Red Dead Redemption 2

  • 221 717
  • 965

Lämpö

Jäsen
Piti aloittaa alusta, koska:

”Huge game breaking bug (Read before playing game)
Someone just posted a official Rockstar response he got for this issue:

“Hello, Thank you for contacting Rockstar Support.

We are sorry to hear that you are unable to find the Sadie, Abigail and jack and we can help you further. We would like to inform you that, if the mission “Polite Society, Valentine Style” is failed, restart the mission instead of using the "Retry Checkpoint" option. If you have already completed the mission after using the Retry Checkpoint" option, they will not be present until the start of Chapter 4.

We appreciate your understanding in this regard. If you have any other issues, feel free to contact us.”


I try make it short,

when you reach start of chapter 2 don't do anything before speaking with John,Abigail,Jack and Sadie.

and do not do uncle mission first(you can do it as second mission).

Otherwise you might lose those 4 characters for the entire of the game( beside scripted missions).

Pls upvote so people know

EDIT 1: I see many people asking how to fix this. So here are the steps:

1.Save at start of chapter 2.

2.Talk with John,Abi,Jack and sadie.

3.Sleep until night to make sure they are still there

4.Do any mission EXCEPT UNCLE mission.

5.go back and see if they are still there.

6.Enjoy the game.”




Itsehän tein juuri niin kuin ei olisi kannattanut. No, en pitkällä ollut.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Eilen ostin ja se kymmenisen tuntia on takana. Päällimmäisenä fiiliksenä on tylsyys. Kaikista pahin perkele on pelin yksi tärkeimmistä elementeistä: ammuskelu. Ei tällaisessa pelissä pitäisi todellakaan tulla fiilistä, ettei halua tehdä tehtävää, koska ammuskelu ottaa päähän. Lisäksi pelkäämäni näppäinrumba on aivan naurettava. "Paina tätä ja sen lisäks tota ja sit kierrä tattia ja paina sitätätämitä". Tarina ei kiinnosta kuin Marstonin osalta. Musiikki samasta säveltäjästä edellisosan kanssa huolimatta aika laimeaa, valitettavasti. Lisäksi, ei kiinnosta pätkääkään taputella hevoja tai muuta muka immersiota lisäävää shaibaa.

Mutta. Aloittaessani esiosaa, kesti n. vuoden, että aloin kunnolla pelata ja päästä peliin sisään. Olin missannut kokonaan edellisen konsolisukupuol... Sukupolven ja RDR vaati totuttelemista, sillä en oikeastaan ollut pelannut avoimen maailman pelejä lainkaan. Kun ymmärsin mistä todella on kyse, niin mikään ei päästänyt irti Pleikkarii ohjaimesta. Ei edes eräät juhannusbileet.
No ei nyt liikaa juhlita. Hyvä peli, mutta kontrollit on ihan sysipaskat. Ihan oikeasti, en muista milloin olisin viimeksi pelannut näin ison budjetin tuotantoa, jonka mekaniikat on PS2-aikakaudelta. Itseasiassa ei edes noin, pikemminkin PS1-aikaa, kun ensimmäinen Dual Shock tuli markkinoille, eikä valmistajilla ollut oikein mitään hajua mitä kahdella tatilla + näppäimillä tehdään.

Tottuuhan siihen toki. Tottuu vaikkapa rautakankeen ahterissa ajan myötä. Mutta juuri ammuskelu on todella kankeaa, ja kun itse tarinaa on tullut pääosin hinkattua (nyt chapter 6 menossa) niin tulee ikävä melkein mitä hyvänsä muuta 3rd person räiskintää. Joo, "dead eye" päälle ja lisää troppia naamariin että saman saa uusittua - mutta jos peli käytännössä vaatii tuota että sitä edes voi pelata, jossain on paljon vikaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt on sitten pelin storymood tahkottu läpi. Peli yksinkertaisesti vaan koukutti niin pahasti että tässä nyt on menny valehtelematta viikon vapaa-ajat pelailuun ja nukkumisesta on tingitty. Peli täytti erittäin kovat ennokko-odotukset ja pystyi jopa jopa ylittämään ne. Kaikenäköisiä tuntemuksia sai pelin aikana kokea.

On kyllä ehdottomasti paras peli jota olen pelannut vaikka muutama asia pelissä häiritsikin. Ainoat miinukset tulee lähinnä siitä että jossain taisteluissa vastustajat jäi ammuskelemaan keskelle ei mitään jolloin niiden tiputtaminen oli naurettavan helppoa. Tarina oli hyvä mutta yllätykset kyllä aavisti hyvissä ajoin. Pelasin pelin hyviksenä ja sainkin sen siihen maksimiin. Täytyy ehkä pelata peli jonain pyskona läpi, mutta jäi vähän fiilis että loppupleissä ei sillä varmaan nyt hirveesti väliä ollu pelasiko hyvänä vaiko pahana.

Ostin ton speciaali editionin ja ei se ekstra materiaali nyt ollu ehkä hintansa värtti. Tosin peli on niin hieno kokemus että ei tässä nyt ota yhtään päähän että maksoi siitä ton preemium hinnan.

Nyt vaan sitten odotellaan koska Red Dead Redemption ykkösosa tulee julki pleikkari 4 selle. Olen aika varma että kyllä se tulee kun en usko että se nyt paljoa duunia vaatii että ne missionit saa käänettyä tolle alustalle eli tohon maailmaan. Kuitenkin kaikki duuni on periaateessa tehty ja kysyntä tän pelin jälkeen on varmasti sitä luokkaa että kyllä Rokkistaran sakki ottaa rahat kuljeksimasta pois. Kaikki jotka on pelannut ykköstä tietää että siinä tarina päättyy, ja uskon että jokainen joka tän pelin kahlaa läpi haluaa sen ykkösenkin pelata uudestaan tai sitten ekaa kertaa läpi.

Hieman on hassu olo kun on tässä viikon elänyt tossa maailmassa aika intesiivisesti. Mitään spoilereita en tähän pistä, muuta kun että lopputeksit kanattaa katsoa läpi kun niiden aika tulee. Mutta nyt on aika palata tähän maailmaan, ja tsekata mitä tänne kuuluu. Kappas, Winnipeg Jets on ollu Suomessa....
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jos jotain negatiivista pitää kontrolleista sanoa niin jonkin verran (onneksi suheellisen vähän kuitenkin) esiintyy yhtä peleissä eniten inhoamaani asiaa. Eli näitä että välianimaatioihin pistetään kohtia joissa vaaditaan jonkun napin painallusta että animaatio etenee. Tyyliin ”paina x työntääksesi” tai ”rämpytä X nostaaksesi”. Tällaista mukapelaamista muistan ainakin Uncharted 4:ssä olleen todella paljon.

Mua toi ampuminen ei ole häirinnyt tai en ole asiaan ainakaan kiinnittänyt huomiota. En pidä auto aimia päällä, mutta ole kokenut ampumista mitenkään mahdottomaksi ilman kuollutta silmää. Paitsi hevosen selässä ampuessa dead eye on kyllä välttämättömyys.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Saamari kun ei ole ehtinyt pelaamaan kuin vähän alusta, lähikylillä olen pyörinyt ja pelaillut kilttinä poikana, pari koiruutta aina välillä. Joku latino haastoi minut ampumakilpaan, hävisin kisan niin ammuin sen ukon ja vein rahat. Lassoaminen on aika hankalaa, olenkin enimmäkseen ampunut kohti tai vetänyt turpaan, etsintäkuulutettuun emäntään tehosi nyrkki hyvin kun tuli puukon kanssa päälle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mites tässä toimii tuo automaattinen tallennus. Muistaakseni peli on joskus kysellyt itsekseen tallennetaanko jne. Jos haluan vain riehua ympäriinsä hetken niin ettei se tallennu tarinan peluuseen, mikä tähän varmin tapa?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Nyt on tarina pelattu läpi ja täytyy sanoa että oli heittämällä paras pelaamani peli. Kaiken hypen arvoinen ja enemmänkin. Tässä lopputekstejä katsellessani ei voi kuin nostaa hattua Rockstarin porukalle.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Muutama kysymys..

Saako tuota etsintäkuulutusta mitenkään nollattua?
Vitun pennut kävivät räiskimässä haulikolla kaikkea liikkuvaa ja nyt päästä luvattu 100 dollaria.

Sitten toinen, kun menivät sitten ratsastamaan "punaisee" kaupunkiin, niin tottakai siellä tuli kuolema molemmille(hevonen ja kuski). Vittu sinne jäi satula ja jos yritit hakea, niin aina tuli lyijyä.
No satulan sain takaisin yhden tehtävän tehtyä, että siinä kävi hyvin.

Pöllin muuten Dakota joen varresta kanootin ja yritin mennä sinne kartan alareunaan. Ei pääse, hukkuu juuri rannan tuntumassa...

Mihin voi myydä taljoja? Vällillä hirveä kuorma, enkä tiedä mihin niitä joppaisi.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etsintäkuulutuksen voi nollata posteissa, eli maksaa sen bountyn siihen clerkille. Joka alueella missä bounty on, ilmestyy jossain vaiheessa miliisit perään.

Jos pakko mennä, vaikka satulaa hakemaan, oman kokemuksen mukaan ihmisten, yleisten teiden ja muun sivistyksen välttely auttaa ettei kukaan tule perään.

Taljoja ja muuta mitä elikoista jää, voi myydä butchereille ja osassa general storeista... mmyös leirissä voi sille läskille kokille lahjoittaa näitä, niitä mitä voi käyttää leiricraftingeissa jää sinne varastoon, muut muuttuu rahaksi ja raha lisätään leirin rahoihin.

Perfect beltit ovat niitä mistä crafteja voi leirissä tai trapperilla hyötyä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No ei nyt liikaa juhlita. Hyvä peli, mutta kontrollit on ihan sysipaskat. Ihan oikeasti, en muista milloin olisin viimeksi pelannut näin ison budjetin tuotantoa, jonka mekaniikat on PS2-aikakaudelta. Itseasiassa ei edes noin, pikemminkin PS1-aikaa, kun ensimmäinen Dual Shock tuli markkinoille, eikä valmistajilla ollut oikein mitään hajua mitä kahdella tatilla + näppäimillä tehdään.

Tottuuhan siihen toki. Tottuu vaikkapa rautakankeen ahterissa ajan myötä. Mutta juuri ammuskelu on todella kankeaa, ja kun itse tarinaa on tullut pääosin hinkattua (nyt chapter 6 menossa) niin tulee ikävä melkein mitä hyvänsä muuta 3rd person räiskintää. Joo, "dead eye" päälle ja lisää troppia naamariin että saman saa uusittua - mutta jos peli käytännössä vaatii tuota että sitä edes voi pelata, jossain on paljon vikaa.

Itse olin samaa mieltä vielä vähän matkaa chapter 2:sta mutta sitten aivoissa naksahti ja opin käyttämään kontrolleja niinkuin niitä kuuluu ja sen jälkeen homma on sujunut kuin tanssi.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Itekkin olen aika lailla sinut jo kontrollien kanssa. Yksi sellainen asia on kuitenkin mikä aiheuttaa ärräpäiden lentelyä, nimittäin puuhun törmäily hevosella. Yleensä sitä tapahtuu silloin, kun pitäisi pinkaista jotakin karkuun. Nopea suunnanmuutos, täysi vauhti päälle ja silloin ollaankin jo monesti maata kiertävällä radalla. Eirtyisen ärsyttävää se on silloin kun hevosen selässä on jotain lastia. Sitten niitä roippeita saa keräillä ympäri metsiä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Itsekkin törmäilen hevosella puihin ja varsinkin Saint Denisin kaduilla muihin ratsastajiin. Muihin ihmisiin kun törmää, niin vastapuoli joko kuolee tai antaa samantien lyijyn hoitaa puhumisen, ja sitten onkin taas murhasyyte niskassa.

Kyllähän huonosta ratsastamisesta pitääkin rankaista, mutta hevoskolari tulisi hoitaa nyrkeillä.

Olen muuten Chapter 4ssa menossa, enkä ole vielä päässyt yhteenkään Dueliin mukaan. RDR1ssähän dueleja oli jo tarinassakin harva se hetki, mutta kakkosessa niitä todella vähän.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen muuten Chapter 4ssa menossa, enkä ole vielä päässyt yhteenkään Dueliin mukaan. RDR1ssähän dueleja oli jo tarinassakin harva se hetki, mutta kakkosessa niitä todella vähän.

Itse olen chapter 3:sen alussa ja ollut muistaakseni 4:ssä duelissa mukana. Muistaakseni kaikki tapahtunut saluunaan mennessä kun joku "kännikala" törmää ovella ja sitten alkoikin haastaminen.

Käytin paljon "muistaakseni" sanaa koska olen pelannut peliä niin monta kymmentä tuntia etten kehtaa edes sanoa, varsinkin kun olen tosiaan vasta chapter 3:ssa.

Paljon perfect-turkkien metsästystä eli laukkujen ja leirin kehitystä, "kuningas"eläinten metsästystä, kalastusta, kartan avaamista, aarteiden etsintää ja ryöstelyä.
En ole näin paljon viettänyt pelin parissa sitten Metal Gear Solid V:n ja GTA V:n julkaisujen.

Mestariteos, ei kahta sanaa!
 
Viimeksi muokattu:

Unto

Jäsen
Nyt on kaikki chapterit pelattu läpi. Huikea peli ei voi muuta sanoa.

Itseä jäi todella pahasti kyrpimään tuo loppu. Pelasin epilogista ekan osan, mutta ei se tuntunu enää samalta. Olisi pitänyt jäädä johonkin chapter 2-4 paikkeille ja tehdä kaikki sivutehtävät, metsästykset ja kalastukset tuolloin. Ei ollut kovin hauskaa enää lopussa lähteä vuorille vaeltamaan ku Arttu yski kahvit aina pihalle ku yritin fiilistellä nuotiolla. Vaikka oli aika selvää, miten tuossa tulee käymään niin silti odotin, että pääsen lopuksi suorittamaan kaikki roikkumaan jääneet tehtävät ja kunnolla nauttimaan maailmasta. Tarinan juoni oli niin mielenkiintoinen että tuli oikein ahmittua tarinan viimeiset parikymmentä tuntia. En ollut vielä valmis lopettamaan kun oli niin paljon jäänyt kesken, paikkoja löytämättä jne. Aloitin siis uudestaan koko tarinan. Pelaan sitä sen verran pitkälle että on vähän aseita, rahaa, kaikki tarvittava unlockattu, ja jään sitten fiilistelemään peliä.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Nyt on kaikki chapterit pelattu läpi. Huikea peli ei voi muuta sanoa.

Itseä jäi todella pahasti kyrpimään tuo loppu. Pelasin epilogista ekan osan, mutta ei se tuntunu enää samalta. Olisi pitänyt jäädä johonkin chapter 2-4 paikkeille ja tehdä kaikki sivutehtävät, metsästykset ja kalastukset tuolloin. Ei ollut kovin hauskaa enää lopussa lähteä vuorille vaeltamaan ku Arttu yski kahvit aina pihalle ku yritin fiilistellä nuotiolla. Vaikka oli aika selvää, miten tuossa tulee käymään niin silti odotin, että pääsen lopuksi suorittamaan kaikki roikkumaan jääneet tehtävät ja kunnolla nauttimaan maailmasta. Tarinan juoni oli niin mielenkiintoinen että tuli oikein ahmittua tarinan viimeiset parikymmentä tuntia. En ollut vielä valmis lopettamaan kun oli niin paljon jäänyt kesken, paikkoja löytämättä jne. Aloitin siis uudestaan koko tarinan. Pelaan sitä sen verran pitkälle että on vähän aseita, rahaa, kaikki tarvittava unlockattu, ja jään sitten fiilistelemään peliä.

@Unto Luepas mun spoiler läpi, ei spoilaa sulle mitään mutta tarinaa läpäisemättömälle mild.spoiler.

Mulla tuli ihan sama fiilis epilogia pelatessa, mutta posotin vaan sen läpi siitä huolimatta. En kadu hetkeäkään. En voi tätä liikaa korostaa pelaa epilogi läpi, en spoilaa sen enempää sitä. Epilogin jälkeen ainakin stranger missiot saatavilla, ei toki sivutehtäviä avaa, mutta kyllä freeroam ja challenget maistuu nyt vaikka olin jo epilogia luovuttamassa.
 

Unto

Jäsen
@Unto Luepas mun spoiler läpi, ei spoilaa sulle mitään mutta tarinaa läpäisemättömälle mild.spoiler.

Mulla tuli ihan sama fiilis epilogia pelatessa, mutta posotin vaan sen läpi siitä huolimatta. En kadu hetkeäkään. En voi tätä liikaa korostaa pelaa epilogi läpi, en spoilaa sen enempää sitä. Epilogin jälkeen ainakin stranger missiot saatavilla, ei toki sivutehtäviä avaa, mutta kyllä freeroam ja challenget maistuu nyt vaikka olin jo epilogia luovuttamassa.

Vastailen tuohon spoilerissa. Ei kannata avata, jos ei ole pelannut chaptereita läpi.
Pelasin tosiaan sen ekan epilogin ja kävin vähän harrastamassa freeroamia ja muita haasteita, mutta ne ei tuntunut enää samalta. Olin "säästänyt" tiettyjä juttuja tehtäväksi päätarinan jälkeen. Jotenki sitä kiintyi Arthurin hahmoon eikä Johnina pelaaminen tuntunut omalta. (huom. en ole pelannut RDR1). Pelaan nuo eplogit luultavasti toisen pelauskerran jälkeen, kunhan olen tehnyt Arthurilla kaiken tarvittavan. Uskon kyllä, että tulen tykkäämään siitä, mutta nyt en ollut vielä valmis aloittamaan uudella hahmolla :)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
On kyllä huikea peli. Chapter 2 on tällä hetkellä meneillään ja eilen tuli pyörittyä leirin lähistöllä tutkimassa ympäristöä. Tuli pari hupaisaa sattumusta, jotka laitan varmuuden vuoksi spoilereihin, vaikkeivät pääjuoneen liitykään.

Joen varrella törmäsin kullanhuuhtojaan, jonka touhut vaikuttivat mielenkiintoiselta. Meninpä sitten morjestamaan äijää ja tutkimaan paikkoja, kun havaitsin pientä ärtymystä ilmassa. Olin sitten tekemässä lähtöä, kun ukko päätti hyökätä kimppuun takaapäin. No siitä sitten pari napakkaa koukkua turpaan ja ukko otti ja kuoli. Hetken siinä sitten ihmettelin, että mitä helvetti juuri tapahtui. Ei näyttänyt tulevan mitään palkkioita, joten homma oli kai ihan ok. Putsasin käppänän taskut, otsin ruhon olalle ja viskasin jokeen. Hyppäsin sen jälkeen ukon hepan selkään ja pyysin omani seuraamaan ja jatkoin matkaani joen vartta, kunnes törmäsin tyyppiin, jolla oli ongelmia hevosensa kanssa. Huutelin tarvitseeko apua ja välittömästi tämän jälkeen hevonen päätti potkaista miestä päähän ja henkihän tuolta lähti välittömästi. No mitäs sitä sitten muuta, kun ukko olalle ja raato jokeen ja matka jatkui...

Kolmas harmillinen raato tuli, kun kuulin avunhuutoja kukkulan toiselta puolelta. Ratsastin mäen päälle ja näin puuman jonkun miehen kimpussa. Hitaana miehenä en tietenkään ehtinyt päästää puumaa päiviltä ajoissa, vaan mies otti ja kuoli. No puuma teki hänelle seuraa välittömästi tuon jälkeen. Taas taskut tyhjäksi ja nyljetty puuma hevosen selkään ja eikun takaisin leiriin. Meinasin myöhemmin hakea tuon ruumiinkin pois lojumasta, mutta joku oli jo ehtinyt sen hävittää.

Harrastin myös kalastusta jollakin pienellä lammella. Eihän minulle mitään kalavehkeitä ollut, vaan saalistin ensin revolverillä ja sen jälkeen jousella. Ihan hyvin tuli saalista tuollakin tavalla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Täytyy sanoa että siinä kohtaa kun Arthur hahmo ja se mun heppa kuoli niin kyllä oli oikeasti aika surullinen fiilis. Tosin jotain tollasta ratkaisua aavistelin koko pelin ajan kun ei siinä ykkösosassa Arthurista juuri puhuttu. Siinä vaiheessa kun Arhur sai sen ekan pahan yskäkohtauksen olin jo aika varma että hahmo potkasee tyhjää.

Siinä 6 chapterin lopussa piti valita että lähteekö luolaan etsimään aaretta vai auttaako John Marstonia pakoon. Valitsin hyvänä tyyppinä sen jälkimmäisen osittain siksi että oli jo sellainen fiilis että tää Arthuri tässä potkasee tyhjää. Siinä vaihtoehdossa se heppa kuoli ja täytyy sanoa että eipä ole ikinä sellaista vitutuksen määrää pelatessa kokenut. Olin pitänyt samaa heppaa pelin alusta saakka joten jonkinlaisen Tamagotchi-efektin olin siihen jo muodostanut. Tai sitten se kyseinen kohta vain toi mieleen kaikki ne kerrat kun on omista koirista joutunut luopumaan, mutta kyseinen kohta sai siis itsessä todella voimakkaan tunnereaktion. Tavallaan oli hienoa että tollaisen tunneskaalan sai kokea pleikkaripeliä pelatessa, mutta omasta mielestä se oli samalla myös hieman tylsä ratkaisu. Samaa juonikäänettä kun käytettiin ykkösosassa, niin oli hetken sellainen fiilis että tää nyt toistaa itseään. Toisaalta yleensä jatko-osa leffat ja pelit toistaa itseään, joten ei sikäli ollut mikään yllätys.

Tossa Arthurin kuolemassa myös vitutti se että fygyä oli siinä vaiheessa ihan kivasti käytössä ja myös hahmon ulkonäön muokaamiseen oli nähty jo kivasti vaivaa. Marstonin kohdalla ei oikein sitä tuunausta jaksanut tehdä vaan samoja kleduja tuli käytettyä kuin millä menin aikoinaan ykkösosassa. Tosin olihan se ihan jees pelata taas Marstonilla ja tuli naureskeltua kun niitä farmin tehtäviä teki, että "tässä mä pelaan lehmän paskankeruu peliä". Multa oli jäänyt yksi Arhurin aloittama Stranger mission kesken ennen hänen kuolemaansa ja oli hieman tyhmä fiilis suorittaa sitä Morganilla loppuun kun se henkilö jonka kanssa siinä ns. keskusteli ei mitenkään noteerannut hahmon vaihtumista.

Nyt kun tarina on pelattu läpi niin ei oikein ole huvittanut freeromata. En tiedä johtuuko siitä että se pitäisi tehdä Marstonilla eikä Morganilla, vaiko siitä että aika paljon aikaa on siellä jo viettänyt ja ei oikein ole mitään järkevää tekemistä. Mua kun ei noi kukkien keruu, elukoiden metsästäminen tai korttien etsimisjutut paljoa kiinnosta. Tarkotuksena oli käydä siellä ykkösosan alueella pyörimässä, mutta sitten näin Youtubesta että sinne Meksikoon ei kai pääse vaan se on ns. lukittu eli hahmo hukkuu aina kun sinne yrittää. Ymärtääkseni se maailima on kuitenkin siellä olemassa, joten eiköhän sinne sitten pääse sitten tulevaisuudessa online versiossa ja itse veikkaan että ykkösosa tulee jossain vaiheessa uudestaan ulos.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
^En tiedä, ymmärrätkö asiaa, mutta "spoiler-tag" on juonipaljastuksia varten? Ei voi olla noin helvetin vaikeaa. Vitun hienoa, että spoilaat muilta juonen.

H20 Delirious pelaa peliä läpi. (linkki Youtubeen)
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Spoilerit lisätty! Pahoittelut. En tosin mielestäni sinällään mitään spoilannut, mutta ymmärrän ja vastaisuudessa käytän parempaa harkintaa!
No on siellä se yksi lause, joka spoilaa tarinaa? Ei sinun tarvitse pistää koko tekstiä spoilaukseen. Ja pahoittelut siitä, että reagoin noin jyrkästi, en vain tykkää spoilauksesta, olkoon se kuinka tahatonta. Jatketaan eteenpäin :)

Lause on siis: "Ai niin! Entäs lopussa ennen Arthurin tarinan loppua!? Micahin sanat tapellessa: "Sinä hävisit!"
 
Viimeksi muokattu:

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Bärkele et meni kauan ennenku tajusin miten noita squirrelin yms pikkuelukoiden pelttejä saa, eli siis se breakdown siellä satchelissa :D no nyt on kaikki satchelit tehty. Seuraavaksi legendaariset elukat vielä missä ne on tällä hetkellä mahdollista saada tapetuksi, sitten storyssa eteenpäin kohti chapter nelosta... on tää mahtava peli.

Ens viikonloppuna on lapsivapaata ja ajattelin käyttää härskisti ainakin 2 päivää taukoomatta rdr:n parissa.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin sen verran piti sanoa/kysyä kun täällä on puheltu että ei tule fps-droppeja niin itellä ainakin tulee ihan helvetisti, varsinkin auringonnousu, isot maisemat vuoristoissa ja isossa kaupungissa... Plege huutaa hinaajaa täysillä koko ajan, oiskohan taas aika puhdistella se ja katsoa miten vaikuttaa.

Ps4 on siis aika vanha, varmaan sitä 1st geniä. Onko noissa tehoissa hirveästi eroja nykyisiin?
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ps4 on siis aika vanha, varmaan sitä 1st geniä. Onko noissa tehoissa hirveästi eroja nykyisiin?
Tehoissa an sich ei ole hirveää eroa, jos meinaat verrattuna nykyiseen Slimmiin - toki uudemmat versiot käyttävät pikkaisen vähemmän virtaa, mutta ei hirveästä erosta puhuta. Mikä noissa ensimmäisen sukupolven PS4:ssa mättää on että "thermal paste"a on liian vähän/laitettu vituralleen. Jos olet ikinä laittanut PC:n kasaan niin ei pitäisi olla rakettitiedettä: PS4 Too Loud - How to Replace Your PS4 Thermal Paste
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös