Nyt kun tuolla "toiveita liigajoukkueiden faneille" ketjussa on jo moneen kertaan mainittu Rinkelinmäen "hornankattila" ja vielä tarkemmin C5 katsomo niin katsoin aiheelliseksi avata ihan oman ketjun tätä aihetta varten. En tiedä henkilöitä nimimerkkien takaa mutta uskon, että tältä laudalta löytyy jonkin verran myös kyseisen katsomon vakionaamoja.
Pistetään lämmittelyksi muutama lainaus tuolta mainitsemastani ketjusta:
Olen täysin samaa mieltä lainausten tekstien kanssa. Olen jo pitkään ihmetellyt miksi tämä HPK:n "fanikatsomo" keskittyy pääasiassa kaikkeen muuhun kuin siihen olennaiseen, eli omien kannustamiseen. Nykyään kun peliin pääsen (valitettavan harvoin) niin menen kyllä muualle kuin C5 katsomoon. Usein olen pohjoispäädyssä, jossa on vierasfaniporukka pitämässä tunnelmaa. Toki se kismittää kun he hurraavat väärän joukkueen maalien aikana mutta silti.
En myöskään jaksa uskoa, etteikö Hämeenlinnasta löytyisi porukkaa joita oikeasti kiinnostaisi vähän "totisempi" omien kannustus. Toki kaupunki on pienehkö mutta luulisi sitä sen verran jääkiekkoihmisiä löytyvän, että parempaankin fanitoimintaan olisi mahdollisuus. C5 olisi katsomona varsin toimiva isonkin yhtenäisen faniporukan toimintaan.
Kertokaa omia ajatuksianne Rinkelinmäen tunnelmasta. Onko kaikki tällä hetkellä niin kuin pitää? Mitä yksittäinen fani voi tehdä tunnelman parantamiseksi?
Pistetään lämmittelyksi muutama lainaus tuolta mainitsemastani ketjusta:
tuuski kirjoitti:Esittäisin tuonne Rinkulan cee vitosen suuntaan sellaisen toiveen/vinkin, että ajoittakaas se seulan huutaminen uudestaan. Nyt se menee aina HPK:n maalintekijän kuuluttamisen päälle. Eli 9/10 hallissa taputtaa omalle joukkueelle ja se kuuluva 1/10 huutaa samaan aikaan seulaa.
Viime pelistä yksityiskohtina: "Jukurit!" -kannustus oli hauska, mutta "Mikä vitun Ässät/ Mikä vitun patasydän" oli melkein sitä ultrasjanarit-tasoa.
odwaz kirjoitti:Ceevitoseen minäkin voisin sanoa, että jos vastustajan pelaaja loukkaantuu, niin sille ei välttämättä tarvitse hurrata, ja huutaa vielä ämmää kun se saa kerättyä itsensä jäältä. Ässäfanit kyllä hienosti taputti lauantaina, kun Mäkkäri selvisi omin jaloin vaihtoaitioon.
Ja kyllä se sika-huutokin laimenee, kun sitä huudetaan joka koukkauksesta.
Olen täysin samaa mieltä lainausten tekstien kanssa. Olen jo pitkään ihmetellyt miksi tämä HPK:n "fanikatsomo" keskittyy pääasiassa kaikkeen muuhun kuin siihen olennaiseen, eli omien kannustamiseen. Nykyään kun peliin pääsen (valitettavan harvoin) niin menen kyllä muualle kuin C5 katsomoon. Usein olen pohjoispäädyssä, jossa on vierasfaniporukka pitämässä tunnelmaa. Toki se kismittää kun he hurraavat väärän joukkueen maalien aikana mutta silti.
En myöskään jaksa uskoa, etteikö Hämeenlinnasta löytyisi porukkaa joita oikeasti kiinnostaisi vähän "totisempi" omien kannustus. Toki kaupunki on pienehkö mutta luulisi sitä sen verran jääkiekkoihmisiä löytyvän, että parempaankin fanitoimintaan olisi mahdollisuus. C5 olisi katsomona varsin toimiva isonkin yhtenäisen faniporukan toimintaan.
Kertokaa omia ajatuksianne Rinkelinmäen tunnelmasta. Onko kaikki tällä hetkellä niin kuin pitää? Mitä yksittäinen fani voi tehdä tunnelman parantamiseksi?