puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Päädyin ostamaan muuta fanitavaraa. On jo Saroksen paita ja en noista game worneista perusta. Saa jotakin hyödyllistä ja summa menee silti Veikko Loimarannan palkkaan, hyvä näin.
6 kappaletta.Paljonkohan boxeja on vielä jäljellä?
Tampereen areenan avajaisia vietettiin loppuvuodesta 2021. Viime vuonna siellä järjestettiin 164 eri tapahtumaa.
Tampereen areena on paikka, joka on suunniteltu ennen kaikkea monitoimiareenaksi.
– Konsertit ovat meille erittäin tärkeä tekijä omassa yhtälössämme. Meillä pystyy myös pelaamaan jääkiekkoa, mutta se yhtälö menee näin päin.
Hurmeen mukaan jääkiekko-ottelut eivät yksinään riitä kannattelemaan Tampereen kokoista areenaa.
– Ei edes kahdella liigajoukkueella.
Itse olen kaksi peliä kyseissä päässä ollut ja en kyllä havainnut itse mitään suurempaa ongelmaa.Laittaisivat äänentoiston kuntoon, välillä pohjoispäädyn päätyyn kuuluu musiikki, välillä ei. Ihan kuin joku vetäisi balanssisäädintä edestakaisin.
Tässäkin on vähän riskinä, että toimintamalli on luokkaa "kunhan nyt jotain muutoksia tehdään". Myönnettäkööt, että Rinkula ei ole äänisuunnittelijan unelma (kuten ei mikään vanha jäähalli), mutta mikäli tohon latoon halutaan väkisin upottaa rahaa ja pitää hengityskoneessa kiinni, niin kannattaa nuo korjaukset/parannukset toteuttaa laadukkaasti. Viimeksi kun äänentoistoa "parennettiin", niin sinnehän tungettiin vaan lisää ämyreitä kuution kaveriksi. Ja tuo kesäkuuksi osien saaminen on todella optimistinen arvio ;)Itse olen kaksi peliä kyseissä päässä ollut ja en kyllä havainnut itse mitään suurempaa ongelmaa.
Tosin tämähän tulee vasta ensi kaudeksi kuntoon, koska ensin HPK ja Halliyhtiö vääntävät siitä kenen vastuulla kyseinen korjaus on, loppujen lopuksi todennäköisesti HPK maksaa(kuten aina) ja koska teknologian puolella melko iso pula komponenteista, niin tilauksen kun teet nyt, niin osan saat Kesäkuussa.
Mä sain tän kolmosen kotipaidan!Saiko kukaan palstalainen Hietasen paitaa ? Itselle tuli ilmeisesti u20-joukkueen valkoinen numero 3.
Sain Kannisen Lada 1000-paidanSaiko kukaan palstalainen Hietasen paitaa ? Itselle tuli ilmeisesti u20-joukkueen valkoinen numero 3.
Melkein voisin ostaa pois! Itellä viime (vai toissa?) vuoden boksista tuli valkonen Rönkkönen - tänä vuonna en raaskinut ostaa kun olisi harmittanut niin vietävästi saada taas vieraspaita (ja just tyhjäsin kerhoshopin kaapinpohjia muutenkin).Itselle tuli oranssi Jimi Rönkkösen U20 paita.
Hietasen paita vielä pesussa? :)Itsellä ei vieläkään paketti postissa
En osaa sanoa :D Uskon melkein 100% chänssillä taata, että olin ensimmäinen tai ensimmäisiä tilanneita, eli ei ainakaan pitäisi olla jonon viimeisenä :p (10:20 tilasin heti kun löysin haun kautta)Hietasen paita vielä pesussa? :)