Rekkaribongausketju

  • 208 579
  • 1 764

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jopas kesti klassisen hassuttelunumeron, 69, bongauksessa. Ja kuten normaalia, kun yhden näet niin näet saman uudestaan melkein heti. Nyt meni sentään parikymmentä minuuttia kahden kuusysin bongausten välissä. Ennätys on edelleen surrealistinen kymmenen sekunnin sisään kolmeen kertaan sama numero, jopa eri autoissa.
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Johan alkoi Lyydia-täti kirjoittamaan lyijykynällä: vuorokauden sisään löytynyt numerot 98-108, eli kyllä vaan homma näyttää sujuvan huomattavasti jouheammin noiden kolminumeroisten kanssa. Tällä vauhdilla ei kauaa nokka tuhise kun homma on paketissa ! Paljon mukavampi jatkaa harrastusta kun ei joka numeroa tarvi etsiskellä kuukausitolkulla. Paras pätkä oli väli 102-105 jotka löytyivät parissa minuutissa, kolme ekaa samalla parkkipaikalla ja viimeinen huristeli tiellä ohitse.
 

Sammeri2

Jäsen
Eilen osui omalle kohdalle paras putki tähän mennessä, puoleen tuntiin väli 286-291! Tuntui aika asialliselta. Välillä tuntuu, että kun saa jonkun numeron niin sen jälkeen tulee oikein vyöryllä noita numeroita.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ei ole 0-alkuista, normaaleissa autoissa ainakaan. Tiedä sitten siirtokilvistä tms.

Mulla on etsinnän alla 17. Pari vuotta "harrastanut", mutta ei ole vissiin vuoteen tullut vastaan yhtään.

Ei tule niin ei tule, nyt vissiin 9 kuukautta oltu samassa pisteessä, 17 yhä haussa.

Tulisipa Miton jarruosat tänäviikolla niin pääsisi vähän kiesimään, ja voisi jopa toivoa että 17 tulisi vastaan :)
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tule niin ei tule, nyt vissiin 9 kuukautta oltu samassa pisteessä, 17 yhä haussa.

Tulisipa Miton jarruosat tänäviikolla niin pääsisi vähän kiesimään, ja voisi jopa toivoa että 17 tulisi vastaan :)
Samaan pisteeseen jumittui omakin bongailu, nyt pääsin parinkympin paremmalle puolelle kun tuli jonon jatkeena Himoksen jenkkejä bongatuksi sunnuntaina, kohti kaks kakkosta!
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Täällä ollaan hereillä. Aloitin bongauksen kesäkuussa ja numero 26 tuli eilen bongattua. Aloitin samaan aikaan bongauksen harjoittelumielessä myös takaperin ja bongasin äsken numeron 865 ja kotipihasta tulee löytymään numerot 864 & 863 kunhan kyseisten autojen omistajat saapuvat kotiin.

Reilu 5 kuukautta tästä ja tilanne on seuraavanlainen:
Alhaalta ylös -suunnassa olen edennyt numeroon 43 eli 44 seuraavaksi hakusessa. Alaspäin harjoitellessa tahti on edelleen ihan ok, eilen bongasin numeron 748. Kohta 13 kuukautta takana, tavoitteena päästä 3-numeroisiin ensi kesään mennessä.
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Samaan pisteeseen jumittui omakin bongailu, nyt pääsin parinkympin paremmalle puolelle kun tuli jonon jatkeena Himoksen jenkkejä bongatuksi sunnuntaina, kohti kaks kakkosta!

Oma bongaus oli nopeinta 20-29 numeroilla, niitä tuli (ainakin minulla) vastaan melko nopealla tahdilla, joten siitä vain rivakasti eteenpäin!
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Kohta 4 kuukautta väliä.. pirun hidasta, nyt mennään 257.

En tiedä mistä johtuu mutta joku perkele tässä mättää. Kuukausi takana ja 266.
Tämä pitäisi olla helppoa kuin heinän teko, mutta ei vaan ei.

Kesän jatkoja ja nyt lomille lomps.

Kev
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Numeroa 2 olen itse jo hyvän tovin yrittänyt bongata, mutta se tekee etsimisestä tuskaisempaa kun samalla vastaan on pyyhältänyt viimeisen parin viikon aikana varmaan kaikki kilvet joissa on luvut 3-20. Noh, eiköhän se sieltä pian ilmaannu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
132 nähty tuossa perjantaina 8. pvä Jämsän kohdilla.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen tuli vihdoinkin ensimmäinen satanen täyteen. Aikaa meni vaivaiset neljä vuotta ja 16 viikkoa. Jospa nuo seuraavat sataset tulisi hiukan nopeammin.
Kummastihan se tämäkin homma nopeutui. Tasan puolivuotta meni toiseen sataseen. Tällä tahdilla homma olisi jo neljän vuoden päästä valmis :)
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
En tiedä mistä johtuu mutta joku perkele tässä mättää. Kuukausi takana ja 266.
Tämä pitäisi olla helppoa kuin heinän teko, mutta ei vaan ei.

Kesän jatkoja ja nyt lomille lomps.

Kev

Pakko päivittää.. Pitkän kuivan kauden jälkeen oikein mukavaa. Tullut ajeltua etelää ristiin rastiin ja nyt mennään 282.

Takaisin lomille
Kev
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
139 haussa.... On hidasta, VOI VELJET!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itse aloitin tän harrastuksen ihan vasta pari viikkoa sitten ja numero kolmeen olen jumiutunut, eli nelosta etsin. Eiköhän se joku päivä vastaan kävele (tai siis aja)!
 

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On ollut todella surkea vuosi täällä bongausten suhteen. Tammikuusta asti etsin 51:stä ja sen kun bongasin toukokuun lopulla, niin vauhti on ollut silti verkkaista ja nyt etsittävänä 57.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Vajaassa kolmessa kuukaudessa tullut kolme numeroa lisää, joten nyt on hakusessa numero 8. Kerran olen jo täällä Tampereella nähnyt auton, jonka rekkari oli BMW-8, mutta ei ole tullut vielä "oikeassa järjestyksessä" vastaan.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Eipä tarvinnut kauaa tuota aiemmin mainitsemaani kasia kytätä, kun sen tänään liikennevaloista bongasin. Oli vieläpä tämä samainen BMW-8, jonka olen nähnyt aikaisemminkin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Raumalla on aika hyvä päästä tässä harrastuksessa alkuun. Erään paikallisen autokoulun rekisterinumerot kun ovat LOS-1, LOS-2 ja LOS-3. Siitä eteenpäin onkin sitten vaikeampaa, nyt metsästetään kutosta. Ajattelin tuossa kotiin ajellessani, että millaisessakohan rekisterinumerossa tuo pelkkä kutonen voisi olla. Mieleeni tuli ainoastaan NUU-6. Pitääpä jatkaa metsästämistä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kovin on ollut hiljaista bongailujen suhteen. Tänään näkyi 899 joten sata numeroa olisi vielä edessä. Onneksi alkaa jo se viimeinen satanen. Ei jaksais enää...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kovin on ollut hiljaista bongailujen suhteen. Tänään näkyi 899 joten sata numeroa olisi vielä edessä. Onneksi alkaa jo se viimeinen satanen. Ei jaksais enää...

Höh, mitä höpiset, olethan vasta saavuttamassa puolimatkan? Toihan pitää vetää alaspäin samalla lailla!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Höh, mitä höpiset, olethan vasta saavuttamassa puolimatkan? Toihan pitää vetää alaspäin samalla lailla!

Ja kyl se on vitut, että tarvii. Ei ikinä. Jos en olis viitisen vuotta sitten aloittanut, olisin tyytyväinen. Kuten joku tässä ketjussa totesi. Tämä on todella autistinen "harrastus."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös