Retroäänestys: paras internet-selain?

  • 626
  • 9

Paras selain?


  • Äänestäjiä
    21

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mikä WWW-selain on suosikkisi? Mikä niistä on paras? Oletko kokeillut useampaa?

Uskotko Explorerin haastavan Netscapea markkinoilla?

Vapaaehtoisena lisätietona voit kertoa koneesi tehot!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä en oikein usko koko Internetin pitkäaikaiseen olemassaoloon. Mihin sitä oikeastaan tarvitaan kun tähänkin asti on ilman pärjätty?

Mulla on pc 486 ja siinä Windows 3.1 ja kovalevytilaa 270 megaa. Se riittää vielä pitkäksi aikaa. Muistia piti sentään nostaa neljästä megasta kahdeksaan, koska muuten ei NHL95 pyörinyt.

Modeemin tehot on jotain 2400. Nettisivut lataa sillä aika kauan ja lisäksi pitää käyttää pelkkiä tekstiversioita, mutta toisaalta jotain Iltalehden sivuja voi hyvin lueskella niinkin eli eipä niillä kuvilla tee hevon vittua. Noista eri selaimista en kauheasti ymmärrä, mutta varmaan tässä mun koneessa on toi Navigator.

Vähän huonoa tuo kun lankapuhelin on varattu aina nettiyhteyden aikana, mutta toisaalta eipä sitä yhteyttä nyt kukaan koko päivää auki pidä. Saavat sitten soitella myöhemmin uudestaan. Kännykkää en ainakaan aio ikinä hankkia, ihme elvistelyä sellaisten kanssa liikkuminen.

Näin kerran sen uuden Windows 95:n. Se näytti tosi oudolta ja kankealta. En ymmärrä, miksi pitää lähteä noin radikaalisti muuttamaan toimivia systeemejä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mahtaako joskus tulla joku iso palvelu, josta voi hakea kaikkea kätevästi? Sillä voi olla sitten joku selain. Ehkä, ellei koko internet kaadu Y2K.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikä on selain? Mulla on joku 286 ja Nethackia sillä pelaan, yleensä käytän dossia ni onko dossi selain?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuli serkun kanssa villi idea, kun pelattiin Blades of Steelia samalla näppiksellä. Mitäpä jos tulevaisuudessa voisikin pelata toisia vastaan Blades of Steelia molemmat omassa kotona? Tuskinpa tapahtuu.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikä se internet-selain edes on? Jokin paholaisen keksintö?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Netscape Navigator oli kyllä kova. Minulla oli joskus silloin ysärin lopussa omat kotisivut, ja Navigatorin kanssa oli ihan saatananmoista vääntöä kaikessa, sen sijaan Explorerilla kaikki toimi.

Laitoinkin etusivulle huomautuksen, että näitä sivuja kannattaa katsoa Internet Explorerilla, koska Navigatorin kanssa on ongelmia. "Best viewed with Internet Explorer".

Oi niitä aikoja!
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole kuullut vielä noista ekoista vaihtoehdoista. Mulla ja yhdellä mun kaverilla Hannulla on käytössä vaan MidasWWW.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös