Rich Peverley JYPiin

  • 177 519
  • 601

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ongelma on minusta siinä, että Peverley on pelailemassa, ei pelaamassa JYPissä. Jos sopimuksen purkaminen ei mahdollista, niin ratkaisu on sitten peluuttaa Peverleytä niin että hänestä on eniten hyötyä/vähiten haittaa. Laitetaan ketjuun jossa ei sekoita niitten pelaajien peliä joilla kulkee.

Onhan se teoriassa mahdollista, että Peverleyn peli paranee dramaattisesti. Se vaan vaatisi Duvie Westcottmaisen peiliin katsomisen. En tiedä millaisen prosessin läpi Westcott meni joulutauolla silloin, mutta sieltä palasi asennevammaisen paskan sijasta NHL-kiekkoilija.

Kuinka todennäköistä se olisi jäänee nähtäväksi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Siellähän Riku nyt vastailee kysymyksiin. Hyvin väistelee, mutta on todennut ettei hän ole itsekään tyytyväinen omiin esityksiinsä ja pyrkii koko ajan parantaa esityksiään.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Pari juttua mitä Peverley on sanonut:

-Miettii työsulkua, muttei koe sen vaikuttavan peliotteisiin.

-Ei pelaa tarkoituksella varovasti.

-Omasta mielestään HPK-peli oli surkein Suomessa.

-Aho ja hän itse piiskaavat itseään kovasti eteenpäin ja parantamaan peli peliltä.

Aika erikoista muuten, kovasti kiertelee yhden henkilön kyselyitä, miksi ei anna nimmareita. Kuulema Rich juossut pakoon ja sanonut ettei ole pelaaja.

PS. Peukku osan fanien enkun kielelle :D
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Aika erikoista muuten, kovasti kiertelee yhden henkilön kyselyitä, miksi ei anna nimmareita. Kuulema Rich juossut pakoon ja sanonut ettei ole pelaaja.

Joku varmaan sekottanut Synergialla Rikun vahingossa Ryan Goslingiin *hymiö*, sillä ainakin omien sanojensa mukaan ei ole koskaan kieltäytynyt kirjoittamasta.

Viimeistäänyt varmasti on huomannut että aika vaativaa fanikansaa on Jyväskylässä, paljon aika negatiivisia viestejä tullut tuonne.
 

Handyy

Jäsen
Viimeistäänyt varmasti on huomannut että aika vaativaa fanikansaa on Jyväskylässä, paljon aika negatiivisia viestejä tullut tuonne.
Aikamoista kuraa tuonne kieltämättä tuli. Ok, ei Peverley ole ollut sellainen pelastaja mitä kaikki odottivat, mutta kun esitettäisiin edes jollain tapaa rakentavia kysymyksiä. Tuskin tuo teloittaminen nyt mitään piristysruisketta kaverille tarjoaa... Tuo yhdenkin naisihmisen nillittäminen useaan otteeseen jostain nimmarista sanomalla että Rich vihaa faneja oli aika ala-arvoista.

Ihan mukavasti omasta mielestäni kuitenkin asiallisiin kysymyksiin vastaili.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Hienosti vastaili Rich kysymyksiin. Kysymysten kiertelystä on vaikee syyttää, kun yritäppä ite vastailla samaan aikaan noin moneen kysymykseen :) Ittee lämmitti ainakin se, että Rich sanoi joukkuehengen olevan hyvä eikä ole tullut höntsäilemään itsekään.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Hienosti vastaili Rich kysymyksiin. Kysymysten kiertelystä on vaikee syyttää, kun yritäppä ite vastailla samaan aikaan noin moneen kysymykseen :) Ittee lämmitti ainakin se, että Rich sanoi joukkuehengen olevan hyvä eikä ole tullut höntsäilemään itsekään.

Kieltämättä aika nyrpeästi kyseli tuo nainen, mutten usko sen olleen sattumaa, että kolme kertaa kysymyksen sivutti. Välillä tuli kys.henkilön kysymyksen jälkeen monta kysymystä lisää ja vastaili niihin.

Vältteli tai ei, niin hyvin vastaili kysymyksiin.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tuo yhdenkin naisihmisen nillittäminen useaan otteeseen jostain nimmarista sanomalla että Rich vihaa faneja oli aika ala-arvoista.

Kyllähän kaikki varmaan tietävät että hallilla on pyörinyt ja pyörii sellaisia henkilöitä joiden välttelyä ymmärtää kyllä sataprosenttisesti. Pitkän linjan kannattajat muistamme esim. Tommi Satosaaren fanikerhon tai Mika Lehdon fanittajat, joilla ei ilmeisesti ihan kaikki muumit olleet laaksossa. Muutaman kerran olen katsonut kun joku pelaaja on puku päällä päätykatsomossa ympärillään nämä tietyt tyypit kyselemässä viksuja etten ihmettele jos Peverley juoksisi tätä sakkia karkuun. (tähän disclaimereita että pelaajien tulee ottaa kannattajat huomioon ja hoitaa edustustehtävät kunnialla ja plääplääplöö.)
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisko Peverleyn ajatella olevan projektipelaaja? Nyt pelaa hieman kevyellä asenteella, mutta kun tosipelit alkaa, kaveri on oppinut sm-liigan metkut ja talon tavat ja päättääkin laittaa hanat auki? Niin paljon on potentiaalia Perveyssä - mielestäni hän on kyllä sen jo näyttänyt - että kun siihen saadaan sata lasiin, niin kaverista on paljon iloa. En ole minäkään tyytyväinen, mutta en todellakaan pidä minään katsottuna korttina. Ja jos saataisiin tilanne, että kaikki hyökkääjät olisivat terveitä ja pelikelpoisia (eli Abid, Huba, Wärn), niin kyllähän tuosta saa aika mukavia ketjuja väsäiltyä. Kuten taidettiin jo jonkun toimesta todeta, JYPin peli on nyt perseellään, ei Peverleyn.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
No oli kyllä varmasti todella mauttomia juttuja tuolla "faneilta", toivottavasti ei laske pelimoraalia. Mieluiten jos vaikka nousisi esimerkillisesti. hyvin vastaili Rich, ei siinä. hävettää kyllä muutaman tyypin kommentit..
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turha NHL:ssä työkseen pelaavaa ammattilaista on sääliä fanien kriittisyyden vuoksi. En usko etteikö olisi koskaan saanut kritiikkiä. Mitä tulee julkisiin esiintymisiin, niitä NHL:ssä niitä riittää ja mielestäni liigassakin saisi olla enemmän.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turha NHL:ssä työkseen pelaavaa ammattilaista on sääliä fanien kriittisyyden vuoksi. En usko etteikö olisi koskaan saanut kritiikkiä. Mitä tulee julkisiin esiintymisiin, niitä NHL:ssä niitä riittää ja mielestäni liigassakin saisi olla enemmän.
Juuri näin. Tuollaista esittämällä kaveri ei tienaisi rapakon takanakaan yhtään mitään.

En tiedä mitä siellä on sanottu, mutta eiköhän kaveri tiedä itsekkin tiedä, että päin persettä on mennyt. Kyllähän tuon nyt saa sanoa, jos vetää itkuraivarit ja lähtee kotiin so what.
Kaveri ei todellakaan tarvise erikoiskohtelua, jospa se tajuaisi että pitäisi rueta antamaan kaikkensa kentällä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
eN tiedä mitä siellä on sanottu, mutta eiköhän kaveri tiedä itsekkin tiedä, että päin persettä on mennyt. Kyllähän tuon nyt saa sanoa, jos vetää itkuraivarit ja lähtee kotiin so what. Kaveri ei todellakaan tarvise erikoiskohtelua, jospa se tajuaisi että pitäisi rueta antamaan kaikkensa kentällä.
Ei siellä nyt niin pahasta sanottu, että ammattilainen olisi siitä itseensä ottanut. Hän tietää itsekin ettei ole pelannut tarpeeksi hyvällä tasolla. Sopeutumisessa on ollut vähän vaikeuksia, sekä kaukalon että elämäntyylin osalta. Sitähän tuo selitteli. Sama se kai aikanaan Westcottin osalta oli.

Itse olen ainakin aikaisemmin joskus kritisoinut pelaajia suoraan kahden kesken jos on kritisoitavaa ollut ja ihan hyvin nuo ovat sen ottaneet silloinkin. Ei se oo mitään sellaista "vittu sä oot paska!" -kritiikkiä ole ollut vaan mielestäni rakentavaa kritiikkiä. Kehuja olen myös antanut kasvokkain. Nämä ovat ammattilaisia ja osaavat kyllä ottaa kritiikkiä vastaan oikein eli pyrkivät parantamaan esityksiään ja välttämään vastaavia virheitä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ymmärrä miten jotkut kirjoittajat perustelevat sillä, että ei ole parempaakaan kakkossentteriä niin kyllä Peverley on hyvä vaihtoehto millä asenteella tahansa.

Juuri noin. Mutta NHL-uskovaisille tuo maaginen kolmikirjaiminen lyhenne on niin pyhä, että se muodostaa kolmiyhteyden, joka ajaa kaiken muun edelle.

Minulle on aivan sama, mistä Peverley on tullut. Minulle merkitsee vain se, miten hän pelaa JYP-paita päällä. Tällä hetkellä taikinakasa pilaa selvästi koko joukkueen pelihuumoria.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Turha NHL:ssä työkseen pelaavaa ammattilaista on sääliä fanien kriittisyyden vuoksi. En usko etteikö olisi koskaan saanut kritiikkiä. Mitä tulee julkisiin esiintymisiin, niitä NHL:ssä niitä riittää ja mielestäni liigassakin saisi olla enemmän.

Täysin samaa mieltä myös. Eiköhän Peverley ole nähnyt aika monenmoisia paikkoja ja faneja ettei siinä syrjäisen Jyväskylän fanit paljoa paina ja riipaise. Toki olisi sen verran syytä että asenne muuttuu. Toisaalta olen joskus ihmetellyt miten tuo "ulkopuolinen" elämä ja sopeutuminen tulee niin usein esille. Varmasti on hyvä kämppä/elintaso Suomessa vaikka minne vertaat. Onko se saatanan Tyni nyt säästänyt jossain kirkasvalolampussa vai mikä mättää?
 

Nypsi

Jäsen
Itse olen ainakin aikaisemmin joskus kritisoinut pelaajia suoraan kahden kesken jos on kritisoitavaa ollut ja ihan hyvin nuo ovat sen ottaneet silloinkin. Ei se oo mitään sellaista "vittu sä oot paska!" -kritiikkiä ole ollut vaan mielestäni rakentavaa kritiikkiä. Kehuja olen myös antanut kasvokkain. Nämä ovat ammattilaisia ja osaavat kyllä ottaa kritiikkiä vastaan oikein eli pyrkivät parantamaan esityksiään ja välttämään vastaavia virheitä.
Varmasti osaavat ottaa kritiikkiä vastaan, mutta tuskin nyt yksittäisen fanin mielipiteet kiinnostavat hevon helvettiä. Itseäni ainakin naurattaisi jos joku tulisi neuvomaan miten minun pitää tehdä työtäni, varsinkin jos neuvoja olisi joku sellainen, jolla ei ole kyseisestä alasta lähellekkään yhtä paljon kokemusta,tietoa ja taitoa kuin itselläni. Kerro nyt kuitenkin, millaista kritiikkiä olet antanut, olisi ihan mielenkiintoista kuulla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Varmasti osaavat ottaa kritiikkiä vastaan, mutta tuskin nyt yksittäisen fanin mielipiteet kiinnostavat hevon helvettiä. Itseäni ainakin naurattaisi jos joku tulisi neuvomaan miten minun pitää tehdä työtäni, varsinkin jos neuvoja olisi joku sellainen, jolla ei ole kyseisestä alasta lähellekkään yhtä paljon kokemusta,tietoa ja taitoa kuin itselläni. Kerro nyt kuitenkin, millaista kritiikkiä olet antanut, olisi ihan mielenkiintoista kuulla.
Ihan yksittäisistä tilanteista tai sitten kokonaiskuvasta tyyliin: "pitäiskö sun nyt kokeilla mielikuvaharjoitteita maalinteosta?" Sen verran kuitenkin vuosien varrelta on osasta pelaajista tullut tuttuja, että ihan hyvin voidaan keskustella tälläisistä asioista. Mainittakoon, että kyseinen pelaaja ei siinä yhdessä pelissä onnistunut hyvistäkään paikoista tekemään maalia eikä oikeastaan muutamassa edellisessä matsissa ja heti seuraavassa teki kaksi maalia. En nyt sano, että mun kritiikissä/ohjeessa olisi ollut se ratkaiseva tekijä mutta jotain kyseinen pelaaja oli miettinyt kun tulosta tuli.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
En nyt sano, että mun kritiikissä/ohjeessa olisi ollut se ratkaiseva tekijä mutta jotain kyseinen pelaaja oli miettinyt kun tulosta tuli.

...ja joskus toimii myös puhdas vittuilu. Muistan ensimmäisenä vuonna kun Jyväskylässä asuin, meillä oli kohtuullinen ykkösketju jossa pelasivat ainakin Chlubna ja Harri Sillgren. Olikohan välissä eräs mr. Perrin? Chlubna ja Perrin paukuttivat pisteitä hirveätä tahtia, Sillgren sitten taas ei, vaikka tontteja oli yhtä paljon kuin toisessa laidassa. Hallissa oli hiljaista kun joku minun vierestä vittuili ihan suoraan ja nimeltä Sillgrenille, joka kuuli selkeästi mitä vittuiltiin. Kääntyi katsomaan ja näytti vihaiselta. Niin vihaiselta, että tempaisi tehdä kahteen viimeiseen erään kaksi maalia. Jälkimmäisen jälkeen tuuletteli sinne meidän suuntaan katsoen :)

Itsehän tuli avauduttua toissa keväänä päissään kaverille JYPin playoffs-pettymyksestä, mm. nimellä haukuin J. Virtasen esitykset päättyneessä ottelusarjassa. Kun suu vaahdossa käännyin ympäri, Jonnehan se siinä seisoi noin metrin päässä. Sorii...

Ja jotta ei menisi pelkäksi off topiciksi. En ole noita Facebook-kyselytunteja koskaan aiemmin seurannut, mutta eilen piti ihan käydä katsomassa millaisia kysymyksiä nämä kriittiset Richille heittelee. Verrattuna tähän palstaan ihan asiallista ja fiksua suurin osa. Minua lämmitti vastaus, jonka hän antoi kysymykseen mitä pidät Jyrki Ahosta. Siinä ei ollut hokijargonia välissä. Normivastaus olisi ollut kehut ilman huutomerkkejä ja adjektiivejä, tuossa oli molemmat.
 
Hey Rich little bitch, JYP is not for freeloaders! Minä en hyväksy joukkueessa yhtään hiihtelijää oli kyseessä sitten kuka tahansa; Wayne Gretzky, Jeesus tai Muhammed. Joukkueen (työ)moraali ja yhteishenki on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki – kaikki voi puhaltaa yhdessä ilmapalloa täyteen mutta ei tarvita kuin yksi ”laiska neula” joka tuon puhkaisee. Intiassa on pyhiä lehmiä mutta JYPissä sellaisia ei saa olla eikä sitä ollut edes Risto Dufva. Maksan ja katson mieluummin yritteliästä joukkuetta/pelaajia kuin hiihtelevää staraa vaikka turpaan tulisikin. Suoraselkäisyys on hyve - paitsi kaukalossa!
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitän henkilökohtaisesti kaikkia, jotka jaksoivat käydä kitisemässä Facebookissa Richin asennetasosta.

Mikään muu selitys ei ole validi. Tänään Rich ansaitsi ensimmäistä kertaa koko 60 minuutin esityksellään arvostukseni. Ugh. Jatka mihin jäit, kiitos!

Jupa

PS. Jep oli siellä koko muu joukkuekin pelipäällä, mutta Rich 1. kertaa tosissaan
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin olen ollut kuorossa mukana Peverleya kritisoimassa joskus taannoin - ja aiheesta - mutta vastaavasti pisteitä olen vielä mieluummin antamassa kun aihetta on. Vähänkin samaan suuntaan kuin tänään, niin hätää ei ole!

Kiitos Rich!
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Upeaa pelaamista Richiltä! Ansaitsi kyllä täysin kaikki saamansa aplodit.

Thank you Rich!

Suvereeni esitys. Tässä täytyy olla joku maallinenkin syy,mies oli kuin eri planeetalta. Kentän kuningas Ellerin ja Eerikin loistoesityksestä huolimatta. Awesome!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös