Mä en oikein usko koko Internetin pitkäaikaiseen olemassaoloon. Mihin sitä oikeastaan tarvitaan kun tähänkin asti on ilman pärjätty?
Mulla on pc 486 ja siinä Windows 3.1 ja kovalevytilaa 270 megaa. Se riittää vielä pitkäksi aikaa. Muistia piti sentään nostaa neljästä megasta kahdeksaan, koska muuten ei NHL95 pyörinyt.
Modeemin tehot on jotain 2400. Nettisivut lataa sillä aika kauan ja lisäksi pitää käyttää pelkkiä tekstiversioita, mutta toisaalta jotain Iltalehden sivuja voi hyvin lueskella niinkin eli eipä niillä kuvilla tee hevon vittua. Noista eri selaimista en kauheasti ymmärrä, mutta varmaan tässä mun koneessa on toi Navigator.
Vähän huonoa tuo kun lankapuhelin on varattu aina nettiyhteyden aikana, mutta toisaalta eipä sitä yhteyttä nyt kukaan koko päivää auki pidä. Saavat sitten soitella myöhemmin uudestaan. Kännykkää en ainakaan aio ikinä hankkia, ihme elvistelyä sellaisten kanssa liikkuminen.
Näin kerran sen uuden Windows 95:n. Se näytti tosi oudolta ja kankealta. En ymmärrä, miksi pitää lähteä noin radikaalisti muuttamaan toimivia systeemejä.