Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 352 525
  • 6 840

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kylmä mikki tai lähinnä hänen langaton lähetin ei tykkää toimia näissä arktisissa olosuhteissa. Tässä todellisuudessa minä elän. Voihan se olla joku jumalan hylkäämä 1800 luvun mikki tai siis edelleen hänen langaton lähetin mikä tekee kuolemaa.
Itseasiassa kuulemma niin, että siellä on samoilla taajuuksilla jotain muuta liikennettä sen verran paljon, niin siitä johtuu tuo ääni. Ja tämä siis DJ:ltä kysyttynä.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Itseasiassa kuulemma niin, että siellä on samoilla taajuuksilla jotain muuta liikennettä sen verran paljon, niin siitä johtuu tuo ääni. Ja tämä siis DJ:ltä kysyttynä.
Hyvä että tuli tämäkin nyt selvitettyä. Muistelin että Pedros manaili joskus että kylmä mikki temppuilee....
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Siinä missä pelin suhteen trendi on ollut nouseva, niin yleisömäärien suhteen ollaan menty toiseen suuntaan. Mikä tietysti on sääli, kun joukkue pelaa ns. sitä Jalosen ajoilta tuttua HPK -lätkää. Tietysti varmasti osa syytä löytyy Koronasta, kun tuntuu että maaillmanlopun meininki on jokaisen lehden palstalla, mutta silti toivoisi, että tuonne nyt löytäisi enemmän silmäpareja.
 

Oranssikevät

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siinä missä pelin suhteen trendi on ollut nouseva, niin yleisömäärien suhteen ollaan menty toiseen suuntaan. Mikä tietysti on sääli, kun joukkue pelaa ns. sitä Jalosen ajoilta tuttua HPK -lätkää. Tietysti varmasti osa syytä löytyy Koronasta, kun tuntuu että maaillmanlopun meininki on jokaisen lehden palstalla, mutta silti toivoisi, että tuonne nyt löytäisi enemmän silmäpareja.
Joo saman olen itsekin valitettavasti huomannut. Itse en keksi muuta syytä kun tämän koronan, minkä markkinointi taas kiihtynyt. Koronapassin käyttöönotto voisi saada ns pahimmat pelkääjät hallille. Pelkään kuitenkin että koronapassi veisi yleisöä silti aika runsaasti. Ei auta kun toivoa että tilanne hellittäisi ja saataisiin taas halliin porukkaa, kerholla kuitenkin sen verran hyvä höögä päällä. Muistakaa kansa että lätkä on parasta paikan päällä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koronalla on varmasti merkityksensä, mutta luulen myös että Kerholla on nyt ollut monta peliä peräkkäin kotona, joka vaikuttaa yhdessä vähemmän kiinnostavien vastustajien.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Koronalla on varmasti merkityksensä, mutta luulen myös että Kerholla on nyt ollut monta peliä peräkkäin kotona, joka vaikuttaa yhdessä vähemmän kiinnostavien vastustajien.

Maajoukkuentauon jälkeen ei luulisi tämän vaikuttavan mutten tiedä. Itse tiedän muutaman sellaisen, joka on jäänyt pois sen takia, että hänen tuttu pelinseuraamiskaveri on jäänyt pois koronapeloissaan ja eivät halua/viitsi seurata peliä yksikseen. Ymmärrän kyllä täysin, kun joskus itsekin joutunut ilman kavereita seuraamaan. Ei oo mun juttu.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Pelkään kuitenkin että koronapassi veisi yleisöä silti aika runsaasti.
Tätä näkyy kerrottavan siellä täällä. Mihin tämä oletus perustuu? Mikäli yli 80 pinnaa yli 12v. ihmisistä on rokotteet ottanut ja alle 12v. ei tarvitse, niin miksi pelin väliin jättäviä olisi rusaasti? Todennäköisyydet ja prosentit eivät tue tätä näkemystä. Ja voisiko se muuutama sata poisjäävää korvautua parillasadalla sellaisella, jotka tulevat passin myötä?

Vai onko lätkän seuraajat jotenkin helvetin yliedustettuina rokotekriitikoista. Toivon ettei näin. Toki, eikös se ollut yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen peli.

Passi käyttöön ja halli täyteen.

Kerho!
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Toivotaan,että tulee koronapassi pandemiaryhmän myötä koko halliin, niin uskaltaa ihmiset vyöryä lehtereille.
Pandemiaryhmä juuri suositteli

 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Saa nähdä miten käy yleisömäärien, up or down?
Äkkiä väittäisin että yleisömäärään suhteutettuna koronapassin käyttöönoton jälkeen ei ainakaan Everstin kävijämäärään ole vaikuttanut. Sitä en tiedä voiko tästä yleistystä tehdä. Toiveena olisi ettei ainakaan keskimääräisesti ~150 katsojaa enempää tippuisi.

Passiahan tällä hetkellä vaaditaan 31.12. saakka. Tuolle aikavälille mahtuu kotiottelut Tepsiä, Ilvestä ja Kärppiä vastaan. Luulisi noiden olevan vastustajana sen verran kiinnostavia että porukkaa tulee. Ainakin Ilveksen kannattajilla on megamatka tuohon 11.12. olevaan peliin mikä varmasti nostaa katsojamäärää.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Hyvä homma. Joissakin paikoissa on yleisömäärä kasvanut.Toivotaan samaa täällä.

Jotenkin hämärtynyt nämä yleisömäärä-arviot; telkkarin perusteella eilen oli hyvin väkeä paikalla, mutta näköjään virallinen luku kuitenkin alle kolmen tonnin. En ota kantaa onko se paljon vai vähän tässä tilanteessa, mutta itse olisin television perusteella sanonut että olisi ollut enempikin.

Toivottavasti huomenna on enemmän, kun itsekin pääsen paikan päälle toista kertaa tällä kaudella!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jotenkin hämärtynyt nämä yleisömäärä-arviot; telkkarin perusteella eilen oli hyvin väkeä paikalla,

Kyllä siellä tilanteeseen nähden hyvin on porukkaa, mutta onhan siellä istumakatsomoissa aika paljon tyhjiä penkkejä. Ei päädyn D-kstsomossakaan noin väljää juuri koskaan ollut ennen koronaa.

Mutta hyvä tilanne meillä tässä on, verrattuna moneen muuhun.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin hämärtynyt nämä yleisömäärä-arviot; telkkarin perusteella eilen oli hyvin väkeä paikalla, mutta näköjään virallinen luku kuitenkin alle kolmen tonnin. En ota kantaa onko se paljon vai vähän tässä tilanteessa, mutta itse olisin television perusteella sanonut että olisi ollut enempikin.

Toivottavasti huomenna on enemmän, kun itsekin pääsen paikan päälle toista kertaa tällä kaudella!
Tehtiin myös arvaukset pariin mieheen eilen katsomossa, kun Petro asiasta tuttuun tapaansa kisaa oli vääntämässä. Molemmat veikkasimme yli 3kta, ja yllätyimme kuulutusfaktasta.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mihin hintaan paitoja myytiin?
Jos 19100€ tuli ja paitoja myytiin se parikymmentä niin jossain ~900€ hujakoilla varmaan keskihinta. Toki Mäkiaho-Suni-Hakanen -osasto varmaan halvemmalla. Kaikille sopimuksen alaisille pelaajille varmaankin oli paita painettu
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Vahvistan noin puoliväliin huutokauppaa paikan päällä seuranneena, että yhtään paitaa ei alle 550e lähtenyt eteenpäin. Itse olin Syvärin veteraanin, Miro Ruokosen, paitaa noin kahteen hunttiin ostamassa, mutta kun Sunin paita meni kuuteen hunttiiin niin tajusin että nää ei ole mun arpajaiset ja jatkoin pikkujoulumatkaani eteenpäin.

Ja siis aivan helvetin hienoa, että nämä myynnit menee lyhentämättöminä vetskuille, eli vaikka hinnat oli meille pikkumiehille ulottumattomissa niin se ei johtunut namusedistä vaan oikeista hyväntekijöistä!

PS. Toivanen huuteli Tikan paidan puhelimeen jutellessa jonkun yhteistyökumppanin puolesta - koitin udella kenen, mutta ei asiallisena ja rehellisenä miehenä paljastanut muuta kuin että huutaja oli todennut että "hyvä kun on huutokauppa, ne on aina helppoja".
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mihin hintaan paitoja myytiin?
Pelli 650€
Tikka 1500€
Laurikainen 600€
Lebedeff 600€
J. Ikonen 550€
Jokinen 600€
Cornet 800€
Janatuinen 650€
Nurmi 700€
O. Ikonen 550€
Grman 400€
Collins 650€
Latvala 650€
Suni 550€
Harper 450€
Joly 850€
Toivola 500€
Johnston 800€
Kiljunen 500€
Kaksonen 500€
Jeskanen 500€
Mäkiaho 550€
Hakanen 500€
Hakanen 500€
Kanninen 550€
Ruokonen 950€
Lehtinen 450€
#8 tyhjä 400€
#30 tyhjä 400€
#31 tyhjä 250€
#46 tyhjä 350€
#48 tyhjä 350€
#56 tyhjä 300€
Harper uudestaan 500€
#91 tyhjä 450€
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Harperin paidasta vielä sen verran että Paten tarttee olla melkonen puutarhatonttu koska paita oli leikelty jo valmiiks pienestä paidasta kutakuinkin näin.
 

Liitteet

  • 20211205_180631.jpg
    20211205_180631.jpg
    396,1 KB · kertaa luettu: 177

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Noniin !

Nyt kun ainoastaan istumapaikka tapahtumia saa järjestää niin jännityksellä odotan ainakin itse, että minne meidät elinkautiset seisomakausikorttilaiset laitetaan istumaan vai ilmoitetaanko että ei ole markkinaa tässä että kattellaan sit taas keväämmällä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Noniin !

Nyt kun ainoastaan istumapaikka tapahtumia saa järjestää niin jännityksellä odotan ainakin itse, että minne meidät elinkautiset seisomakausikorttilaiset laitetaan istumaan vai ilmoitetaanko että ei ole markkinaa tässä että kattellaan sit taas keväämmällä.

Eikös tuo kannattajien kulma saada muutettua aika helposti istumakatsomoksi. huput vain pois. Ja jos sinne ei kaikki mahdu, niin halli tuskin niin täyteen tulee, etteikö sieltä vapaita penkkejä löytyisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös