Re: Ei se aina näin mee
Viestin lähetti Janis
Sählykin on huippu-urheilua kai....? Vahingoista on ennenkin jouduttu maksamaan melko kalliistikin.
Itse pahaa siitepölyallergiaa potavana, olen joutunut hakemaan antidopingtoimikunnalta erikoisluvan kesällä käytettäviin lääkkeisiin. Muistan itsekin kuinka vaikeaa oli hyväksyä se, että moinen paperisota piti käydä läpi sellaisen asian takia, jonka kanssa on joutunut pärjäämään koko ikänsä - minähän pelaan vain salibandya.
Salibandy määritellään huippu-urheiluksi ja hyvä niin. Koko lajin kannalta se on helkkarin hyvä juttu. Kärähtäneen henkilöllisyyteen en ota kantaa, mutta täytyy myöntää, että hitusen verran olen pahoillani pelaajan puolesta. Kysymys tuskin kuitenkaan on dopingista sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ei voida puhua vahingosta, mutta huonosta asenteesta kylläkin. Kun on vaikea hyväksyä itseään osana huippu-urheilua, on se viikonloppupössykin paljon helpompi ottaa. Ihmettelen, ettei samantyylisiä käryjä ole tullut enempää. Dopingin seurauksia ei vielä salibandykentillä kauheasti ajatella - tämän tapauksen jälkeen monen asenne tulee muuttumaan.
Edit: Noniin, ihmiset laskivat yhteen ja Tommi Aholahan tuo pelaaja oli. Eipä ollut mitään yllättävää tuossa tapauksessa. Ajattelemattomuutta ja viikonloppupössyt - soppa valmis.