1,2,3....hep. Nyt vittu kenkää sille Rindellille ja Summanen kehiin. Perjantai matsi ja 2800 katsojaa. Kerho ei tällä tavalla jatkaessaan pelaa ensi kaudella liigassa, vaikka jotenkin saisi karsinnoissa paikan pelastettuakin. Konkurssi on lähellä, jos katsojat hylkäävät. Ja miksi eivät hylkäisi, jos vapaa-aika ja rahat pitää jakaa perheen, harrastusten ja levon kanssa sopusoinnussa, tällainen räpellys ei houkuttele yhtään ketään. Itse Pelicans pelistä kesken pois lähteneenä, vapaa-aikani on niin arvokasta, että en halua että mua alkaa vituttamaan ja kärsin sekä voin pahoin, kun koitan katsoa tuota nykymenoa. Jääkiekon pitäisi olla hyvää viihdettä ja pelistä pois lähtiessä pitäisi olla tunne, että se oli hyvä tapahtuma ja kokemus. No, hyvä tapahtuma se ei johdosta johtuvista syistä ole ollut koskaan, mutta itse peli on sitä ollut joskus, samoin erinomaista viihdettä joskus. Se ei tarkoita että aina pitäisi voittaa, mutta jos peli näyttää ala-asteen liikuntatuntien sählyltä ja 10-vuotiaiden natiaisten tossulätkältä, 20 euroa on aika isoa raha, kun kaupan päälle tulee vain iso vitutus ja metrinen kyrpä otsikkoon. Kannan rahani ja ääneni halliin jatkossakin, jos tekeminen muuttuu. Muuten käytän rahani johonkin muuhun. Ps. jos laittaa kausikortin hinnan pelikauden ajaksi lottoon, kumpihan mahtaa tuoda parempia elämyksiä lauantai-iltoihin...? Yhtä jännää seurattavaa tällä hetkellä molemmat, lottopallot tosin löytävät yksitellen ulos kaukalosta, mutta kerhon pojat ne vaan kimpoilee minne sattuu löytämättä tietä ulos. Lotossa voi myös voittaa, kerhon peleissä tätä nykyä ei...