On myös ihmisiä jotka ei halua lähellekään fanikatsomoa. Kaikkia löytyy, itse olen sitä mieltä että kannustusta hallissa pitää olla, mutta olen sen liiton miehiä jolle tuollainen fanikulman tyyppinen kannustus ei kyllä uppoa yhtään. Taputukset, kerho huudot, vastustajalle huudot ja vihellykset sekä jonkun huutamat hyvät jutut lämmittävät sata kertaa enemmän kun fanikulman keksimät huudot. Lasten kanssa päädyssä "joutuu" olemaan kun he ovat mukana, koska perhelippu. Muuten menen aina mahdollisimman kauas. On aika turhaa nostaa fanikulmaa jalustalle tunnelmasta, tuo sitä muutkin, mutta se on erilaista. Joku arvostaa toisenlaista pelikokemusta ja joku erilaista kun se toinen. Kai me silti samaan halliin mahdutaan?
Talouspuolesta olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että jos fanikulmassa on halvimmat seisomapaikat, ne ei voi olla hallin parhailta paikoilta. Jos fanit haluaa keskelle D-katsomoa, maksakoon sen 500-600€ per fani. Tai sitten se C5 pidetään oikeasti hallin ainoana seisomakatsomona ja siellä on sitten ne ketä haluaa, sulassa sovussa. Ei se nyt voi vittu niinkään olla että pari yli 50v sikaa sanoo ei ja pöö, niin kakskymppiset fanit ei voi olla yhdessä ja samassa paikassa. Kai sinnekin mahtuu erilaista kannustamista. Ja jos ärsyttää, niin onhan hallissa edelleen muuallakin tilaa. C5 on paras paikka kannustaa omia ja vittuilla vastustajan penkille.