mitään gybers- ja kivistö-valumisia. Se kertoo siitä, että organisaatio pitää mölyt mahassa ja asian tiedottaa ensimmäisenä seura eikä mikään kiekkokaukaloiden reunoilla roikkuva journalistiperskärpänen twitterissään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niin siis tarkennetaan tuota omaa tekstiä sen verran, että sinne G-kulmaan suuri kiitos, että talkoohengellä ilmeisesti tekevät näitä haastiksia ja pyyhkeitä sinne seuralle. Ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi tuossa.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
0, 33 olut tölkki maksoi 5 euroa. Kauden ensimmäinen ja viimeinen olut hallilla. Jossain se kipukynnys menee, ja mulla se meni tässä. Jos kate on n. 400%, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka sen maksaa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaaja-esittelyvideo oli tehty uusiksi eikä siinä mitään, ihan tyylikäs tekele olikin, vaikka siinä ei kaikkia pelaajia kunnolla esiteltykään vaan valkattiin vain osa kuvalliseen esittelyyn. Myös jäälletulo-videota oli muokattu. Ei isoa muutosta mutta mielestäni kuitenkin vielä parempi kuin viime kautinen. Jäälletulobiisi oli ennallaan ja hyvä niin, koska se sopii siihen tosi hyvin. Joukkue vaan unohti tulla jäälle ajoissa. No, kauden alku on aina hankalaa monessakin mielessä.
 

J.Petke

Jäsen
0, 33 olut tölkki maksoi 5 euroa. Kauden ensimmäinen ja viimeinen olut hallilla. Jossain se kipukynnys menee, ja mulla se meni tässä. Jos kate on n. 400%, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka sen maksaa.

Jos haluaa se oluen juoda, onko sillä väliä maksaako se neljä, viisi tai kuusi euroa? Muistetaan kuitenkin, että jokainen euro menee sen rakkaan seuramme hyväksi. En minä ainakaan hae mitään päivän diiliä, jos lähden peliin ja haluan siellä oluen ottaa.

Jos jossain paikassa suostun ilomielen maksamaan hieman ylihintaa oluesta niin se on HPK:n peli.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos haluaa se oluen juoda, onko sillä väliä maksaako se neljä, viisi tai kuusi euroa? Muistetaan kuitenkin, että jokainen euro menee sen rakkaan seuramme hyväksi. En minä ainakaan hae mitään päivän diiliä, jos lähden peliin ja haluan siellä oluen ottaa.

Jos jossain paikassa suostun ilomielen maksamaan hieman ylihintaa oluesta niin se on HPK:n peli.
No ainakin allekirjoittanut myös omaa tuon kipurajan, nyt se on tullut myös vastaan jo kahvin kohdalla. Jos se olut maksaisi sen 3,5-4 euroa, niin niitä saattais ottaa vaikka kaksi, nyt viitosella yksikin *tuttaisi. Joten jää siis ekat 400% saamatta ja jää sitten halvemman kohdalla saamatta kahdesti se 300%. Että ihan miten vaan, sun periaatteella sen hinnan pitäis olla 20€ per tuoppi tai 100€. Jos sitä perseilee niin miksei sitten kunnolla?
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ainakin allekirjoittanut myös omaa tuon kipurajan, nyt se on tullut myös vastaan jo kahvin kohdalla. Jos se olut maksaisi sen 3,5-4 euroa, niin niitä saattais ottaa vaikka kaksi, nyt viitosella yksikin *tuttaisi. Joten jää siis ekat 400% saamatta ja jää sitten halvemman kohdalla saamatta kahdesti se 300%. Että ihan miten vaan, sun periaatteella sen hinnan pitäis olla 20€ per tuoppi tai 100€. Jos sitä perseilee niin miksei sitten kunnolla?
Jep, minäkin ostin Virosta keväällä Sol-olutta ~0,9€/kpl, täällä Helsingissä ravintolassa kehtaavat pyytää siitä 7€/pullo! Aivan älytön kate ravintolalle, en juo enää ikinä ravintolassa kaljaa! Matsitkin näkee nykyään onneksi telkkarista paljon halvemmalla, joten ei tarvitse hallillekkaan raahautua!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ihme kitinää taas. Kerho yrittää palauttaa talouttaan kuntoon, niin kaljan hintahan se on nyt pahin perkele. Minkäs hintaisia ne nykyään on muissa halleissa? Saako Kallio-hinnoilla?
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihme kitinää taas. Kerho yrittää palauttaa talouttaan kuntoon, niin kaljan hintahan se on nyt pahin perkele. Minkäs hintaisia ne nykyään on muissa halleissa? Saako Kallio-hinnoilla?
Todellakin! En tiedä onko hintamielikuvat Helsingissä asuessa vääristyneet täysin, mutta olut 5 eurolla urheilutapahtumassa tuntuu liki ilmaiselta. Täälläpäin keskihinta varmasti lähempänä kymppiä. Ja joillain yhä ajattelutapana: Kahvipaketti maksaa 5 euroa ja siitä saa keitettyä montakymmentä kupillista, joten kahvilan 3 euron kuppihinta on pöyristyttävä. Tuskin on yrittäjätaustaa näillä ihmisillä!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Eikö sama hinnasto (0,4l=6€ ja 0,33l=5€) ollut voimassa jo viime kaudella? Kumma kun kitinä vasta nyt alkoi... Kyllä minäkin mieluusti sen vitosen Kerholle annan, toisin kuin jollekkin lahtelaiselle juottolalle, mutta myönnettävä tuo hinnan suolaisuus on. Mutta, puolustukseksi, esim. Nordiksella vastaava hinnoittelu oli käytössä jo ajat sitten eli onko Rinkulalla myyty aiemmin alihintaan?
 

J.Petke

Jäsen
Että ihan miten vaan, sun periaatteella sen hinnan pitäis olla 20€ per tuoppi tai 100€. Jos sitä perseilee niin miksei sitten kunnolla?

Tai 5000€ tai 15 000€.

Kop kop, pointti varmaan tuli selväksi.

Täällä huudellaan laadukkaan kakkossentterin perään ja sitten valitetaan kun olut maksaa 5€/6€. Mieluummin raha HPK:lle kuin jollekin tuntemattomalle juottolalle.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Lopettakaa jo tämä ainainen kaljan hinnasta keskustelu. Kertokaa Hämeenlinnassa yksikin paikka josta saa kaljaa 3,5€(Muu kuin Alebar). Melkein joka paikassa on kaljan hinta 6€ nykyään(ainakin Hämeenlinnassa). Kaikki menee seuran hyväksi jonka takia juon mielelläni tuon muutaman kaljan per peli jos joillain ei ole varaa maksaa yhdestä kaljasta 5€ niin kannattaa varmaan ruveta absolutistiksi. Kahvin hinnasta olen samaa mieltä, että 2,5€ kahvista on aika paljon, mutta ajattelen aina niin, että seuran hyväksi ja junnuille lisää mailoja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lopettakaa jo tämä ainainen kaljan hinnasta keskustelu. Kertokaa Hämeenlinnassa yksikin paikka josta saa kaljaa 3,5€(Muu kuin Alebar). Melkein joka paikassa on kaljan hinta 6€ nykyään(ainakin Hämeenlinnassa). Kaikki menee seuran hyväksi jonka takia juon mielelläni tuon muutaman kaljan per peli jos joillain ei ole varaa maksaa yhdestä kaljasta 5€ niin kannattaa varmaan ruveta absolutistiksi. Kahvin hinnasta olen samaa mieltä, että 2,5€ kahvista on aika paljon, mutta ajattelen aina niin, että seuran hyväksi ja junnuille lisää mailoja.
Niin se 5€ siitä 0,4 tai 0,5 on ihan jees, se sama 0,33 tölkistä ei ole. Eikä kyse nyt ole mistään "tuen vai en" asiasta, mulle ihan sama asia on se kahvi, ei mun perse vaan kestä, tai no kestää, mutta aivot ei, maksaa samaa summaa kahvikupista, kuin paketista jossain jäähallilla, jossa se muutenkin on karmeeta litkua.

Kyse on ihan siitä että usein se halvempi hinta = enemmän rahaa, kuin se pelkkä kate. Kuten sanoin jos se kalja maksaisi sanotaan nyt vaikka sen 3,5 euroa ja sovitaan vaikka että siitä jää katetta 2,5 euroa, niin jos mä ostan niitä kaksi, koska miellän hinnan sopivaksi, niin se tietääkseni tekee 5 euroa voittoa, mutta kun se hinta onkin 5 euroa ja mua vituttaa ostaa se yksikin, josta sitten jää 4 euroa voittoa, tai no en tuolla hinnalla ostais sitäkään = 0 euroa, niin tietääkseni olisi win-win jos se hinta olisi se 3,5 eikä se 5 euroa. You know, mä saisin kaksi kaljaa ja joukkue enempi rahaa ja ketään ei edes vituttais.
 

J.Petke

Jäsen
Niin se 5€ siitä 0,4 tai 0,5 on ihan jees, se sama 0,33 tölkistä ei ole. Eikä kyse nyt ole mistään "tuen vai en" asiasta, mulle ihan sama asia on se kahvi, ei mun perse vaan kestä, tai no kestää, mutta aivot ei, maksaa samaa summaa kahvikupista, kuin paketista jossain jäähallilla, jossa se muutenkin on karmeeta litkua.

0,4l 5€ on ok mutta jos siinä tuopissa on n. puoltoista shottilasillista vähemmän olutta siinä menee vati nurin?

Myöskään tuo "ostaisin kaksi" selitys ei mene läpi sillä n. 80% porukasta ei näin tee. Itselleni ei ainakaan 10 vuoteen enää ole toiminut se, että "ostanpa kaksi olutta kun kerta saa euron halvemmalla kuin monissa muissa halleissa".

Jos asia esitettäisiin ennen kauden alkua niin, että "jos korotamme oluen ja kahvin hintaa eurolla, meillä olisi nyt mahdollisuus saada laadukas kakkossentteri heti kauden alusta eikä tarvitsisi odottaa lokakuulle" niin tuskin monikaan asiasta valittaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös