Nyt on reilu 17 tuntia takana Red Dead Redemptionia! Peli suoritettu reilu 60 % eli tekemistä on vielä vaikka kuinka. Tehtävät ovat olleet makeita eikä kyllästymisen merkkejä näy toistaiseksi. Joissain tehtävissä nuo pitkät välimatkat kohteesta kohteeseen ovat kyllä perseestä. Omat tavoitteet pelin kanssa ovat 100% ja kaikki Trophy saalistettua(myönnetään, olen trophyhunter) Eli aika monta tuntia saa vielä viettää RDR:n parissa, loistava peli!
Pieni vinkki sitten, kannattaa suorittaa heti kaikki mahdolliset bounty tehtävät mitkä tulee näkyviin. Itse olen suorittanut kaikki missionit ja stranger tehtävät, mut silti peliä on suoritettuna 99,6 %. Pikkasen ottaa päähän. Nyt matkustelen kaupungista toiseen ja saveen eli nukun 6 tuntia eteenpäin aina 3 kertaa et tulee ne bountyt seinille jotta pääsee taas yrittämään 0,1% eteenpäin pelissä. Hienosti on vielä peli tehty että tilastoista näkee kaikki mahdolliset rotankarvan keräämiset, mutta ei sitten millään mukaan ole voitu laittaa listaa että ketä esimerkiksi on tappanut tai napannut matkan varrella. Pelistähän löytyy yhteensä 45 eri wanted henkilöä, mutta kaikista ei tule niitä prosentteja. Hienoa tässä on nyt niitä sitten etsiä ympäriinsä ja toivoa et sieltä tulisi se joku puuttuva..