Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

• 1 514 998
  • 7 582

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Miksi päädyssä pitää olla seisomakatsomo? Sivulta näkee paljon paremmin tapahtumat.

Kannattajakatsomot/seisomakatsomot, millä nimellä näitä haluaakaan kutsua, lajiin katsomatta sijaitsevat päädyissä. Tuolla mahdollisestaan paras näkyvyys kentälle ja TV-kuviin, äänen kuuluminen hallissa/stadionilla sekä yleisesti kannattajakulttuurin tuottaminen ilman, että "häiritsee" istumakatsojia esim. lippujen ja tifojen muodossa.

Tämä sen lisäksi, että istumapaikat kentän sivuilla hyvällä näkyvyydellä myyvät hyvin.

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Itse vähän niin kuin vastasit omaan kysymykseesi. Laitakatsomot kun olisi istumapaikkoja, niin ne vetäisivät porukkaa ja niistä seura hyötyisi taloudellisesti enemmän ja kuten täällä todettu, niin istumapaikkoja myydään hyvin peleissä missä käy paljon ihmisiä.

Edit. Miksi seuralle olisi kannattavaa antaa hallin hyviä/parhaimpia paikkoja halvalla?
Ja miksi hallissa olla tunnelmaa.

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ja miksi hallissa olla tunnelmaa.
Siellä olisi kun seisomakatsomot keskitettäisiin yhdeksi isoksi ja ne eniten mökää pitävät seisomakatsomolaiset olisi päädyssä mikä on pääsääntöisesti se hallin kuuluvin paikka. Porukassa tunnelma tiivistyy. Ei esim Vaasan kehuttu tunnelma ole sattumaa.

Mitä olen nykyisen ja entisen johdon puheista ymmärtänyt, niin Vaasaa on käytetty esimerkkinä siitä mitä halutaan, jos ja kun Rinkelinmäki remontoidaan. Entinen toimari myös mainitsi, kun hänen kanssaa aikanaan keskustelin, että päädyn seisomakatsomo oli piirretty ensimmäisiin hahmotelmiin.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä jotain menee pahasti rikki (ainakin mun elämässä) jos Sikakatsomo siirretään. Vaikka siellä en olekkaan nyt lähivuosina enää ollut. Sen paikka on siinä vastustajan takana.

Reima Ungas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Hockey Spelande Riddarna
Täällä on selkeästi kuumin peruna katsomoiden siirtely. Minua häiritsee kaikki turha tila esimerkiksi kulmissa. Tässä kuva B3:n C1:n kulmasta. Ihmeellistä haahuilutilaa joka kulmassa. Hallin rakenne varmasti asettaa rajoituksia, mutta kun pakki näkee kulmasta junnukiskan jonon.

Liitteet

• B3-C1.jpg
    B3-C1.jpg
    26,9 KB · kertaa luettu: 70

Lilleman

Jäsen
Lähtisin tota Sikakatsomon penkitystä tekemään niin, että ylös KaKuTin lasiseinää vasten jäisi sen ”kantaporukan” korkeudelta seisomakatsomoa koko nykyisen katsomon leveydeltä. Eli about sellainen 6 riviä/porrasta riittänee. Muuten alas asti penkitys. Seisomakatsomon ja istumakatsomon välille kaide.
Olisi ratkaisuna tyylikäs, halliin sopiva ja olisi Sikakatsomon porukakin huomioitu, vaikka eiväthän he tästäkään tykkäisi, kuten ei mistään muustakaan uudesta.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kertokaas asioista enemmän perillä olevat, miksei anniskelu katsomoon pääse alaikäinen, mutta anniskelukäytävillä saa muksut kulkea kaljaa kittaavien ihmisten keskellä ilman ongelmaa? Mihin tämä perustuu? Ei siis vaikuta minun elämää millään tavalla, kunhan ihmettelen.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kertokaas asioista enemmän perillä olevat, miksei anniskelu katsomoon pääse alaikäinen, mutta anniskelukäytävillä saa muksut kulkea kaljaa kittaavien ihmisten keskellä ilman ongelmaa? Mihin tämä perustuu? Ei siis vaikuta minun elämää millään tavalla, kunhan ihmettelen.
Kuka noista Valviran säännöksistä on selvillä? Kait se jotenkin perustuu siihen samaan, että lapset kyllä pääsevät ruokaravintolaan missä tarjotaan alkoholia, mutta sitten pelkkään anniskeluravintolaan ei ole mitään asiaa, ainakaan iltasaikaan.

Palisades

Jäsen
Kyllä jotain menee pahasti rikki (ainakin mun elämässä) jos Sikakatsomo siirretään. Vaikka siellä en olekkaan nyt lähivuosina enää ollut. Sen paikka on siinä vastustajan takana.
Nää on aina vaikeita paikkoja, katsomoihin kiintyy. Kyllä siinä sydän itki verta, kun etelähylly menetettiin. Ja vaikken enää kovin usein katso pelejä pohjoishyllyltä, niin olisi se kamalaa jos sekin menetettäisiin.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho

Sanoisin, että katsomoissa valvonta ei ole riittävän kattavaa. Jokaisella alueella taitaa olla järkkäri.

Palisades

Jäsen
Täällä on selkeästi kuumin peruna katsomoiden siirtely. Minua häiritsee kaikki turha tila esimerkiksi kulmissa. Tässä kuva B3:n C1:n kulmasta. Ihmeellistä haahuilutilaa joka kulmassa. Hallin rakenne varmasti asettaa rajoituksia, mutta kun pakki näkee kulmasta junnukiskan jonon.
Tyhjistä tiloista puheenollen G-kulman päälle voisi olla mahdollista rakentaa uusi hylly, joka yhdistäisi pohjoishyllyn ja Everstin toisiinsa.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hyvin mahdollisesti päätyynkin. En pidä todennäköisenä, että vaikka C5 penkitettäisiin, niin sekä D2 että D3 tulisivat seisomakatsomoiksi. Varmaankin päädyn yhtenäisen seisomakatsomon muodostaisivat D1 & D2.
Joo ehdottomasti, ei mitään koko päätyä tarvita seisomakatsomon käyttöön.

Sellainen Rauman tyylinen ratkaisu voisi toimi.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ja hyvä niin, vaikka eivät ole mukavimmasta päästä. Kaljaa virtaa ja kassa kilisee!

On on.

Porilaiset ovat tietenkin vähän omalaatuisia, mutta siitä huolimatta - tai ehkä juuri siksi - oikein mukavaa seuraa.

Legendaarisesta vuoden 2006 ratkaisevasta finaalista muistuu mieleen yksi kemiallisesti piristynyt urpo ensimmäisellä erätauolla, joka lensi poliisien avustamana hallista pihalle. Säännön vahvistavia poikkeuksia kun löytyy aina. Muutoin meininki hallissa oli hyvin reipasta, mutta myös hyvin rehtiä. Mukavia muistoja siis myös keskusteluista Ässien irokeesipäisten kannattajien kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy