Rekkaribongausketju

• 214 735
  • 1 775

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, taas pyörähti homma käyntiin. 36 tuli vastaan perjantaina ja juuri äsken havaitsin 37:n. Meinasin jo tuskastua välillä.

edit: bongaamisen aloitin joskus tammikuun alussa, joten tahti on siis hieman yli numero viikossa.

e2: iik, 38 bongattu. Nyt se on viimeistään todistettu, että nämä bongaukset tulevat sykleissä. Välillä on hiljaisempaa ja sitten niitä näkee yhtenään. Kumma juttu. Ehkäpä aistit adaptoituu oikealle taajuudelle aina bongauksen jälkeen ja sitä alkaa tiedostamattaan väijyä enemmän niitä numeroita?

Viimeksi muokattu:

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Onkohan yksnumeroisissa rekkareissa yleisin toi nro 2?? Olen nyt 1,5 viikkoo kattellu jos kolmonen tulis vastaan, mut valehtelemati toistakymmentä kakkosta on kyllä päristellyt ohitte.

Päivitetääs tilannetta. Nyt kun on Jazzit ohi ja kesälomareissut tehtynä on bongauksissakin menty aimoharppauksin eteenpäin. Eilen illalla kaupungilla ajellessa tuli vastaan 29 ja aamusti Herralahden liikenneympyrässä ajeli numero 30. Nyt siis 31 hakusessa.

Kiva harrastus.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt hakuun tuo nimimerkki Irggun kovasti rakastama numero 65. Mahtaisiko Häneltä saada se osoite tietoon, josta kyseinen numero löytyy?

Eipä saanut vinkkiä, kun on tuollainen pihtari! =)

No tänään 65 tuli vastaan kun tulin töistä kotiin ja samalla reissulla kävin katsomassa sen 66.sen, joka on myös työmatkan varrella. Illalla tuosta lähinaapurustosta pitää käydä katsomassa onko 67 kotona. Jos ei tänään, niin piakkoin kuitenkin. Seurava varma onkin vasta numero 70. No siihen on matkaa vielä arviolta pari viikkoa.

Eli nyt haussa numero 67.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eipä saanut vinkkiä, kun on tuollainen pihtari! =)

No tänään 65 tuli vastaan kun tulin töistä kotiin ja samalla reissulla kävin katsomassa sen 66.sen, joka on myös työmatkan varrella. Illalla tuosta lähinaapurustosta pitää käydä katsomassa onko 67 kotona. Jos ei tänään, niin piakkoin kuitenkin. Seurava varma onkin vasta numero 70. No siihen on matkaa vielä arviolta pari viikkoa.

Eli nyt haussa numero 67.
Vinkkaatkos vink vink missä se 66 sitte olis? Ei tunnu meiltäpäin löytyvän, pari viikkoa jo haeskeltu. Mulla on muuten varma 69 tiedossa (kuulostipa härskiltä.)

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
MÄKINE

Ja Irgulle sellainen tieto, että numero 66 on sitten ruosniementien ST1.sen ja Valintatalon lähellä. Siinä mintunvihreän talon lähellä. En nyt muista kadun/tien nimeä, mutta samalla puolella tietä kuin ST1-asema.

HAH. En viitsi edes vaihtaa tuota nimeä, koska sehän sopii myös sinulle vallan mainiosti! IRMA14.

Kun Poriin päin taas tulet, niin toivon että jatkat tuosta eteenpäin ja tulet vaikka kaffeelle.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
HAH. En viitsi edes vaihtaa tuota nimeä, koska sehän sopii myös sinulle vallan mainiosti! IRMA14.

Kun Poriin päin taas tulet, niin toivon että jatkat tuosta eteenpäin ja tulet vaikka kaffeelle.
Olkoon tämä sovittu!

Vaimonkin bongailu etenee - perinteisellä tavalla. Eilen rouva heitti mua keskustaan päin ja näytin että nro 30 menee tuossa. Ole hyvä! Varmaan puolet kaikista hänen bongauksistaan on löytynyt noin.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
29 jossain Rovaniemellä ja 30 Äänekoskella. Hyvin pyyhkii...

scholl

Jäsen
Itse olen nyt edennyt siihen, että hakusessa on 35. Aika hyvin tosiaan mennyt eteenpäin viime aikoina ja se kolmen kuukauden kuiva kausi ei enää kummittele. Tänään muuten näin kolme eri autoa, missä on 36. Kaikkihan toki tietävät, mitä tapahtuu sitten, kun 35 on nähty.

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Eilen Tampereelta tullessa onnistuin vitosta etsiessäni bongaamaan ensin kaksi kutosta, kunnes se vitonenkin tuli vastaan moottoritiellä juuri ennen Jyväskylää. Aamulla sitten tenttiin mennessä toinen vitonen omalla parkkiksella melkein oman auton vieressä. Tentin jälkeen vielä huomasin kutosen Yliopiston parkkipaikalla. Nyt siis seiskan kimppuun

Viimeksi muokattu:

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Mites on, tämän ketjun aktiivit - laitetaanko pientä päivitystä kuinka kauan on mennyt aikaa aloittamisesta nykyiseen numeroon saakka? Ite olen bongannut aika tarkkaan 13 kk/n. 56 vkoa ja haussa on nro. 66. Käsittääkseni ihan hyvä tahti. Muilla?
Täällä bongaus on edennyt todella hitaasti. Kuun 1. päivä tuli vuosi täyteen ja haussa vasta numero 14. Numerot 2-7 tulivat vastaan noin kolmen kuukauden välein "pareina", mutta nyt vauhti on hieman parantunut ja 8-13 ovat löytyneet reilussa kuukaudessa. 12 näin pari viikkoa sitten sekä Kouvolassa että Kotkassa ja 13 bongasin lauantaina Hippoksella.

Edit. 14 löytyi 1½ tuntia sitten, joten nyt 15 etsimään.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
viikon sisällä täälläkin tulee 13kk täyteen ja numero 35 hakusessa. Kuten olen aiemmin maininnut niin 2 kpl 3 kuukauden kuivia kausia ollut. Muuten mennyt loistavasti.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse aloitin rekkarien keräämisen viime juhannuksena ja nyt etsitään numeroa 21. Eli aika hyvä tahti on ollut, kun vajaassa parissa kuukaudessa jo näin pitkälle.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihana päivä!

Työmatkalla töistä kotiin vastaan ajeli numero 67 ja naapurista hain numeron 68. Nyt hakuun pahaenteinen 69!

Nyt on kutakuinkin vuosi tai jokunen viikko ylikin kun aloitin. Ja numeroa 39 haen. Tuota on tullut etsittyä varmaan jo kuukausi, tai ainakin useampi viikko.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Työmatkalla töistä kotiin vastaan ajeli numero 67 ja naapurista hain numeron 68. Nyt hakuun pahaenteinen 69!
Se on tuossa parin kilometrin päässä ikuisuusparkissa, sellanen vanha jenkkihomoauto.

66 on ollu nyt 3 viikkoa haussa. Siellä Porissahan se olisi mutta kun näillä näkymin menee taas aika kauan ennen kuin sinne seuraavaksi täräytän. Pitänee vaan katella.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Spekulointi siitä että homma nopeutuu kun pääsee kolminumeroisiin lukuihin pitää paikkansa, ainakin minun kohdallani. Haussa 133.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Oli nro 13 hieman pitkään hakusessa. Maaliskuussa bongasin numeron 12, ja siitä asti vaihtelevasti olen koittanut tihrustaa rekkareita. Jotenkin kummallisesti vain 13 onnistui kiertämään minut, kunnes tänään laskeuduin Tampereen Hervantaan, tuohon elämän sulostuttajaan ja mielenrauhan kehtoon.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään treeneihin mennessä vastaan ajeli numero 69. Seuraavaksi hakuun 70. Kivasti edistyy tällä hetkellä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vihdoinkin. Se kaivattu ysi oli kadonnut johonkin, eikä sen koommin ole näkynyt, mutta toinen ysi-rekkarilla varustettu auto ajoi vastaan tänään. Kävin myös bongaamassa sen "varman" kympin, joten seuraavaksi numero 11.

No niin. Mahtava viikko takana. Tai siis 9 päivää. Viikko sitten torstaina tuli vastaan 11, sunnuntaina 12, maanantaina 13 , keskiiviikkona 14 ja eilen aamulla Sompasaaressa oli peräkärry, jossa numero 15. 16 siis seuraavana...
Mikähän siinä, kun on jonkun bongannut, niin heti niitä alkaa näkyä törkeitä määriä...

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
eilen aamulla Sompasaaressa oli peräkärry, jossa numero 15.
"Virallisten" sääntöjen mukaan peräkärryt ei lasketa. Tottakai jokainen voi itse päättää mitkä lasketaan, eihän tässä kilpailla kun itseä vastaan.

Itsellä kohta eka vuosi takana ja 48 hakusessa. Keskiviikkona bongasin 47:an ja työmatkan varrella olevan bensaseman pihassa on AINA seissyt 48... Mutta nyt se oli poissa! Ei voi olla totta!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aika pitkään ollut haussa nro. 19. ei vaan löydy ei

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ja aika pitkään on ollut numero 6 hakusessa. 7,8,9,10,11 ja 12 ois sitten nopeasti bongattu, ne kun tulevat melkein jatkuvasti vastaan. Mutta se vitun kuutonen.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
"Virallisten" sääntöjen mukaan peräkärryt ei lasketa. Tottakai jokainen voi itse päättää mitkä lasketaan, eihän tässä kilpailla kun itseä vastaan.

Jaaha. No sen verran oli komea osoite "klubin" sivuille, että täytyyhän niitä sääntöjä noudattaa. Eli viidessätoista ollaan edelleen. Onneksi oli viimeinen tämä peräkärry.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Todellinen agenttiauto

CS-1

CSI Agent-autoksi oli valikoitunut todellinen huippupeli.

Kouvolan Prisman parkkipaikalta bongasin tämän ihmevekottimen.

Kyseessä oli joku 60-70-luvun Skodan huippumalli, jollaisia ei ole kukaan nähnyt kahteenkymmeneen vuoteen kuin elokuvissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy