Joo huhtikuussa asunnon edessä ollut 27 ei ole vieläkään tullut vastaan.
Hähää, otin kaulan. Nyt on 35 haussa.
Juhannusreissulla Tammisaareen kuusi eri 2-alkuista kilpeä. Ei tosin 27.
Oivoi. 65.. Ei satakunnassa taida sellasta olla ollenkaan. Huh, sitte ku nää sateet loppuu niin mä otan puutarhatuolin mukaan, kylmälaukullisen ruokaa ja lonkeromäyriksen ja majotun tuohon kakkostien varteen jonnekkin. Enkä lähde siitä pois ennenkuin tuo 65 näyttäytyy. Vai joko joku helppais?
60 antaa odottaa. Kuin kiusallaan näin eka tuon 59:n kahdesti peräkkäin ja nyt 61 samoin kahdesti.Vielä ei ainakaan iskenyt, eilen Iisalmesta Autotalo Hartikaisen pihalta peruspajero nro 59. Olen onnettaren suosikki...vielä on n. 800 km ajettavaa ennen juhannusta, voi olla että 60 odottelee mua.
Edelleenkin hakusessa on nro. 16 prkl.
Tuli 9 -tiellä "hauska" rekkari vastaan Poliisien maijassa: II-2 !. Aika osuva rekkari, tosin parempi olisi I00-22
... ja mitenniin ei saa ottaa vakavasti ...
Ja 2 kuukautta. Tämän voisi jopa tajuta mikäli kyseessä olisi marras- joulukuu. Mutta keskellä kesää. Ei ole mahdollista. Missä on kaikki jenkkiautot?
Eilen mietin rajatapausta. Kehä 1:llä oli autonkuljetusrekan kyydissä hakemani 149.
Kun näin että olet kirjoittanut tähän ketjuun ehdin jo ilahtumaan puolestasi. No, turhaa oli....(vitun 52)
Kun näin että olet kirjoittanut tähän ketjuun ehdin jo ilahtumaan puolestasi. No, turhaa oli.
Eilen näin 3. kerran peräkkäin 59:n. Ihmeellistä!
Käynti kotiseudulla kannattaa, vastaan tuli 31,32 ja 33. Lisäksi 35 löytyi mutta välistä uupuu se 34, jota metsästetään seuraavaksi.
Matkaan tarttui myös kassillinen ruokaa, mutta se ei nyt tähän ketjuun kuulu.
53:sia tiedän muutamankin. Jos itse et löydä niin kerro vain.
Käväsin tuossa (Lähi-)Itäkeskuksessa ja vastaan tuli Viikintiellä 60. Joku ihan tavallinen Vectra, vuosimalli n. -95. Miksiköhän joku on tuollaiseen halunnut erikoiskilven. Ehkä se oli ajankohtainen juttu silloin.Alkaa tuo Mäkine ikävästi karkaamaan.